Bøger: Hvad læser du nu? 
Antal indlæg: 776![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | The Conqueror Worms er, synes jeg, en af Brian Keene's bedste bøger. Når du nu er i gang med ham, så prøv også Dead Sea, der er ganske herlig zombie-horror. Og derfra kan du passende tage bøger som Mira Grants Feed og Deadline, samt Patient Zero af Jonathan Maberry. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg læser Murakamis 'Kafka on the Shore' lige nu. Den er god. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Metro 2033 - Jeg lod mig rive med fra starten Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Weird Al: Jeg læser Murakamis 'Kafka on the Shore' lige nu. Den er god. Vil du være sød at fortælle mig hvad du synes om den, når du engang er færdig med den? Det er en af de største... Kunstværker ligefrem, at jeg har læst som bog. "Her er jeg. Men ikke lige nu. Ikke om lidt. Men når du..." | |
| ||
Så blev jeg færdig med The Conqueror Worms af Brian Keene - den fangede mig i den grad. Nu skal jeg så i gang med Dead Sea også af Brian Keene. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer GamerOfDK: Citerer Weird Al: Ja, hvis jeg husker det! Jeg har læst ca. 100 sider nu, og jeg kan godt lide den måde, der veksles mellem hovedpersonerne, men jeg er dog ikke den største fan af den magiske realisme, der indgår - men det vidste jeg dog godt, at jeg ikke vill være,før jeg gik i gang med den. Det vil jeg dog gerne være, og det er derfor, jeg læser den. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Weird Al: Jeg har læst ca. 100 sider nu, og jeg kan godt lide den måde, der veksles mellem hovedpersonerne, men jeg er dog ikke den største fan af den magiske realisme, der indgår - men det vidste jeg dog godt, at jeg ikke vill være,før jeg gik i gang med den. Det vil jeg dog gerne være, og det er derfor, jeg læser den. Du har også tilfædligvis valgt den mest magiske af hans noveller. The Wind-up Bird Chronicles er rigtigt god! "Her er jeg. Men ikke lige nu. Ikke om lidt. Men når du..." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Mass Effect Revelations. Ganske udmærket bog. The King of Rome is not dead | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | REPLAY computerspillenes historie 1945-2010 den er ocverraskende god Puzzle Eater! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Harry Potter og de vise sten Omkring 150 sider har jeg fået læst idag, så er ved side 193 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nick Hornby - About a Boy. Engelsk boganalyse. Helle Helle - Rødby - Puttgarden. Dansk boganalyse. "Her er jeg. Men ikke lige nu. Ikke om lidt. Men når du..." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Latteren i hjertet kedelig bog vi fik for i dansk | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Blev færdig med Discworld: Wyrd Sisters og er gået i gang med Discworld: Pyramids. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Lige blevet færdig med Harry Potter Og De Vises Sten | |
| ||
Er gået igang med Discworld: Sourcery What?! Babies creeps me out! - Deadpool | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Varg Gyllander - Graffitimordene "Her er jeg. Men ikke lige nu. Ikke om lidt. Men når du..." | |
| ||
Programmør | Leif Davidsen - På udkig efter Hemmingway Venlig hilsen mnstrflkrn | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Steve Jobs biologien (: Be the Miracle. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Heh, that's funny. Biologien. Er stadig i gang med The Way of Kings... har ikke fået læst ret meget på det sidste, men når jeg er færdig med den, står den på: David Wong - John Dies At The End All messed up and slightly twisted. Citerer 13brevkasse: "Firebrazer, elsker din humor"; "Det er jo det jeg siger - Firebrazer ER klog!" | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Blev færdig med Discworld: pyramdis for noget tid siden. Ikke just den bedste discworld bog, ikke helt så sjov som de andre, man kan dog tydeligt se at han bliver bedre og bedre til at skrive for hver ny bog, glæder mig til at fortsætte med Guard! Guards! Har dog taget en pause fra pratchet og er i stedet gået i gang med American Psycho og følger formentligt op med The lovely bones. De er en del af en ny serie af genudgivelser fra Picador på 12 forskellige bøger der alle har fået nye stillige sort hvid forsider. Regner med at læse mig igennem dem alle, virker til at være et ret habilt udvalg. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Kronvidnet af Morten Frich - den er lidt tung fordi den er dokumentarisk, men helt klart værd at læse! Ellers er alt af Dennis Jurgensen rigtig godt, kadavermarch er en klar favorit! Jeg får stadig kuldegysninger når jeg læser den. krønikker fra kvæhl er også rigtig gode! Ellers er der altid den gyldne kompas serien! mor til muskel-grisene Cirkeline og Brumme! | |
| ||
Cisplatin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kadavermarch er fantastisk Den skal jeg også snart have læst igen Ellers læser jeg for tiden alt jeg kan finde om Danmarkshistorien. Hovedsagligt om tiden før danskerne blev kristne og dermed trælse A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Lige gået igang med Graham McNeil - The Outcast Dead Mere ligegyldig pulp sci-fi der kan optage plads i hjernen Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg blev færdig med Desperation af Stephen King for et par dage siden. Er netop gået igang med Mænd der hader Kvinder af Stieg Larsson. Tidligere kendt som Komisch-Nasenloch. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | "Things Grandchildren should know".. Biografi af Mark Oliver Everett... eller nok bedst kendt som E , manden bag Eels. Fremragende og hjerteskærende.. man kan dæleme godt forstå hvor han får sine tekster fra når man har læst den.. utroligt at han har overlevet "and for some reason... there's a Chimp knocking about" | |
| ||