Afstemningen 
Antal indlæg: 1517| Carmillah Moderator | BB - Du glemmer mig Til emnet: Jeg arbejder 52-55 timer i efterårsferien. - En dude i forklædning.. | |
| ||
| Maageman Moderator | Citerer Big-Boss: "Hvorfor sidder jeg og snakker med de retards hver eneste aften?" Det passer dog nok meget godt, taget i betragtning af hvor sent du står op Jeg har stemt andet, da jeg er i praktik: Her Citerer 13brevkasse: "Man kan da ikke andet end at elske Maageman"; "Du må altid gerne blande dig - elsker at høre dine kloge ord" | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg stemte "læser op til eksamen", hvilket egentligt er forkert, fordi jeg skriver bachelor-projekt (men den der mindede mest om), og arbejder som resultat deraf 80 timer om ugen... \o/ 0.0 | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Nu gav i muligheden for at stemme "Jeg bestiger rundetårn iført hvidt lagen og kutte", så det blev jeg nødt til at stemme fordi det er ugens gag Why don't you make like a tree, and get the fuck outta here? | |
| ||
Pro Shootstormer | Lektier -.- !tdnevmo oj råts ted Citat 13brevkasse: Jeg er sku stolt af vores alle sammens peru500 | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Jeg animerer og designer mit eget logo... Det er fandme svært at lægge meget personlighed i et par streger, men det skal nok kunne lade sig gøre. Tillagt 2011-10-21 09:43: Til efterårsferie afstemningen* | |
| ||
| Thor86 Moderator | work work work! Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg læser det ikke fast. Jeg tager den med hvis jeg ser den i en butik men det er ikke så ofte. Så jeg stemte "Nej, jeg læser kun sitet". Tidligere kendt som Komisch-Nasenloch. | |
| ||
| Carmillah Moderator | Jeg læser det trykte blad fra ende til anden. - En dude i forklædning.. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg læser også det trykte blad, der er ikke noget bedre end at tage det op til næsen og lugte til den Jeg bestemmer :-D | |
| ||
Pro Shootstormer | Jeg synes ikke rigtig at der har været nogle fede forsider i år, de er alle sammen gråt i gråt. Jeg ved godt at 120 og 121 ikke er grå og sort, men sådan nogle som 114, 109, 108, 103, 102, 100, 97 osv. var fede og farvefyldte !tdnevmo oj råts ted Citat 13brevkasse: Jeg er sku stolt af vores alle sammens peru500 | |
| ||
| Maageman Moderator | Det nye Xbox Dashboard er fint nok. Det gamle var fint nok. Jeg er næsten ligeglad, udover at jeg nu skal vende mig til noget nyt (samt at der tilsyneladende er flere reklamer overalt). Men forandring fryder (vel), som man siger. Synes ikke det er noget at være vildt hyped over. Der er vel reelt set alligevel intet nyt for danskere. Citerer 13brevkasse: "Man kan da ikke andet end at elske Maageman"; "Du må altid gerne blande dig - elsker at høre dine kloge ord" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hvorfor tror ingen på Nintendo ? og hvorfor 47% på Sony ? har folk ikke tiltro til 3DS ? Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Jeg tror på 3DS (selvom jeg er alt andet end imponeret over den såkaldte 3D effekt efter jeg har prøvet det i praksis) men jeg tror ikke på Wii U. Tilgengæld tror jeg på Atari! Deres konsoller har jo altid været de bedste, hvem kan glemme Jaguaren, med sit fantastiske spiludvalg. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Wii U tror jeg stensikkert på. Overvejer at invistere i nogle Nintendo aktier Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Syntes umiddelbart at den befinder sig et ubehageligt sted mellem "hardcore" gamere og "casual" gamere. Er ikke helt sikker på at deres tablet løsning kan fange de samme folk som købte Wiien, og den lander på et tidspunkt hvor jeg har svært ved at se alle ps3 og xbox360 brugerne gå amok over den, særligt da der formentligt vil være betydeligt stærkere konsoller i horisonten fra både Sony og MS. Jeg har svært ved at se hvem den er rettet mod og de har ikke været særligt gode til at promovere den. Der er stadigvæk masser af mennesker rundt om i verden der enten er helt uvidende om maskinen og folk der er forvirret over hvad det egentligt er. Dunno, bliver da spændende at se, men jeg ville ikke blive overasket hvis det blev endnu en gamecube. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | de har jo også snakket om at skifte navn da de er klar over den måske har skabt forvirring. Tror ikke vi ser nyt fra Sony i år og MS er måske også på vej med tablet til deres kommende konsol. Siger nogle rygter hvert fald Nintendos aktier er nede i 111 euro stk. så det er nu de skal købes. Men ender nok ikke i samme niveau som med Wiien. Der var de oppe i 5-600 Euro pr stk. Men man kan jo håbe. 10 aktier koster 8,5k pt.. overvejer sådan 10. Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Umiddelbart vil jeg tro at Playstation er den mest livlige platform pt. ud af de tre hjemmekonsoller, så jeg spår den mest succes næste år af de tre. Men den møder forhåbentligt en del konkurrence med Wii U. (et nyt navn er i øvrigt ikke en dum ide) Derfor! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nej tak til Mass Effekt 3. Jeg kom til at slette mit save fra 1eren og 2eren fordi jeg formaterede og gider skutte igennem det hele igen Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Har stemt nej, selvom jeg har haft det første spil i 2 år, så er det aldrig lykkedes mig at komme nogen vegne. Tror jeg kun er 8 timer inde, der er bare ikke rigtigt noget der fanger. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Svarede "Nej", men vil lige indskyde at jeg ikke er med på "de er for langt bagefter", min skepsis er lidt mere nuanceret end som sådan :p. Tror bare konsollen mangler det der gjorde Wii´en appelerende (de er jo lidt i samme båd som dengang, i og med at de laver en konsol der vil være bagud så snart de to andre firmaer annoncerer deres næste udspil.). Men modsat dengang vil jeg ikke mene at deres gimmick virker til at være ligeså "casual" venligt som Wii-moten. Det er let at se hvorfor man skulle købe en konsol der lover fitness, tennis og bowling men hvordan sælger man en kompliceret tablet hvis mest markante funktion virker til at være at du kan spille uden tv? Virker som om de henvender sig mod playstation/xbox segmentet, som begge har et veletableret bagkatalog. Virker umiddelbart som en kamp opad bakke, men kan selvfølgeligt være at jeg undervurdere den generelle befolknings begejstring for tablet controlleren. Bliver spændende at se til E3, om de kan sprede budskabet lidt mere effektivt end den yderst forvirrende fremvisning de havde sidste år. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Men det kan jo også blive et spring for Wii ejerne der stadig ønsker deres Wii sports og som nu er kls til bedre grafik. Den er jo bagudkompatibel Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | jeg må indrømme at jeg heller ikke har den store tiltro til Wii U Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg svarede måske. Det er altid lidt spændende med Nintendo. Eller det har det hvert fald været siden N64, vil jeg mene. Deres niveau af succes er meget uforudsigelig. Derfor! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Har stemt ja men vil ikke kalde mig for fandroid Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||