Gamereactor Community Awards 2011 
Antal indlæg: 236![]() ![]() ![]() ![]() | Er der snart nogle resultater? - Meiincke | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Flesherboy: Ever head of Bugatti Veyron? Kan den rejse i tid? Tillagt 2012-02-20 10:48: Citerer Meiincke: Er der snart nogle resultater? Jeg vil se hvem der vinder (selvom jeg ikke fik stemt selv, følger slet ikke nok med herinde til jeg ville kunne ) Jeg er sikker på maagen er på sagen så snart han kommer hjem i dag Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Belial: Jeg er sikker på maagen er på sagen så snart han kommer hjem i dag Der er jo ogås lige et real life der skal passes^^ Real Life? Hvad er det? - Meiincke | |
| ||
Chefredaktør | ((-_-)) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Åh my! Det jo helt vildt! - Meiincke | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Stort tillykke til alle vinderne Og tusind tak til dem som har stemt på mig, og tak for den delte 3. plads, i årets top 3 medlemmer Manchester United forever <3 | |
| ||
Cisplatin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Capperdude: Stort tillykke til alle vinderne Du var min nummer ET! A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Cisplatin: Du var min nummer ET! I lige måde Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja tillykke til vinderne | |
| ||
| Maageman Moderator | Tillykke og tak for tålmodigheden Tak til jer der ville være med! Citerer 13brevkasse: "Man kan da ikke andet end at elske Maageman"; "Du må altid gerne blande dig - elsker at høre dine kloge ord" | |
| ||
hanmik![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg har faktisk sat jer allesammen på ignorer-mode nu.. at lade en hel afstemning foregår uden præmie til Hanmik.. men tillykke til alle dem som stjal mine præmier.. I took an IQ test, the results were negative. | |
| ||