Ny Gamers Night 
Antal indlæg: 53![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Til de uvidende som ikke ved hvad Gamers Night er: læs i bunden af indlæget. Eftersom det sidste gang ikke blev til så meget, så har jeg og Hjorth herinde fra snakket om at afholde det næste Gamers Night. Vi har snakket om hvor man kunne holde det og jeg har fået lov af de gamle til at holde det herhjemme. Og så er det vidst også en god idé at se om der overhovedet er interesse for at holde det. Hvis det lyder som en god idé og hvis du seriøst kunne finde på at tage med til det her så skriv lige. Og for at holde det inden for rimlighedens grænser så er dette altså kun et arrangement for Gamereactors brugere. Mest af alt for at vi kan få et ordentligt overblik over hvem det er der kommer, hvor mange der faktisk er interesseret i at komme og også så vi ikke står med en masse som pludselig hopper fra. Med hensyn til mulige turneringer så modtager vi gerne forslag eftersom det heller ikke helt er på plads Vil gerne komme: Math101 hjorth Carmillah Cisplatin oliman22 minisnor mkushye dbbuu Container Lidt mere info: Hvor bliver det holdt? Hjemme hos mig ca 10 km fra Viborg. Hvornår bliver det holdt? En weekend i Oktober. En fast dato kommer snart Pris? Vi har ikke været ved at regne på noget endnu men det bliver nok omkring 100kr. Det er ikke sikkert da vi endnu ikke ved hvor mange mennesker der kommer. Aldersgrænse? Der er en aldersgrænse på 16 år. Hvad er GN? (Taget fra Belial's tråd om Gamers Night 5) Gamer's Night er en aften hvor du møder andre brugere fra Gamereactor. Det er privat arrangeret, så Gamereactor har intet ansvar for eventet. Man mødes og bruger en aften sammen hvor man spiller turneringer i diverse spil, hygger, måske ser en film, og i det hele taget bare ser ansigtet bag avataren. Det er BRAND hyggeligt, og i mit eget tilfælde har det givet mig en masse IRL venner, som jeg regner for mine tætteste bekendtskaber. Aldersgrænsen har klassisk været 18 eller 16+, af flere grunde. For det første er det fordi arrangørerne hverken kan eller vil tage ansvar for "børn". Undskyld formuleringen. For det andet er det for at sikre sig at folk "kan" sammen. For det tredje er det for at give muligheden for at deltagere, såfremt de ønsker det, kan tage en en lille kold øl sammen. Gamers Night er en fælles effort. Det vil sige, at arrangørerne skaber rammerne, og så håbes der på at nogen af deltagerne vil stille tv eller konsol til rådighed. Rock N Roll will never die | |
| ||
Chefredaktør | Jamen den stickier vi da lige. Skal det så ikke lykkes denne gang? ((-_-)) | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jo tak det håber vi da på Rock N Roll will never die | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Lee West: Jamen den stickier vi da lige. Skal det så ikke lykkes denne gang? Sweets ! Så må vi jo gøre vores ypperste for at det lykkes denne gang Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all | |
| ||
| Carmillah Moderator | Jeg er bestemt også interesseret i at deltage. Det har jo været suuuper hyggeligt alle de andre gange. - En dude i forklædning.. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Carmillah: Jeg er bestemt også interesseret i at deltage. har desværre ikke været med før, men vi skal nok sørge for at hyggen bliver i top! Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all | |
| ||
| Carmillah Moderator | Lidt mere til de nysgerrige: http://www.gamereactor.dk/artikler/68883/Gamers+Night/ http://www.gamereactor.dk/artikler/70417/Gamers+Night+2/ - En dude i forklædning.. | |
| ||
Cisplatin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja Men hvis vi nu taler jydeland specifickt. Mon så ikke Jeg,hjorth og Dig MAth. Skal bære en del? Som sagt forestiller jeg mig vi overnatter natten før hos mig. Og DER er i vidst med, Ikke ? Fint med noget aldergrænse Tillagt 2012-08-01 23:29: Citerer Carmillah: Lidt mere til de nysgerrige: Fedt A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Carmillah: Lidt mere til de nysgerrige: Åh gud jeg ligner en jerk på de billeder Citerer Cisplatin: Men hvis vi nu taler jydeland specifickt. Mon så ikke Jeg,hjorth og Dig MAth. Skal bære en del? Jo det lyder som en idé. Hvis det er altså at jeg kan låne en bil så kan jeg nok godt være med til at samle folk op osv. Hvis ikke ja så er det bare ærgeligt Rock N Roll will never die | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Er det en hel weekend? Jeg troede kun det var en aften. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det ville egentlig være bedst hvis vi tog planlægnings snakken til et andet sted så denne tråd ikke bliver overfyldt med den snak. Det er lidt nemmere at holde styr på så Rock N Roll will never die | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg tænker lige at mig og math sætter os sammen meget snart og får de praktiske rammer på plads inden folk tror for meget? Eksempelvis er der ingen fastlagt længde endnu oli Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Men jeg vil også gerne komme, men kan ikke love noget.^ | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nevermind .. Tillagt 2012-08-01 23:50: Citerer hjorth: Jeg tænker lige at mig og math sætter os sammen meget snart og får de praktiske rammer på plads inden folk tror for meget? Eksempelvis er der ingen fastlagt længde endnu oli Jep. Så snart jeg har fået en dato i hus kan vi komme lidt videre. Rock N Roll will never die | |
| ||
| Carmillah Moderator | Jeg har ryddet lidt op i tråden. Lad os holde den til det den er skabt til: At finde ud af om det er noget der er interesse for. Så kan der senere dukke en tråd op hvori folk kan arrangere og sludre på kryds og tværs. - En dude i forklædning.. | |
| ||
| minisnor Moderator | Citerer Carmillah: Jeg er bestemt også interesseret i at deltage. this. Har faktisk også tænkt at det var på tide med en ny GN, da mange af de ældre brugere er forsvundet og mange nye er kommet til. Godt initiativ. Bazzinga! | |
| ||
Cisplatin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Carmillah: Jeg har ryddet lidt op i tråden. Jeg har et forslag til en person som skal sove supermeget alene Eventuelt mobbes en del. Personen kunne sagtens være Carmillah og måske også Minisnor! Jeg er frisk Anyways...hjorth? Kunne godt tænke mig at, du lige sagde "top"^^ Så har vi nemlig Det på plads. Jeg kan sagtens hente og bringe. Vi skal bare lige være enige om, hvad der er "okay" og hvad der ikke er Som nævnt, slæber jeg Mike med. Men bortset fra ham, synes jeg ikke vi skal slæbe ligegyldige mennesker med. A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg eeelsker GN <3. Men der er ingen chance in hell jeg tager til Viborg. Through the roof & underground | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg er helt sikkert også frisk! Selvom der er langt fra Christianshavn. Sturmgeist du kan følges med mig It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Giver gerne give benzinpenge hvis du er i bil. Through the roof & underground | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Sturmgeist: Giver gerne give benzinpenge hvis du er i bil. Er på cykel mate... Ej det bliver nok noget med et tog for mit vedkommende, tror jeg. Med mindre der er andre fra københavnsområdet der er friske (folk med bil) It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Har været til 3 af de 4 Gamers Nights (og selv holdt en med Carmillah), og kan sige, at det er noget af det sjoveste og mest interessante, man kan opleve som gamer! Det er altid sundt at møde hinanden face-to-face Ved dog ikke lige, om jeg har tid. Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer mkushye: Citerer Sturmgeist:Giver gerne give benzinpenge hvis du er i bil. Hmm så kan jeg ikke lige se hvordan det hjælper mig i min færd (bortset fra dit strålende selskab naturligvis) Through the roof & underground | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg vil også med! You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Sturmgeist: Hmm så kan jeg ikke lige se hvordan det hjælper mig i min færd (bortset fra dit strålende selskab naturligvis) Damn, selskabet skulle havde fungeret som lokkemad til at have nogen at følges med It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||