Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
Sortering nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

Ændringer på forummet

Montross
Montross
Er jeg den eneste, der undrer sig over at der nu er endnu flere ting på forsiden i form af det nye "GR Social"? Er det ikke netop det, som samtlige der kommenterer i denne tråd er enige om; der er for mange elementer på forsiden...

Næste skridt. Tilføj noget mere?

"You're worth enough... dead."
jakob3k
jakob3k
Jeg ved ikke, om dette er det rette sted at nævne det, men hvad med notifikationer ved nye kommentarer i de tråde/artikler, man har kommenteret ... og måske mulighed for at følge tråde/artikler uden at have kommenteret dem?

Ak-master
Ak-master
Citerer Montross:
Er jeg den eneste, der undrer sig over at der nu er endnu flere ting på forsiden i form af det nye "GR Social"? Er det ikke netop det, som samtlige der kommenterer i denne tråd er enige om; der er for mange elementer på forsiden...

Haha. Tænkte noget lignende det samme.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
The_Dude
The_Dude
kunne være rart at høre redaktionens holdninger til de skrevede ting ud over kun Mike Jezz.
Hvad siger Magnus ?

Y can't metroid crawl ?
Snake
Snake
Citerer Adoo:
Citerer JustBeingHonest et ville være fedt hvis man kunne se folks PSN eller XBOX trophies under kommentarerne. Det kan både se småt ud eller have en normal størrelse.

Lav et level/xp system så folk får XP for hver gang de skriver eller blogger eller sådan noget Levelse skal have navne i stedet for numre, så det fortæller lidt om ens rang på GR... forstår du bro vi loyale jo!

GR Soldier
Synes det er en god ide. Det motivere folk til at være aktiv. Har også set det på andre forums.

Jeg har taget mig den frihed at navngive de forskellige rang:

Rang 1: Casual
Rang 2: Rage Quitter
Rang 3: Pay to win
Rang 4: Easy mode
Rang 5: Co-op bro
Rang 6: NX believer
Rang 7: Trophy hunter
Rang 8: Speedrunner
Rang 9: New Game++
Rang 10: Master Race

Jeg vil lige adde 4 ranks. en rang nummer 11 og jeg syntes den her rang skal være den højeste den skal hedde MLG og jeg vil også adde en rang nummer 12 som skal være den første noob og en nummer 13 som skal være være den der er efter SJW og den der er efter den skal være squeaker.

Jeg syntes de ville være sjove at have med måske er der nogle som ikke syntes om SJW men jeg syntes de alle skal være med.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Montross:

Det er et internationalt tiltag mellem de forskellige Gamereactor lande. Det er bare kommet på et spøjst tidspunkt, da vi jo har en intern debat i gang på Gamereactor.dk

Citerer The_Dude:
kunne være rart at høre redaktionens holdninger til de skrevede ting ud over kun Mike Jezz.
Hvad siger Magnus ?

Magnus læser skam med, og vi snakker om det internt i redaktionen

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Magnus Groth-Andersen
GR®
Magnus Groth-Andersen
Hej folkens. Som Mike skriver læser jeg selvfølgelig med. Det gør jeg altid. Det er ikke altid at jeg får kommenteret som meget jeg ønsker. Det er ingen hemmelighed, at det kræver meget at køre et fedt, blomstrende site som Gamereactor ene mand, om ikke andet fra et redaktionelt standpunkt, så derfor kommer mine kommentarer lidt i bølger, når det er et vindue i tidsplanen.

Det beklager jeg. Det fedeste ved det her job er at tale med jer.

Som jeg lavede en nyhed om på sitet, så har jeg fulgt med ganske tæt, og har samlet de fedeste ideer. Blandt disse er en omstrukturering af emneinddelingen, en Forum-tab på forsiden og et redesign at "Social"-tabben. Det er ikke mig der træffer den endegyldige beslutning om, hvad der tilføjes og hvad der ikke gør, men jeg vil altid tale brugernes sag, så derfor kigger ejerne nu på jeres forslag, og så holder vi et møde om det snarest muligt.

Det jeg synes er vigtigst, er at forummet føles som en naturlig og organisk del af Gamereactor. Derfor vil jeg gerne have det længere frem på banen. Jeres ideer er virkelig fede.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Du er en guttermand Magnus.

Jeg glæder mig til at høre/se mere om hvad der kommer til at ske fremadrettet.

- En dude i forklædning..
The_Dude
The_Dude
Kunne ikke forestille mig at DK er det eneste land med den holdning at startsiden er for rodet

Y can't metroid crawl ?
Thor86
Moderator
Thor86
Citerer Mike JezZ:
Det er et internationalt tiltag mellem de forskellige Gamereactor lande. Det er bare kommet på et spøjst tidspunkt, da vi jo har en intern debat i gang på Gamereactor.dk

Det er præcis det som er ulempen ved et internationalt fora.

Der er nogen internationale retningslinier som skal følges overall. Det passer dog slet ikke til det danske side - ikke mindst i betragtning af den nuværende diskussion.

@Magnus, jeg er helt sikker på I mener det godt, og jeg håber på det bedste.
Mit lille "men" bærer netop præg af, at Gamereactor international. Der er visse retningslinier der skal følges, og overordnet set passe alle retningslinier slet ikke til de repræsentative lande. Nogen er bedre end andre.

Jeg håber at du kan trænge igennem med nogen af ønskerne, og ændre retningen for GR.
Specielt de halve tiltag som Gamepedia (som i øvrigt blev talt stort op den gang det blev lanceret....), Grupper etc etc.

Fordi man er af de største gaming sites, så er der stadigvæk mange andre områder man kan benchmarke sig på, i forhold til konkurrenterne, hvilket jeg helt sikkert synes I skal gøre.

Held & lykke med det, og så ser jeg frem til en opfølgning.

Tillagt 2016-04-18 19:49:
Citerer The_Dude:
Kunne ikke forestille mig at DK er det eneste land med den holdning at startsiden er for rodet

Danmark er næppe det eneste land som lider (Indrømmet, min subjektive vurdering.), af der er gang i for mange ting.

Et hurtigt kig: På den tyske side, er der i brevkassen et brev tilbage fra 2012. Og dette er på forsiden. Live feed bliver stort set heller ikke brugt.

Det er som om ting er blevet implementeret da det var populært:
Grupper - det kom efter fb havde succes med derse grupper.
Livefeed - sandsynligvis inspireret af Twitter?
Gamepedia - skulle være GR's egne wiki, mener jeg. Noget i den stil.

Dette er nogen tiltag, hvor man i virkeligheden skal have fokus på sine kerneområder, og hvad det er man kan. Mere er ikke godt, eller kvalitet fremfor kvantitet som man siger.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Ak-master
Ak-master
Citerer Thor86:
Dette er nogen tiltag, hvor man i virkeligheden skal have fokus på sine kerneområder, og hvad det er man kan. Mere er ikke godt, eller kvalitet fremfor kvantitet som man siger.

Det lugter lidt af, at designerne og/eller programmørene har fået lov at køre frit spil, uden tanke på hvad brugerne rent faktisk vil have.

En hurtig rundspørge omkring netop grupper og gamepedia vil formegentligt give nogle meget demotiverende resultater.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Stampe128
Stampe128
Citerer Ak-master:
Det lugter lidt af, at designerne og/eller programmørene har fået lov at køre frit spil, uden tanke på hvad brugerne rent faktisk vil have.

En hurtig rundspørge omkring netop grupper og gamepedia vil formegentligt give nogle meget demotiverende resultater.

Wow, jeg har lige været inde at kigge under grupper for første gang nogensinde. Det er godt nok sørgeligt
Men man jo også bare erkende, at sådanne gennemgribende designstrukturelle ændringer ikke har førsteprioritet på redaktionsmødet, når der konstant er ræs på mht. content til siden

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Hej allesammen

Mange tak for alle jeres svar og input. Vi har samlet samtlige input og det bliver diskuteret blandt redaktionen

Magnus Groth-Andersen
GR®
Magnus Groth-Andersen
Citerer Mike JezZ:
Hej allesammen

Mange tak for alle jeres svar og input. Vi har samlet samtlige input og det bliver diskuteret blandt redaktionen

Bare lige for at opdatere folkens. Det er en længere proces, både i forhold til design, men også i forhold til programmering, da forum-features skal sprede sig til alle ni domæner og ikke bare til GR DK. Der bliver snakket, diskuteret, debateret, og vi vender tilbage så snart der er nyt. I skal have tusind, tusind, tusind, tak.

Thor86
Moderator
Thor86
Hvad er der sket siden April / Maj måned?

Er det muligt at blive opdateret om eventuel kommende ændringer? Eller var det ikke muligt at få gennemført de forslag til ændringer?

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Magnus Groth-Andersen
GR®
Magnus Groth-Andersen
Citerer Thor86:
Hvad er der sket siden April / Maj måned?

Er det muligt at blive opdateret om eventuel kommende ændringer? Eller var det ikke muligt at få gennemført de forslag til ændringer?

Hej Thor, som jeg tror vi skrev i en længere nyhed (jeg skal lige have den gravet frem) vil mange af opdateringerne blive indført inden året er omme.

Thor86
Moderator
Thor86
Det lyder godt!

Jeg har nok ikke set nyheden, men det lyder rigtig godt.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Hej allesammen, lidt nyt omkring opdateringerne på forummet.

GameReactor er et internationalt site, og Magnus har kæmpet en lang kamp om at få kommunikation til vores spanske afdeling, hvor alle programmørerne for sidens udvikling hører til.

Denne udvikling er desværre en proces der tager længere tid end først antaget, men vi er i dialog med dem der står for ændringerne. Jeg har netop sendt et brev til afdelingen, hvor de bedste forslag fra vores højt elskede brugere er blevet givet videre, og listen er således:

- Lade brugere kunne tilmelde sig tråde så man får en notifikation når der bliver skrevet
- Få en notifikation når nogle citerer dit indlæg
- Gøre forummet mere synligt generelt
- Fjerne fragmenteringen af fællesskabbet (dvs. fjern brugergrupper, gamepedia, etc)
- Gør postcount tydelig under brugerens status
- Gøre det muligt at vise Xbox/PSN Gamercard under førnævnte status
- Eventuelt have et form for xp-system, hvor folk stiger i niveau alt efter aktivitet
- Eventuelt give forummet sit eget link i hovedmenuen frem for at være under community
- Have bestemte rank på forummet alt efter hvor mange indlæg man har skrevet

Jeg opdaterer tråden løbende når der kommer ny information.

/Mike.

Jake the Snake
Jake the Snake
Jeg ved ikke om det hører hertil men here goes.

Jeg har på det seneste haft utroligt store problemer med gamereactors hjemmeside. Når jeg prøver at åbne en nyhed, forum osv bliver jeg oftest mødt med en error om at den er timed out. Det er den absolut eneste hjemmeside jeg oplever dette på. Er jeg den eneste som har mødt det problem?

Jeg bruger chrome.

Jake the Snake
Jake the Snake
Citerer Jake the Snake:
Jeg ved ikke om det hører hertil men here goes.

Jeg har på det seneste haft utroligt store problemer med gamereactors hjemmeside. Når jeg prøver at åbne en nyhed, forum osv bliver jeg oftest mødt med en error om at den er timed out. Det er den absolut eneste hjemmeside jeg oplever dette på. Er jeg den eneste som har mødt det problem?

Jeg bruger chrome.

jeg slettede cookies i browseren og det ser ud til at køre stabilt nu. Ved ikke om det er tilfældigt. Melder tilbage hvis der kommer problemer igen.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Hej Jake, det hører til under trådenher

Det skal dog nævnes, at jeg selv oplevede fejlen to gange over weekenden.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Tak for opdatering Mike Spændende hvad vi kommer til at få at ændringer fremadrettet, men godt at høre at det er landet på bordet hos rette ansatte.

- En dude i forklædning..
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Carmillah:
Tak for opdatering Mike Spændende hvad vi kommer til at få at ændringer fremadrettet, men godt at høre at det er landet på bordet hos rette ansatte.

Ja det bliver uden tvivl spændende at se. Personligt har jeg længe ønsket at se vores fantastiske fællesskab blive opgraderet med disse nye funktioner, så jeg glæder mig til at se hvad jeg kan fremvise senere

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!