Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
Sortering nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Trollmeister97:
Haha tusind tak
Det håber jeg da, ellers får Hun kul til jul

Well, diamanter er lavet af kul..

- En dude i forklædning..
The_Dude
The_Dude
Citerer Wanderer:
Deja vu

Man logger på efter at have tilbragt flere år i vildmarken. Indlæg fra Carmillah, The_Dude og Ak-master.

Ukrudt forgår ikke så let :p

Y can't metroid crawl ?
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer 13brevkasse:
Er der nogle zombiespil på vej i 2017?

PS4: Days Gone

Xbox One: State of Decay 2.

Det er dem jeg lige kan huske

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Aalborg
Aalborg
oh.. Bestilte Zelda Breath of the wild guiden på amazon uk i søndags... kan hente den i dag på "posthuset"... det er fanme tjept! Jeg gætter på de nok har et lager i Tyskland

"let røven og gør noget"
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Aalborg:
oh.. Bestilte Zelda Breath of the wild guiden på amazon uk i søndags... kan hente den i dag på "posthuset"... det er fanme tjept! Jeg gætter på de nok har et lager i Tyskland

De sender hurtigere fra England til Danmark end post nord fra Danmark til Danmark.

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Carmillah
Moderator
Carmillah
Ja, det er sgu desværre ved at være der hvor jeg kun kan give dig ret Mike. Min nieces konfirmationsindbydelser var over 2 uger om at komme frem.

- En dude i forklædning..
Sturmgeist
Sturmgeist
Og så kan man bestille alskens småting på Ebay direkte fra Kina med FRI fragt. (Produkter der koster helt ned til 10kr!!) Det er fuldstaændig vanvittigt. Hvis man så skal sende en lille pakke til den anden ende af København koster det 100 kr...

Add mig! PSN: Limegrab
Setzer
Setzer
Citerer Sturmgeist:
Og så kan man bestille alskens småting på Ebay direkte fra Kina med FRI fragt. (Produkter der koster helt ned til 10kr!!) Det er fuldstaændig vanvittigt. Hvis man så skal sende en lille pakke til den anden ende af København koster det 100 kr...

Det er også en "dårlig" aftale der er blevet forhandlet med kineserne. Jeg tror det koster 7kr per pakke fra Kina. Det er underskudsforretning uanset hvilket firma du spørger.

Citerer Mike JezZ:
Citerer Aalborg:oh.. Bestilte Zelda Breath of the wild guiden på amazon uk i søndags... kan hente den i dag på "posthuset"... det er fanme tjept! Jeg gætter på de nok har et lager i Tyskland

De sender hurtigere fra England til Danmark end post nord fra Danmark til Danmark.

Jeg har oplevet at stå med pakker der var blevet sendt klokken 21 aftenen før de blev modtaget. Indenlands. Såhhh

Aalborg
Aalborg
Citerer Setzer:
Jeg har oplevet at stå med pakker der var blevet sendt klokken 21 aftenen før de blev modtaget. Indenlands. Såhhh

Jeg har nogle gange modtaget pakker jeg slet ikke havde bestilt!
Som da min mor havde skrevet mit navn på i en konkurrence i Familie Journalen.. Pludselig kom posten og afleverede en kæmpe juice maskine til mig

Er på job i dag.. men det er fint. Manger holder jo en ekstra fri dag. Nok at lave.. glæder mig til en kølig pils ved 15.30 tiden

"let røven og gør noget"

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!