Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

Hit the Bitch

TommyGunX
TommyGunX
Hvad synes I, har spillet den virkning de gerne vil have?

http://www.hitthebitch.dk/

Det fik ihvetfald mig ind på deres side, men jeg slår nu heller ikke, hverken piger eller drenge, så jer er jo ikke ligefrem målgruppen.

the e
the e
Fuck et sørgeligt spil med sørgelige mennesker.

GOD DAMN MONGOLIANS!
Dryaxx
Dryaxx
RACISM! De siger at alle gangstere er idioter.. That's racism

-Insert original and witty signature here-
Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg synes at hun burde bruge nogle andre replikker. Ikke svinere - men undskyldninger f.eks. Så havde det virket endnu mere barsk.

Men jeg tror da nok at det kan være en øjenåbner for nogen.

- En dude i forklædning..
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer Dryaxx:
That's racism

næh

Tillagt 2009-11-19 21:42:
Citerer Carmillah:
Jeg synes at hun burde bruge nogle andre replikker. Ikke svinere - men undskyldninger f.eks. Så havde det virket endnu mere barsk.

Enig, tror det havde givet bedre effekt. De ville dog måske misse pointen så, da meningen vel er at man ikke skal slå lige meget hvor meget man syntes hun fortjener det. At slag aldrig er løsningen på en konflikt. Hvilket ville falde lidt til jorden hvis hun kom med undskyldninger.

Ret effektivt den måde hun ændre ansigts udtryk gennem processen. Tror det kunne være en ret funktionel kampagne, for de formår at skabe en del empati vil jeg mene.

"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer The Pez Dispenser:
Enig, tror det havde givet bedre effekt. De ville dog måske misse pointen så, da meningen vel er at man ikke skal slå lige meget hvor meget man syntes hun fortjener det. At slag aldrig er løsningen på en konflikt. Hvilket ville falde lidt til jorden hvis hun kom med undskyldninger.

Ret effektivt den måde hun ændre ansigts udtryk gennem processen. Tror det kunne være en ret funktionel kampagne, for de formår at skabe en del empati vil jeg mene.

Jeg kan godt se hvad du mener. Men ændrede replikker ville i hvertfald have været bedre, jeg synes de er lige en tand for langt ude dem hun bruger. Det gør at det mister lidt af det realistiske. Håber da ikke at der er mange piger derude der snakker sådan - uanset hvor sure de så end er.

the e
the e
Ahh nu fik jeg pointen med spillet ikke bare et taber spil

GOD DAMN MONGOLIANS!
The_Dude
The_Dude
de har lukket for alt udenlandsk tilgang til siden.. Fordi de er blevet så foraget hehe.

Y can't metroid crawl ?
SejPlayer
SejPlayer
hvis det virker så syndes jeg det fint. men syndes nok der er begyndt at komme alternative kamagner her på det sidste. denne, pendlerduellen og rygestop. de er ret så anderledes end dem mand så for bare et år siden.

Ak-master
Ak-master
Det blev en mindre epidemi i skolen i fredags. Ingen lærer = Bananas med Hit the Bitch.
Håber dog det hjælper. men.. måske.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer SejPlayer:
de er ret så anderledes end dem mand så for bare et år siden.

Jeg tror at skræmmekampagner virker bedre end andet.

Sejborg
Sejborg
Jeg synes det er et dårligt spil. Det gør mig trist til mode. Så trist at jeg ikke engang kunne få mig selv til at gennemføre spillet.

0/10

"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
Sejborg
Sejborg
Citerer Psykocyber:
Så har det vel nået sit mål?

Jeg er ikke en del af målgruppen, skal jeg lige hilse og sige.

"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
Psykocyber
Psykocyber
Havde jeg nu heller ikke regnet med. Det hjælper på den måde at du nu er opmærksom på problemet.

Icemaster
Icemaster
tvivler på det hjælper, men gør det det så er det jo bare fint.
Men den kan da ligeså godt gå den anden vej, er da mindst ligeså voldelige piger.
Dette er dog aldrig noget som der bliver debatteret.. om det er fordi os "fyre" slår hårdere eller fordi det kun er det som bliver opdaget fordi ingen mænd går til politiet og siger de bliver slået af deres kæreste det ved jeg ikke noget om. Men problemet hører vel under begge sider.. Nå men anywho fingers crossed for at det hjælper...

http://www.youtube.com/profile/Souldk86
Emiller
Emiller
Plat, plat, plat.

Men det er da i det mindste bedre, end at se en læge presse fedt ud af en hovedpulsåre.

fest

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!