Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
Sortering nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Peoke:
Hvem køber Switch idag?

Jeg venter bare på at pakkemanden sender mig en SMS om at maskinen kan hentes i pakkeboksen

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Peoke
Peoke
Min er leveret i pakkeboksen Meen der er en del timer til jeg har fri

Gaaaaaab!
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Peoke:
Min er leveret i pakkeboksen Meen der er en del timer til jeg har fri

I det mindste ved du at den ligger der, og ikke sidder i det uvisse som mig Ifølge T&T så har post nord kun modtaget ordren digitalt, på trods af at den blev afsendt igår klokken 17.30

Peoke
Peoke
Jeg var selv nervøs! Indtil kl 9 imorges fik jeg samme besked. Men nu er den altså landet! Der kom ikke rigtigt nogle opdateringer på T&T før den var leveret til pakkeboksen

Gaaaaaab!
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Peoke:
Jeg var selv nervøs! Indtil kl 9 imorges fik jeg samme besked. Men nu er den altså landet! Der kom ikke rigtigt nogle opdateringer på T&T før den var leveret til pakkeboksen

Super, så er der stadig håb forude for min maskine Ville være katastrofalt ikke at få den i dag.

Ak-master
Ak-master
Er det egentlig nogle moderatorer på GR mere? Der er trods alt stadig nogle nyheder at moderere kommentarsporet i.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Ak-master:
Er det egentlig nogle moderatorer på GR mere? Der er trods alt stadig nogle nyheder at moderere kommentarsporet i.

Hvilke hentyder du til?

Ak-master
Ak-master
Citerer Mike JezZ:
Hvilke hentyder du til?

Intet specifikt.
Men jeg fremhævede nyhederne, da der ikke rigtig er brug for moderatorer på forummet længere. Det slog mig bare, at der ikke umiddelbart er nogen gamle moderatorer tilbage og ingen nye valgte.

Trollmeister97
Trollmeister97
Hold nu kæft en skuffelse... min kæreste og jeg tog et hobbiten race igår, og så de første to, fordi hun aldrig har set dem.. klokken blev 02 og vi blev enige om at se den sidste på Netflix idag, fordi så sent som i forgårs var den derinde...
men næææh nej.. Netflix har fjernet den nu, det så typisk... missed it by an inch

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Ak-master:
Intet specifikt.
Men jeg fremhævede nyhederne, da der ikke rigtig er brug for moderatorer på forummet længere. Det slog mig bare, at der ikke umiddelbart er nogen gamle moderatorer tilbage og ingen nye valgte.

Thor og jeg er her stadig. Dog ikke så aktivt som engang.

For mit vedkommende skyldes det at min prioritering har ændret sig gevaldigt på det sidste. Bla. fordi jeg er blevet mor Men! Jeg holder stadig øje

- En dude i forklædning..
The_Dude
The_Dude
Skulle de så ikke til at finde nye så du kan nyde mor liver fuldt ud og ikke kun 99,5% ;)

Y can't metroid crawl ?
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer The_Dude:
Skulle de så ikke til at finde nye så du kan nyde mor liver fuldt ud og ikke kun 99,5% ;)

Nej da, jeg har ikke haft 10-års jubilæum som moderator endnu, og sådan en baby sover heldigvis også ind i mellem, så der kan gameren i mig godt titte frem fra skjul

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Ak-master:
Citerer Mike JezZ:Hvilke hentyder du til?
Intet specifikt.

Jeg og Magnus står ikke som direkte moderatorer, da vi er en del af nyhedsstaffen - og Magnus selvf. er chef - men vi har ligeledes samme funktioner tilgængelige som moderatorerne

Setzer
Setzer
Citerer Trollmeister97:
Hold nu kæft en skuffelse... min kæreste og jeg tog et hobbiten race igår, og så de første to, fordi hun aldrig har set dem.. klokken blev 02 og vi blev enige om at se den sidste på Netflix idag, fordi så sent som i forgårs var den derinde...
men næææh nej.. Netflix har fjernet den nu, det så typisk... missed it by an inch

I er ikke gået glip af noget. Mage til skuffelse og omgang bæ! Specielt når man tænker på hvor gode LotR trilogien var.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Er der nogle af jer der har set Westworld? Vi gjorde lige serien færdig forleden. Jeg er fuldstændig blæst bagover. Hold nu OP en fed serie. Den strøg direkte ind på min absolutte hitliste over bedste serier.

Den ulmer stadig. Jeg tænker meget ofte på den. Det er lækkert når en serie/film har den effekt.

Trollmeister97
Trollmeister97
setzer:
Tja synes egentlig netop den sidste står godt men Ja, intet i forhold til ringenes herre!

Carmillah: velkommen tilbage, håber du nyder tilværelsen som mor, og stort tillykke!
Er pt selv i afsnit 6 af Westworld, føj den er go'! men også forvirrende

Ak-master
Ak-master
Jeg er bestemt heller ikke fan af den sidste Hobbit. Det er bare ét stort kedeligt slag. meh

Wanderer
Deja vu

Man logger på efter at have tilbragt flere år i vildmarken. Indlæg fra Carmillah, The_Dude og Ak-master.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Wanderer:
Deja vu

Man logger på efter at have tilbragt flere år i vildmarken. Indlæg fra Carmillah, The_Dude og Ak-master.

Hvilket er forståeligt, nattråden ville jo ikke være det samme uden dem

Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer Carmillah:
For mit vedkommende skyldes det at min prioritering har ændret sig gevaldigt på det sidste. Bla. fordi jeg er blevet mor Men! Jeg holder stadig øje

Du kan da bare lade som om at det er et spil "Ultra tamagotchi 2017: Human edition"
*Boobs required to play. (not included) WARNING: This product can be life altering. May include in-app puchases. Alooooooot of in-app puchases. 157.680 hours of playtime!

Add mig! PSN: Limegrab
13brevkasse
13brevkasse
Nu der er så mange spil som bliver remake mon der så snart kommer nogle af de gamle Tom Clancy's Splinter Cell spil eller måske nogle nye udgivelser eller hvad med en Hitman Trilogy med Silent Assassin, Hitman Contracts og Blood Money

Jeg elsker at skyde :-D
Thor86
Moderator
Thor86
Citerer Ak-master:

Jeg er i hvert fald ikke moderator mere, så mon ikke det er GR som selv moderer fremover?
Jeg tror, at Carmillah og jeg blev fjernet som moderator for nogen måneder siden. Jeg lod i hvert fald mærke til det en dag, at jeg ikke havde moderator rettigheder mere. Jeg nåede næsten 10 år, som Carmillah. Hun var vidst et eller to år mere end mig.

Men på foraet er det heller ikke rigtigt nødvendigt mere.

Jeg har faktisk altid logget ind jævnligt, men til sidst kommenterede jeg ikke så meget. Tiden var ikke rigtig til det, og mine prioriteringer ændrede sig også.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Trollmeister97
Trollmeister97
når knæskaden driller , skaffer man sig bare en racer cykel - Hold kæft det rart at være i gang igen !

om lidt har min kæreste og jeg 2 årsdag.. Hun ønsker sig en dyr taske til 1300 kr.. Det må vel bare blive den

Carmillah
Moderator
Carmillah
Tillykke med årsdagen Trollmeister, det lyder som om du får en meget glad kæreste!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!