Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Log ind medlem
amigo

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
FacebookFacebook
Vælg forum
Søg forum
Tråd:

GR: fejl, mangler og forslag

Antal indlæg: 1307
hjorth
En "bloker denne bruger" knap
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush"
  • Skrevet 2012-06-07 01:58
Capperdude
Citerer hjorth:
En "bloker denne bruger" knap

Gerne en som gør at den person man blokker's indlæg bliver "usynlige" for en
Manchester United forever <3
  • Skrevet 2012-06-07 02:03
Lee West
Chefredaktør
Citerer Capperdude:
Citerer hjorth:En "bloker denne bruger" knap

Gerne en som gør at den person man blokker's indlæg bliver "usynlige" for en

Tak. Og så tager I to (og eventuelle heppere) de idiotiske kampe et andet sted end GR. Forslaget er modtaget.
((-_-))
  • Skrevet 2012-06-07 02:24
Zagona
ved ikke om det har været foreslået før, gider ikke læse alt igennem

men app'en til smartphone, kunne i ikke udvide den, så man kan læse og poste i forummet via sin tlf
Some people play hard to get. I play hard to want
  • Skrevet 2012-06-29 14:49
The Pez Dispenser
Moderator
Kunne være godt hvis der var en knap til at nanvgive links, ligesom der er en knap til at tilføje spoiler markeringer. Glemmer altid hvordan man gør det.
"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
  • Skrevet 2012-06-29 14:53
oliman22
Citerer Zagona:
men app'en til smartphone, kunne i ikke udvide den, så man kan læse og poste i forummet via sin tlf

m.gamereactor.dk

Udvidet indhold på mobilsiden vil være dejligt så man fx. kan se gæstebøger.
  • Redigeret 2012-06-29 14:58
Liguster
Ved ikke om nedenstående er nævnt før, men jeg nægter at læse 46 sider igennem for at se om jeg gentager andre.

Først om fremmest vil jeg lige sige at jeg er glad for GR, I er fornuftige, I giver i jeres artikler ofte udtryk for både en bred og intertekstuel, men også en snæver special viden. Der er et dejligt fungerende community på sitet, som I støtter godt op om og derfor har I også en del af æren for.

Bare en tråd som denne viser at I er villige til at gøre ting anderledes og vil lytte.

Jeg har på det sidste undret mig lidt over hvorfor nyheder på GR kommer nogle dage efter andre gamesites. Det er jo ikke fordi I ikke er særlig store? Så hvorfor skyldes det at f.eks. panel diskussioner fra ComicCon 2012 er et par dage om at blive lagt op jeres site når de på nogle andres kommer 2 til 3 dage inden?

I kunne jo bare smide dem op på jeres youtube kanal, selv der kan de være svære at finde. Og nu hvor jeg er ved youtube kanallen. Ville det ikke være en fordel for brugervenligheden at lave undergrupper i forhold til E3, Comiccon, review, trailers etc kontra de forskellige landes GR-tv. Eller det er måske netop sagens kerne, at det en GR-tv kanal og derfor har I ikke så meget at skulle have sagt?
Cellardoor
  • Skrevet 2012-07-17 14:04
Lee West
Chefredaktør
Liguster. Tak for rosen. Med hensyn til nyheder, så er det nu ikke hovedreglen.

Der er naturligvis få tilfælde, hvor vi samler op på de nyheder som vi lige har overset i mængden.

Med hensyn til GRTV så kan det ske at de bliver nævnt få dage efter i nyhederne, når vi kan se at meget få brugere har bemærket dem på http://www.gamereactor.dk/grtv/.

Mange brugere er stadig "ret dårlige" til at kigge andre steder end på forsiden af Gamereactor.

Lige netop ComicCon var der dog ikke store ressourcer sat af til som vi eksempelvis gør ved E3 og Gamescom. Det er naturligvis noget vi overvejer at gøre mere ved, eftersom det jo årligt vokser sig større.

Hvilket kan være noget af forklaringen. Alligevel var nyhederne i gennemsnit et par timer om at dukke op her efter de blev annoncerede i San Diego. Nogle en time, andre en dag (selvom eksempelvis Deadpool-annonceringeringen allerede lå på GRTV-delen i weekenden blev den først promoveret som nyhed mandag).

Vi får ofte nyhedstips af brugere på nyheder, vi har haft i dagevis. Brug search, og så vil du kunne finde en del mere end bare forsidens promoveringer.

Tillagt 2012-07-17 15:28:
Citerer Zagona:
ved ikke om det har været foreslået før, gider ikke læse alt igennem

Er sket på Android nu.
((-_-))
  • Redigeret 2012-07-17 15:32
Thor86
Moderator
Det er super fedt man kan kommentere på Android formatet nu - desværre er der et lille "men".

Længden på beskeder man kan skrive er simplthen for kort. Jeg tror det er det samme som en SMS besked, lige omkring de 100 tegn - sandsynligvis en hel del mindre. Man kan ikke skrive en uddybbende kommentar.

Så hvis man kan forlænge den ville det være perfekt.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • Skrevet 2012-07-18 11:22
Kenneth Gant
Programmør
Citerer Thor86:
Det er super fedt man kan kommentere på Android formatet nu - desværre er der et lille "men".

Længden på beskeder man kan skrive er simplthen for kort. Jeg tror det er det samme som en SMS besked, lige omkring de 100 tegn - sandsynligvis en hel del mindre. Man kan ikke skrive en uddybbende kommentar.

Så hvis man kan forlænge den ville det være perfekt.

Det vil blive rettet i næste update, og er en fejl
Venlig hilsen mnstrflkrn
  • Redigeret 2012-07-18 12:01
Thor86
Moderator
Citerer Kenneth Gant:
Det vil blive rettet i næste update, og er en fejl

Det er fedt Kenneth, tak!

Lee skriver man kan poste på forummet i App'en også, jeg kan dog "kun" poste under nyheder, anmeldelse, se GRTV m.m. Jeg kan ikke bevæge mig rundt på foraet, så jeg regner næsten med jeg misforstod Lee da han skrev forummet. Uanset hvad, så er det fedt med en App der er brugbar og man har lyst til at bruge.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • Skrevet 2012-07-18 12:27
joedenfede
Det kan have været skrevet før.. men jeg er efterhånden godt træt at, at se jeres ynkelig forsøg på man som bruger skal fjerne adblock.. fjern den side, og hvis jeres pengetank bliver mindre pga af, skal i finde på andre strategier end at jeres side FYLDT med reklamer.. som bruger gider jeg ikke se, og bruge tiden på reklamer.

Ellers jeg er meget taknemmelig for GR.. & syntes at der er en fin tone herinde..
  • Skrevet 2012-07-18 12:30
Thor86
Moderator
Nu lever GR jo rent faktisk af reklamer, og og bladet er gratis. På en eller anden måde skal det løbe rundt, og det gør det bl.a ved hjælp af reklamer.

Derfor er det naturligt at de gerne vil undgå et program der underminere GR Clubmember. Hvis man vil undgå reklame, kan man købe sig til medlem til Clubmember. På den måde støtter man GR, og man slipper for reklamerne.

Jeg kan heller ikke nødvendigvis se hvor GR skulle få pengene fra, hvis de pludselig ikke må reklamere mere. Alt skal ske med måde - også reklamer. Men er du træt af dem så støt op om GR og køb et medlemsskab.
  • Skrevet 2012-07-18 13:12
Lee West
Chefredaktør
Citerer joedenfede:
Det kan have været skrevet før.. men jeg er efterhånden godt træt at, at se jeres ynkelig forsøg på man som bruger skal fjerne adblock.. fjern den side, og hvis jeres pengetank bliver mindre pga af, skal i finde på andre strategier end at jeres side FYLDT med reklamer.. som bruger gider jeg ikke se, og bruge tiden på reklamer.

Ellers jeg er meget taknemmelig for GR.. & syntes at der er en fin tone herinde..

Ynkelige forsøg? Fylde pengetanken? Apropos fin tone.

Nu skal du høre her. Du er yderst velkommen til at finde en anden side, hvis du skal kommunikere ud på den måde. Det er muligt at du ikke forstår princippet med lønninger. Det kan vi ikke gøre meget ved.

Din mulighed er som Thor så fint påpeger at blive Club GR-medlem så fjernes reklamerne. Tonen du leverer der kan du dog godt pakke væk, eller snuppe med et andet sted hen. Det er ikke til debat.

Men det glæder mig at du er træt af den side. Så virker den til dels efter hensigten.
((-_-))
  • Redigeret 2012-07-18 13:17
lilleblake
En form for chatrum, det hele er så tråd og Pm minded.
Born to game, forced to work...
  • Skrevet 2012-07-21 00:24
Capperdude
Citerer Lee West:
Men det glæder mig at du er træt af den side. Så virker den til dels efter hensigten.

Hvad er idéen med den? (drop adblock på gr reklamen).

Jeg bruger stadig adblock, også selvom den popper op en sjælden gang..

Ved godt i lever af reklamer, men jeres annoncører kan vel ikke se om dem der kommer på siden bruger adblock eller ej.. Det der må være bestemmende for hvor mange penge i får, er vel hvor mange hits der er?

At i så nævner at man kan blive Club medlem for at fjerne reklamer, som man allerede HAR fjernet ved brug af adblock, det forstår jeg ikke pointen i, ud over det selvfølgelig er mest optimalt for JER at folk bliver club medlemmer og dropper adblock
  • Skrevet 2012-07-21 00:41
Lee West
Chefredaktør
Citerer Capperdude:
Citerer Lee West:Men det glæder mig at du er træt af den side. Så virker den til dels efter hensigten.

Hvad er idéen med den? (drop adblock på gr reklamen).

Jeg bruger stadig adblock, også selvom den popper op en sjælden gang..

Ved godt i lever af reklamer, men jeres annoncører kan vel ikke se om dem der kommer på siden bruger adblock eller ej.. Det der må være bestemmende for hvor mange penge i får, er vel hvor mange hits der er?

At i så nævner at man kan blive Club medlem for at fjerne reklamer, som man allerede HAR fjernet ved brug af adblock, det forstår jeg ikke pointen i, ud over det selvfølgelig er mest optimalt for JER at folk bliver club medlemmer og dropper adblock

Capperdude, du er murer ikke? Kommer du ikke lige forbi og laver en hurtig reparation at murværket hvor jeg bor gratis for mig. Jeg kunne godt tænke at få det fikset. Men jeg kan ikke rigtigt forstå hvorfor du vil tjene penge på det. Sådan en spand mørtel kan vel ikke koste mere end en tyver. Selvom jeg selvfølgelig godt kan se at det er mest optimalt for DIG hvis du får løn.
((-_-))
  • Redigeret 2012-07-21 02:04
Capperdude
Citerer Lee West:
Capperdude, du er murer ikke? Kommer du ikke lige forbi og laver en hurtig reperation at murværket hvor jeg bor gratis for mig. Jeg kunne godt tænke at få det fikset. Men jeg kan ikke rigtigt forstå hvorfor du vil tjene penge på det. Sådan en spand mørtel kan vel ikke koste mere end en tyver.

i get your point
  • Skrevet 2012-07-21 02:03
Lee West
Chefredaktør
((-_-))
  • Skrevet 2012-07-21 02:05
oliman22
Rigtigt fint den måde i har indrettet "Vennetabben" på sin profil.

Håber også i vil gøre det nemmere at tilføje sine spil, så man måske kan markere flere på en gang, da det system i kører nu tager det virkeligt lang tid og det er meget besværligt
  • Skrevet 2012-07-21 18:33
Warpyre
jeg synes at de skulle rette på deres app på android for min mobil kan ikke afspille nogle at videoerne som f.eks. de to nye i ps all-star battle royal.
  • Skrevet 2012-07-21 22:12
Vakse Viggo
hvad med en medlems tæller?
Altså både det totale antal medlemmer og dem der er Online ??

Var dét noget GR ?! HVA! hehe
Århus Gamers!©[DK'®] PSN:Vakse-ViggoDK™
  • Skrevet 2012-07-22 01:45
mkushye
Det kunne være fedt at få en påmindelse, når nogen havde accepteret éns venneanmodning
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • Skrevet 2012-07-22 16:19
Genero
Oi, jeg er ny her (dårlig undskyldning for at opføre sig dumt) men jeg bemærkede hurtigt noget jeg fandt en smule frustrerende ved side-layoutet når man skal tilføje spil. Det er meget segmenteret. Nu ved jeg jo ikke lige helt præcist hvordan det er sat sammen, men jeg foreslår at man måske prøver at shifte det over i noget HTML5 og så prøver at centralisere det lidt mere så man ikke konstant skal loade. Noget der kunne være rigtigt godt ville være hvis man f.eks. havde en checkbox istedet for at man trykker på "tilføj" og så skal søge igen og endnu engang bruge mere tid på at loade. Det bliver hurtigt lidt irriterende hvis man har en masse spil i den samme franchise og man igen og igen er nødt til at skrive de samme søgeord ind. Der ville det være meget federe bare at kunne hakke dem af og 'checke ud' til sidst. Men nok om mig der kommer væltende her og er hr. suresen med kritik i den første post jeg nogensinde har skrevet herinde, håber det evt. kan bruges til noget og jeg beklager meget hvis jeg ikke er den første der foreslår det, men jeg kunne ikke lige få mig selv til at læse 46 sider med posts, haha ;)
  • Skrevet 2012-07-29 18:30
JØP
Det er måske bare Mac, der fejler ved flash, men jeg oplever meget, at når jeg er på siden, bliver min computer overophedet og sætter fuld gang i blæserne. Nogle gange er det værre end andre, så jeg tror, det er nogle reklamer, der ikke helt er optimerede, men vil bare gøre jer opmærksom på det.
  • Skrevet 2012-07-30 17:12
Skriv et indlæg

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Afstemning Hvad synes du om den foreløbige liste af lanceringsspil til PlayStation 4?
  • 16% Fantastisk
  • 36% God
  • 18% Middelmådig
  • 8% Dårlig
  • 22% Shut up, just shut up... You had me at PS4
Resultat
dbbuu: Sjovt jeg har det lige omvendt. De nyheder chenjeh, ville jeg aldrig have læst ellers, så jeg sætter pris på det :)Følg
2013-05-25 01:33
coolking18: Nu stopper du Chenjeh for satan i helvede med at poste alt om nyheder, hvis du vil poste noget så søg et job ved GR eller bliv væk alt væk!!Følg
2013-05-25 00:07
chenjeh: Ethernet fylder 40 årFølg
2013-05-24 17:10
The Syndicate: Let the consol war begin!Følg
2013-05-23 22:41
chenjeh: CoD: Ghost 05/11/13 det ser ud til Xboxen bliver lanceret den dag :|Følg
2013-05-23 21:41
The_Dude: FEDT. Fordi jeg har købt FF XIV Collectors for et par år siden får jeg gratis den nye udgave plus de nye collectors items :DFølg
2013-05-23 19:46
misuma: GR...stik mig flere nyheder om spillet Dying Light. Med det fluks!Følg
2013-05-23 17:23
Bonzaii Sheep: Wow så blev nyhederne lige redesignet og folk har fået talebobler, niice :) #newGRstuffFølg
2013-05-23 16:30
albecarlsen: held og lykke! har selv lige gjort det :/Følg
2013-05-23 16:19
The Syndicate: Skal have mundtlig prøve på Torsdag næste uge... Ønsk mig held lykke plz :-VFølg
2013-05-23 15:43
albecarlsen: nu er nvidia 7## serien der snart 0_oFølg
2013-05-23 12:06
MGS SNAKE: ps4 Følg
2013-05-22 22:23
hjorth: Nidalee Følg
2013-05-22 15:21
The Syndicate: Det er da utroligt hvor TAMT revealet var...Følg
2013-05-22 14:32
Nike: Det vil jeg sige, var noget af en tam X-Box afsløring. Kan på ingen måde se, hvorfor jeg skal vælge den, og ikke PS4.Følg
2013-05-22 12:37
lilleblake: Jeg må hellere komme igang med at grave.Følg
2013-05-22 07:26
albecarlsen: nooooo!! skriftlige prøver matematik 0_oFølg
2013-05-22 07:21
Maageman: Sony event = ingen konsol, lidt spil. MS event = ingen konsol, ingen spil, VHS maskine, der kun virker i USA.Følg
2013-05-22 00:15
The Syndicate: Når det var den reveal. Tilbage til hverdagen :-@Følg
2013-05-21 22:33
Loufbye: Xbox-eventen har noget episk vente-musik o.OFølg
2013-05-21 18:52
BETA +