Ægte levende dinosaur! 
Antal indlæg: 35![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Eller tæt på: http://www.liveleak.com/view?i=7ec_1216672967 Nothing is going my way right now | |
| ||
Wipeout2097![]() ![]() ![]() | er du gal den er flot lavet! den virker jo helt ægte!! bare der kom sådan noget i et dansk museum.. High Gravity Zone | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | det tætteste du kan komme på en levende dinosaur er enten krokodillen eller fugle, desuden virker linket ikke hos mig Dont you wanna ballon? They float, they ALL float! Kage for Folket! | |
| ||
Wipeout2097![]() ![]() ![]() | fugle har da intet at gøre med dinosauer High Gravity Zone | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | jo, efterkommere af dinosaurne Dont you wanna ballon? They float, they ALL float! Kage for Folket! | |
| ||
Wipeout2097![]() ![]() ![]() | Citerer MkW_code: jo, efterkommere af dinosaurne det er jo ikke bevist, det er rumors? High Gravity Zone | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Der var faktisk fugle i den samme tidperiode hvor dinosuarne levede Birds DA Wiki: Nyere forskning antyder, at fuglene er meget nært beslægtet med den uddøde gruppe af dinosaurer kaldet velociraptor. Dermed er fuglene direkte efterkommere af dinosaurerne Dont you wanna ballon? They float, they ALL float! Kage for Folket! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Har læst MANGE dinosaur bøger da jeg var yngra og det er sandt, at fuglende er dinosaurenes efterkommere. Man kan også se det på fuglenes opbygning, hvis man kigger efter.. Benene, fødderne, halen... "As for flags, they're much less useful than toilet paper" - Serj Tankian | |
| ||
Wipeout2097![]() ![]() ![]() | nice det vidste jeg ikke.. men nu må vi heller ikke glemme øglerne.. og Spyro selvfølgelig High Gravity Zone | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Damn den var nice... Sådan en vil jeg os ha' derhjemme... PSN - Camo-Jack | |
| ||
Wipeout2097![]() ![]() ![]() | Citerer G-lee: Damn den var nice... Ja den kunne være sjov at have hvis der skulle komme en inbruds tyv High Gravity Zone | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Wipeout2097: Ja den kunne være sjov at have hvis der skulle komme en inbruds tyv Det gad jeg edermanme godt se " A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." - Herm Albright | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer G-lee: Damn den var nice... What he said n_n | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Wipeout2097: Citerer MkW_code:jo, efterkommere af dinosaurne Citerer Wipeout2097: Citerer MkW_code:jo, efterkommere af dinosaurne Det eneste du skal gøre er at kigge på en fugls ben og kløer. Det er en lille tynd version af et dinosaurus ben. Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | det ser altså ud som om at den har pels. if they dont kill you then i will | |
| ||
Miata![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Kebab: Det eneste du skal gøre er at kigge på en fugls ben og kløer. Det er en lille tynd version af et dinosaurus ben. Derudover har man også fundet eksemplarer af Velociraptor og Deinonychus (ligner Velociraptor, bare lidt større) med fjer på. Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg læste det, jeg tror næsten det var i nyhederne for nogle år siden. Så en ting har de da ramt rigtigt i Jurasic Park De har nemlig været lidt galt afmarcheret med et par andre ting. Man har f.eks kun fundet et eneste velociraptoreksemplar der var så stor som dem i filmene, de var egentlig i deinonychus-størrelse. Og den fandt de først længe efter Jurassic Park 1. Og Dilophosaurus var heller ikke sådan en lille splejs som i filmen, den var mere på størrelse med den i Pujes link. Men det kan selvfølgelig have forestillet en unge i filmen. Og den ser for øvrigt rigtig godt ud. Er du gal jeg ville lægge en arm hvis den stod ude i haven Jeg har også været en ekstrem dino-nørd da jeg var lille Hellere en god trekant end en ond cirkel | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Miata: Citerer Kebab: du er lidt nørdet ved du godt det. if they dont kill you then i will | |
| ||
Miata![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja, den er faktisk helt galt Når vi var på biblioteket i skolen, lånte jeg aldrig skønlitteratur. Jeg læste kun dinosaurus-bøger, sådan blev det ved helt indtil 6-7 klasse. Hellere en god trekant end en ond cirkel | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | jeg gjorde det samme til 4.klasse. if they dont kill you then i will | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | En mand i en suit, men ok lavet alligevel. Havde dog været mere fascinerende, hvis den reel var animatronic. If I'm a child that means you're a pedophile, and I'll be damned if I'm going to stand here and take this from a pervert | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ahh troede det var The Rolling Stones "and for some reason... there's a Chimp knocking about" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | http://mrbarlow.files.wordpress.com/2007/09/velociraptor_bw.jpg Og de var små, på størrelse med en hund. En mand ville nok kunne kicke dens ass, men det var stadig ikke noget jeg ville prøve. Lige meget hvad så er de ikke så seje mere, som jeg syntes da jeg var 7 år Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Wow A rotation is a movement of an object in a circular motion. >.> | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg fandt en gang en video med nogle robot dinosaurer de var i gang med at bygge. DE var authentiske! Fighter & Horror fan | |
| ||
![]() ![]() ![]() | next gen dyr er på vej! GR's Minecraftere ® | |
| ||