Den Ultimative Fodbold Tråd 
Antal indlæg: 5899![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg kunne ikke finde en rigtig fodbold tråd, så her er der en... Idéen er at disskutere alt der har med folbold at gøre. Resultater, transfers, liga... osv. Jeg starter: Hvad syntes i om SAS ligaens styrke, og ville det en dag, blive en af de største i verden, i fremtiden? Red Devils <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hmmm SAS ligaen mangler stadig MEGET for at kunne blive en af de største ligaer;D Men intet r umligt Niarn mødte 9'eren! | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | De kommer i CL... De undgår Rangers. Og de skal jo møde et hold fra litauen, så der er ret gode odds for at de kommer videre. Red Devils <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Men vi ved jo allesammen, at Liverpool vinder Premier League, uanset hvad i siger. Også selvom jeg kan være lidt af en fanboy når det kommer til engelsk fodbold "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Manchester United!!!!! De vandt jo over Portsmouth i Community shield idag! Red Devils <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() | kan kun sige en ting Forza juve ! der bor for lidt mennesker i danmark til det kan blive en stor liga. Tænk over det ! før i skriver hvad i mener om mit svar | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Mgarla: Manchester United!!!!! De vandt jo over Portsmouth i Community shield idag! Ja, på straffesparkskonkurrence. Deres sæson kommer denne gang til at være anderledes, mest af alt pga. Ronaldo. "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hvad mener du med det. Anderson, Tevez og Nani ser stærke ud, og måske også Henry Red Devils <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja, men de må være rimelig mætte i united nu "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" | |
| ||
Wipeout2097![]() ![]() ![]() | United vinder alt i år.. og liverpool komer aldrig til at vinde premier league igen, de er simpelthen bare ikke gode nok. og chelsea er bare klamme High Gravity Zone | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Wipeout2097: United vinder alt i år.. og liverpool komer aldrig til at vinde premier league igen, de er simpelthen bare ikke gode nok. De vil altid vinde fansenes hjerter Men jeg må være enig med dig i, at Chelsea er det klammeste hold nogensinde. Håber ikke at Tottenham bliver ligesom dem, hvis ikke de allerede er det. "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Fuck nu jer! Prl top 4 ender sådan her 1 Chelsea 2 Man Utd 3 Arsenal 4 Man City .... 20 Liverpool Niarn mødte 9'eren! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | I er jo helt gale på den! Det er spansk fodbold der er nummer 1!.. Det er Barca der er nummer 1!! Tillagt 2008-08-10 22:59: Og forresten, godt der endelig kom en sådan tråd! Har længe tænkt på at lave en. Mikkel60 - Add mig på din xbox! :) | |
| ||
SambaRonny![]() ![]() | @ Mgarla Kan du ikke være sød at vælge et andet profil billed, hvis du altså vil tages seriøst. Charles Bronson. Lav dog et spil med ham. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Og det siger du? SambaRonny Red Devils <3 | |
| ||
Wipeout2097![]() ![]() ![]() | Citerer zer0: I er jo helt gale på den! Det er spansk fodbold der er nummer 1!.. Det er Barca der er nummer 1!! nej det er det ikke hehe, det var ikke for sjov de blev slået ud af et engelsk hold Tillagt 2008-08-10 23:53: Citerer SambaRonny: @ Mgarla enig Tillagt 2008-08-10 23:58: Citerer Elegande: Fuck nu jer! nah 1. United 2. Chelsea 3. Tottenham 4. Portsmouth 5. Arsenal 6. Liverpool High Gravity Zone | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Sådan kommer Top 4 til at se ud: 1. Liverpool 2. Man. United 3. Arsenal 4. Tottenham/Aston Villa Chelsea ryger forhåbentlig ud af top 4 "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" | |
| ||
Wipeout2097![]() ![]() ![]() | Citerer Mgarla: Jeg starter: Hvad syntes i om SAS ligaens styrke, og ville det en dag, blive en af de største i verden, i fremtiden? SAS Ligaen vil aldrig nogensinde blive en af de største ligaer og det er der mange grunde til. Den største grund til det er nok at vi i Danmarks betaler mange penge i skat og det afskrækker selvfølgelig mange af de gode spillere. Men SAS Ligaen er i hvertfald blevet rigtig stærk i år. OB der har handlet stort ind og enda fået fat i et navn som Eric Djemba-Djemba og yderligere forstærket sig med en SAS Liga profil som Henrik Hansen. Og F.C. Midtafrika (:mrgreen High Gravity Zone | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Yearh right RedForman. Prøv med 1. Manchester United 2. Arsenal 3. Liverpool 4. Chelsea 5. Tottenham 6. Aston Villa Red Devils <3 | |
| ||
saksen![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | tsk...her er som den kommer til at se ud 1. Manchester United 2. Chelsea 3. Arsenal 4. Tottenham 5. Liverpool | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hvorfor så mistroiske omkring Liverpool? Chelsea er da det værste hold ever! og Tottenham kommer aldrig i top 4, så længe forsvaret er så ustabilt som det er Ang. SAS Ligaen, som jeg slet ikke har kommenteret her, så håber jeg det er en liga, der kommer til at gå fremad. Det ser ihvertifald godt ud på den europæiske scene "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" | |
| ||
saksen![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Liverpool er et cup hold. De duer ikke til liga mere. derfor...og med chelseas nye træner kan de blive et alvorligt godt hold. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Lynggaard: Liverpool er et cup hold. De duer ikke til liga mere. derfor...og med chelseas nye træner kan de blive et alvorligt godt hold. Men hvorfor Tottenham? De har forstærket offensiven, men hvad sker der med deres defensiv? De har godt nok købt Gomes til målet, men det centrale forsvar er af h****** til. Portsmouth ser derimod ret seriøse ud i år. "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | FODBOLD ER FOR KVINDER OG MÆND, DER GÅR I STRAMME BUKSER ÅRET RUNDT frans out The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Helst ikke så meget Spam (Frans) Tillagt 2008-08-11 13:01: Og RedForman, det bedste forsvar er et angreg... Så totten ham ligger godt i år, og så med Modric som styrmand. Red Devils <3 | |
| ||