Gamereactor Community Awards 2011 
Antal indlæg: 236| Maageman Moderator | Jeg ser om resultaterne ikke kan komme op i morgen. Det har ikke været nemt, da min pc er blevet syg og skal formateres. Men i morgen skulle jeg kunne nå det Citerer 13brevkasse: "Man kan da ikke andet end at elske Maageman"; "Du må altid gerne blande dig - elsker at høre dine kloge ord" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har. | |
| ||
|
| ||
| Thor86 Moderator | Citerer maageman: Jeg ser om resultaterne ikke kan komme op i morgen. Det har ikke været nemt, da min pc er blevet syg og skal formateres. Men i morgen skulle jeg kunne nå det Når folk skynder sig på dig, så tager du bare en dag ekstra Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
Tilde Qrt![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kommer de op i dag? "She doesn't quite chop his head off. She makes a Pez dispenser out of him." | |
| ||
| Maageman Moderator | Citerer Tilde Qrt: Kommer de op i dag? Citerer Thor86: Citerer maageman:Jeg ser om resultaterne ikke kan komme op i morgen. Det har ikke været nemt, da min pc er blevet syg og skal formateres. Men i morgen skulle jeg kunne nå det MEN! Jeg er netop færdig med optællingen. Så nu mangler vi bare le grande finale! Citerer 13brevkasse: "Man kan da ikke andet end at elske Maageman"; "Du må altid gerne blande dig - elsker at høre dine kloge ord" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer maageman: MEN! Jeg er netop færdig med optællingen. Så nu mangler vi bare le grande finale! Patience, young one. All messed up and slightly twisted. Citerer 13brevkasse: "Firebrazer, elsker din humor"; "Det er jo det jeg siger - Firebrazer ER klog!" | |
| ||
Tilde Qrt![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer maageman: Patience, young one. UMULIGT! "She doesn't quite chop his head off. She makes a Pez dispenser out of him." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Har en fornemmelse af at mågen ville udskyde det en dag bare for at pisse os af Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Flesherboy: Har en fornemmelse af at mågen ville udskyde det en dag bare for at pisse os af Det håber jeg ikke, jeg synes godt nok det er lame ikke at offentliggøre det når der er talt op Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush" | |
| ||
Cisplatin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Vi gider ikke høre på flere dårlige undskyldninger!!! GI' MIG SÅ DEN XBAWX!!! A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS | |
| ||
Tilde Qrt![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Så er dagen ved at være omme. "She doesn't quite chop his head off. She makes a Pez dispenser out of him." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kan ikke vente mere | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Vi skriger i spænding herovre i Amager Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Maage troller os for hårdt lige nu | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer oliman22: Maage troller os for hårdt lige nu Manchester United forever <3 | |
| ||
Cisplatin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Godt så! Så kan det også være lige meget Gi' den Xbawx til Oli, det var alligevel ham jeg stemte på A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | nu har jeg mistet interessen fordi det er trukket alt for langt ud ... not cool Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush" | |
| ||
Cisplatin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer hjorth: nu har jeg mistet interessen fordi det er trukket alt for langt ud ... not cool Må jeg så få Din præmie? A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Cisplatin: Må jeg så få Din præmie? hvilken præmie ? Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush" | |
| ||
Cisplatin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer hjorth: Citerer Cisplatin:Må jeg så få Din præmie? Xbawx'en selvfølgelig! A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hvad er det for en præmie, er der noget jeg har misset ? Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush" | |
| ||
Cisplatin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer hjorth: hvad er det for en præmie, er der noget jeg har misset ? Det er ikke officielt endnu, men jeg har hørt rygter om at man vinder en xbawx, Forza 3 & 4, Logitech G27 rat, Doom 4, når det udkommer og et års forbrug af nogen meget pæne sko, med fluoscerende snørrebånd Jeg er kun personligt interesseret i Xbawx'en, så resten kan du bare beholde Jeg har i øvrigt også fået en pose Labre Larver for at holde liv i denne her døende tråd A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Cisplatin: Gi' den Xbawx til Oli, Taaak Citerer Cisplatin: det var alligevel ham jeg stemte på Jeg er beæret Så vil jeg også gerne sige at jeg også stemte på dig både som bruger og blogger | |
| ||
Cisplatin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | @Oli Tak Men det skulle du ikke ha' gjort! Jeg har stemt efter hvem jeg tror der vinder de forskellige kategorier, for så er det ligesom om man også vinder lidt selv og så vidt jeg husker stemte jeg på Dig i alle kategorierne. Bortset fra Årets babe og Årets moderator. Der stemte jeg henholdsvis Lee og Belial, så vidt jeg husker A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Cisplatin: Bortset fra Årets babe og Årets moderator. Der stemte jeg henholdsvis Lee og Belial, så vidt jeg husker Manchester United forever <3 | |
| ||