Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português
Log ind medlem






Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
FacebookFacebook
ANMELDELSE

TEMPLE RUN 2

Temple Run er tilbage efter en tur med pigen Brave. Læs her om Imangi Studios nyeste løbetur i anmeldelsen af Temple Run 2.

  • Tekst: Lee West

Jungletrommerne buldrer igen. En skat er blevet stjålet på bedste (værste) Indiana Jones-manér, og nu skal der løbes. Temple Run 2 er landet, og ægteparret Keith Shepherd og Natalia Luckyanova står også denne gang bag arbejdet på Imangi Studios' efterfølger.

Nøjagtig som hittet fra 2011 gælder det om at løbe så langt som muligt uden at drukne, falde, slå sig eller blive indhentet af den store vrede forfølger. Det sker også uden de store forskelle fra det første spil. Du stryger fingeren over skærmen for at dreje, når banen drejer, og stryger ned for at dukke dig og op for at hoppe. Tilter du enheden følger figuren med, noget som du skal bruge på smalle broer og når guldmønter skal samles. Med undtagelse af nogle få power-ups er det alt hvad du skal tænke på.

Temple Run 2Temple Run 2

Temple Run 2 er simpelt. Det er måske endda for simpelt. Ganske vist tager du denne gang også turen i svævebaner samt i mørke mineskakter, når du ræser afsted i dertil indrettede minevogne, men der er intet, som vi ikke har set før. The End, Subway Surfers, Hugo Troll Race og Pitfall! har siden det første Temple Run budt på mere variation og dybde end Imangis endless runner.

Turene i minevogne er ikke den eneste nyhed. Et power-up-system lader dig bruge en speciel evne (defineret af den figur du vælger at spille med), når du har samlet nok mønter (eller griber et power-up symbol). I bund og grund som vi kender det fra en anden endless runner, nemlig Jetpack Joyride.

Temple Run 2
Dette er en annonce:
BETA +