Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Log ind medlem
amigo

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
FacebookFacebook
Vælg forum
Søg forum
Tråd:

Den Ultimative Fodbold Tråd

Antal indlæg: 5899
Mgarla
Jeg kunne ikke finde en rigtig fodbold tråd, så her er der en...

Idéen er at disskutere alt der har med folbold at gøre. Resultater, transfers, liga... osv.

Jeg starter: Hvad syntes i om SAS ligaens styrke, og ville det en dag, blive en af de største i verden, i fremtiden?
Red Devils <3
  • Skrevet 2008-08-10 21:58
Elegande
Hmmm SAS ligaen mangler stadig MEGET for at kunne blive en af de største ligaer;D Men intet r umligt Lad os se først se om Aab Kommer med i CHL
Niarn mødte 9'eren!
  • Skrevet 2008-08-10 22:04
Mgarla
De kommer i CL... De undgår Rangers. Og de skal jo møde et hold fra litauen, så der er ret gode odds for at de kommer videre.
Red Devils <3
  • Skrevet 2008-08-10 22:07
RedForman
Men vi ved jo allesammen, at Liverpool vinder Premier League, uanset hvad i siger. Også selvom jeg kan være lidt af en fanboy når det kommer til engelsk fodbold
"Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!"
  • Skrevet 2008-08-10 22:10
Mgarla
Manchester United!!!!! De vandt jo over Portsmouth i Community shield idag!
Red Devils <3
  • Skrevet 2008-08-10 22:12
juveforever
kan kun sige en ting Forza juve !

der bor for lidt mennesker i danmark til det kan blive en stor liga. Tænk over det ! før i skriver hvad i mener om mit svar
  • Skrevet 2008-08-10 22:14
RedForman
Citerer Mgarla:
Manchester United!!!!! De vandt jo over Portsmouth i Community shield idag!

Ja, på straffesparkskonkurrence. Deres sæson kommer denne gang til at være anderledes, mest af alt pga. Ronaldo.
  • Skrevet 2008-08-10 22:14
Mgarla
Hvad mener du med det. Anderson, Tevez og Nani ser stærke ud, og måske også Henry
Red Devils <3
  • Skrevet 2008-08-10 22:16
RedForman
Ja, men de må være rimelig mætte i united nu
  • Skrevet 2008-08-10 22:19
Wipeout2097
United vinder alt i år.. og liverpool komer aldrig til at vinde premier league igen, de er simpelthen bare ikke gode nok.

og chelsea er bare klamme
High Gravity Zone
  • Skrevet 2008-08-10 22:30
RedForman
Citerer Wipeout2097:
United vinder alt i år.. og liverpool komer aldrig til at vinde premier league igen, de er simpelthen bare ikke gode nok.

og chelsea er bare klamme

De vil altid vinde fansenes hjerter

Men jeg må være enig med dig i, at Chelsea er det klammeste hold nogensinde. Håber ikke at Tottenham bliver ligesom dem, hvis ikke de allerede er det.
  • Skrevet 2008-08-10 22:36
Elegande
Fuck nu jer!
Prl top 4 ender sådan her

1 Chelsea
2 Man Utd
3 Arsenal
4 Man City
....
20 Liverpool
Niarn mødte 9'eren!
  • Skrevet 2008-08-10 22:49
zer0
I er jo helt gale på den! Det er spansk fodbold der er nummer 1!.. Det er Barca der er nummer 1!!

Tillagt 2008-08-10 22:59:
Og forresten, godt der endelig kom en sådan tråd! Har længe tænkt på at lave en.
Mikkel60 - Add mig på din xbox! :)
  • Redigeret 2008-08-10 22:59
SambaRonny
@ Mgarla
Kan du ikke være sød at vælge et andet profil billed, hvis du altså vil tages seriøst.
Charles Bronson. Lav dog et spil med ham.
  • Redigeret 2008-08-10 23:10
Mgarla
Og det siger du? SambaRonny
Red Devils <3
  • Skrevet 2008-08-10 23:15
Wipeout2097
Citerer zer0:
I er jo helt gale på den! Det er spansk fodbold der er nummer 1!.. Det er Barca der er nummer 1!!

nej det er det ikke hehe, det var ikke for sjov de blev slået ud af et engelsk hold

Tillagt 2008-08-10 23:53:
Citerer SambaRonny:
@ Mgarla
Kan du ikke være sød at vælge et andet profil billed, hvis du altså vil tages seriøst.

enig Ronaldo er en nar

Tillagt 2008-08-10 23:58:
Citerer Elegande:
Fuck nu jer!
Prl top 4 ender sådan her

1 Chelsea
2 Man Utd
3 Arsenal
4 Man City
....
20 Liverpool

nah

1. United
2. Chelsea
3. Tottenham
4. Portsmouth
5. Arsenal
6. Liverpool
High Gravity Zone
  • Redigeret 2008-08-10 23:58
RedForman
Sådan kommer Top 4 til at se ud:

1. Liverpool
2. Man. United
3. Arsenal
4. Tottenham/Aston Villa

Chelsea ryger forhåbentlig ud af top 4
  • Skrevet 2008-08-11 01:04
Wipeout2097
Citerer Mgarla:
Jeg starter: Hvad syntes i om SAS ligaens styrke, og ville det en dag, blive en af de største i verden, i fremtiden?

SAS Ligaen vil aldrig nogensinde blive en af de største ligaer og det er der mange grunde til. Den største grund til det er nok at vi i Danmarks betaler mange penge i skat og det afskrækker selvfølgelig mange af de gode spillere. Men SAS Ligaen er i hvertfald blevet rigtig stærk i år. OB der har handlet stort ind og enda fået fat i et navn som Eric Djemba-Djemba og yderligere forstærket sig med en SAS Liga profil som Henrik Hansen. Og F.C. Midtafrika (:mrgreen der har godt gang i talentudviklingen af afrikanske spillere som hjælper holdet godt på vej på banen og ikke mindst økonomisk. Et Brøndby hold der er godt på vej tilbage fra 2 års helvede der har styrket sig markant i år med spillerkøb som Jan Kristiansen, Farnerud og Schlebrugge som har gjort det fantastisk indtil nu og så kommer der jo en ny træner til, nemlig Kent Nielsen som har bevist at han er en klasse træner ved at få et hold som Horsens helt op til den Danske top og vist flotte takter på et højt niveu og lavet et giftigt offensivt hold med uforudsigelige angribere som Lawan og Gilberto. F.C. København som er ved at bygge en kæmpe klub op med klasse spillere som Junior, Santin, Hutchinson, Grønkjær, Sionko, ja man kunne blive ved.. de er ved at flytte sig fra den gamle defensive 4-4-2 og er ved at lave et mere offensivt hold der stiller i en stærk 4-3-3, det kan ikke helt ses endnu men alle de nye indkøb skal lige lære hinanden at kende først og så tror jeg det bliver et meget uhyggeligt hold i fremtiden. Randers er også ved at slå sig fast i SAS Ligaen, sidste år lå de nummer 1 i 4-5 runder men så gik det stærkt nedad igen men nu er de igen blandt top 3 fra start og nu bliver det interessant om de kan blive deroppe denne sæson og det lyder ikke helt umugligt nu hvor de har spillere som Marc-Nygaard, Kevin Stuhr-Ellegaard og en spiller fra Ajax akademiet Nando Rafael. Et AAB hold der overraskende vinder SAS Ligaen pågrund af et skuffende FCK efterår, men AAB sælger desværre deres talenter hurtigt men henter derefter nye kræfter i deres glimrende ungdoms akademi og hvis de nu skulle komme i CL som lyder realistisk når de skal møde et litaunsk hold (Kaunas) i den afgørende kvalifikationsrunde så skulle de nok have penge nok til at kunne beholde deres ungdoms stjerne og købe nogle bedre spillere så skal det nok gå fremad derfra. F.C. Nordsjælland er også rigtig godt for dansk fodbold, de udvikler mange danske talenter og sælger dem for det meste videre til andre danske storhold som F.C. København der har kunne nyde spillere som Kristensen og Nordstrand, men pågrund af deres talent salg vil de nok altid ende som et midterhold men alligevel er de jo med til at hjælpe dansk fodbold op pågrund af deres talentudvikling
High Gravity Zone
  • Redigeret 2008-08-11 01:49
Mgarla
Yearh right RedForman. Prøv med

1. Manchester United
2. Arsenal
3. Liverpool
4. Chelsea
5. Tottenham
6. Aston Villa
Red Devils <3
  • Skrevet 2008-08-11 07:22
saksen
tsk...her er som den kommer til at se ud

1. Manchester United
2. Chelsea
3. Arsenal
4. Tottenham
5. Liverpool
  • Skrevet 2008-08-11 07:39
RedForman
Hvorfor så mistroiske omkring Liverpool? Chelsea er da det værste hold ever! og Tottenham kommer aldrig i top 4, så længe forsvaret er så ustabilt som det er

Ang. SAS Ligaen, som jeg slet ikke har kommenteret her, så håber jeg det er en liga, der kommer til at gå fremad. Det ser ihvertifald godt ud på den europæiske scene
  • Redigeret 2008-08-11 10:29
saksen
Liverpool er et cup hold. De duer ikke til liga mere. derfor...og med chelseas nye træner kan de blive et alvorligt godt hold.
  • Skrevet 2008-08-11 10:29
RedForman
Citerer Lynggaard:
Liverpool er et cup hold. De duer ikke til liga mere. derfor...og med chelseas nye træner kan de blive et alvorligt godt hold.

Men hvorfor Tottenham? De har forstærket offensiven, men hvad sker der med deres defensiv? De har godt nok købt Gomes til målet, men det centrale forsvar er af h****** til. Portsmouth ser derimod ret seriøse ud i år.
  • Skrevet 2008-08-11 10:31
frans
FODBOLD ER FOR KVINDER OG MÆND, DER GÅR I STRAMME BUKSER ÅRET RUNDT

frans out
The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive
  • Skrevet 2008-08-11 12:28
Mgarla
Helst ikke så meget Spam (Frans)

Tillagt 2008-08-11 13:01:
Og RedForman, det bedste forsvar er et angreg... Så totten ham ligger godt i år, og så med Modric som styrmand.
Red Devils <3
  • Redigeret 2008-08-11 13:01
Skriv et indlæg

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Afstemning Hvad synes du om den foreløbige liste af lanceringsspil til PlayStation 4?
  • 16% Fantastisk
  • 36% God
  • 18% Middelmådig
  • 8% Dårlig
  • 22% Shut up, just shut up... You had me at PS4
Resultat
The Syndicate: Let the consol war begin!Følg
2013-05-23 22:41
chenjeh: CoD: Ghost 05/11/13 det ser ud til Xboxen bliver lanceret den dag :|Følg
2013-05-23 21:41
The_Dude: FEDT. Fordi jeg har købt FF XIV Collectors for et par år siden får jeg gratis den nye udgave plus de nye collectors items :DFølg
2013-05-23 19:46
misuma: GR...stik mig flere nyheder om spillet Dying Light. Med det fluks!Følg
2013-05-23 17:23
Bonzaii Sheep: Wow så blev nyhederne lige redesignet og folk har fået talebobler, niice :) #newGRstuffFølg
2013-05-23 16:30
albecarlsen: held og lykke! har selv lige gjort det :/Følg
2013-05-23 16:19
The Syndicate: Skal have mundtlig prøve på Torsdag næste uge... Ønsk mig held lykke plz :-VFølg
2013-05-23 15:43
albecarlsen: nu er nvidia 7## serien der snart 0_oFølg
2013-05-23 12:06
MGS SNAKE: ps4 Følg
2013-05-22 22:23
hjorth: Nidalee Følg
2013-05-22 15:21
The Syndicate: Det er da utroligt hvor TAMT revealet var...Følg
2013-05-22 14:32
Nike: Det vil jeg sige, var noget af en tam X-Box afsløring. Kan på ingen måde se, hvorfor jeg skal vælge den, og ikke PS4.Følg
2013-05-22 12:37
lilleblake: Jeg må hellere komme igang med at grave.Følg
2013-05-22 07:26
albecarlsen: nooooo!! skriftlige prøver matematik 0_oFølg
2013-05-22 07:21
Maageman: Sony event = ingen konsol, lidt spil. MS event = ingen konsol, ingen spil, VHS maskine, der kun virker i USA.Følg
2013-05-22 00:15
The Syndicate: Når det var den reveal. Tilbage til hverdagen :-@Følg
2013-05-21 22:33
Loufbye: Xbox-eventen har noget episk vente-musik o.OFølg
2013-05-21 18:52
chenjeh: 10 minutter tilbage:)Følg
2013-05-21 18:50
DeLuXiOn: et kvarter tlibage 0_o kan i sige lidt om maskinen mens jeg væk Følg
2013-05-21 18:49
jalokin: Så har jeg læseferie :)Følg
2013-05-21 17:47
BETA +