Den Ultimative Fodbold Tråd 
Antal indlæg: 5899GR® | "Det her er legestue for voksne mænd!" - citat: DR-kommentator Anders Lund i forbindelse med Spaniens andet mål mod Irland... Jeg kunne ikke være mere enig - de kører den rundt efter behag Tillagt 2012-06-14 22:12: Torres ligner mere og mere sit gamle jeg - dejligt for os, der elsker god fodbold I'll catch you on the flip side | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Fed kamp igår imellem Spanien og Irland og sikke en dejlig stemning de skabte de Irske tilhænger til slut af kampen selvom de var nede 4-0 Sådan burde alle fans opfører sig | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer pazzoa: Fed kamp igår imellem Spanien og Irland og sikke en dejlig stemning de skabte de Irske tilhænger til slut af kampen selvom de var nede 4-0 Fik det dårligt da jeg tænkte på hvordan Danmark reagere når vi taber... Vi kan lære meget af de irer. Red Devils <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Well, det var den kamp. Things, stuff, words... | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bendtner Manchester United forever <3 | |
| ||
| Thor86 Moderator | Citerer JacDG: Well, det var den kamp. Den skulle være genoptaget nu. Kunne jo ikke overleve uden mit fodbold fix, nu ender vi med to kampe oven i hinanden. Forfærdeligt. Tillagt 2012-06-15 19:48: Kampen er i gang men DR viser den simpelthen ikke igen? Det synes jeg er ringe. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Zlatan spiller som en mongol i dag WIN, godt for England Tillagt 2012-06-15 21:25: 1-0 til England, Carrol på hovedstød Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Carroll og Gerrard i smukt samarbejde <3, dejligt at se den store fyr fortsætter formen fra de sidste par måneder i Liverpool, under ham alt den succes han kan få. Things, stuff, words... | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer JacDG: Carroll og Gerrard i smukt samarbejde <3, dejligt at se den store fyr fortsætter formen fra de sidste par måneder i Liverpool, under ham alt den succes han kan få. Klasse spark, fulgt op af et hoved på rette sted, smukt Håber lidt på en scoring mere Manchester United forever <3 | |
| ||
| Thor86 Moderator | Åh det er herligt hvor ringe de står i forsvaret på det der. To standard situationer. Udmærket af nabolandet. Trods alt lækkert når der er skandinaviske hold som klarer sig godt. Bliver spændene se om den holder. Det er ingen gang fordi de spiller meget hurtigere end første halvleg. England er bare gået lidt i stå. Pausen var i hvert fald god ved Sverige som lige havde brug for at clear hovedet. Tillagt 2012-06-15 22:18: Citerer JacDG: Carroll og Gerrard i smukt samarbejde <3, dejligt at se den store fyr fortsætter formen fra de sidste par måneder i Liverpool, under ham alt den succes han kan få. Carroll er bestemt blevet bedre, meget bedre til udnytte sin højde og fyisk. For satan det er godt aprket af Walcott! Tillagt 2012-06-15 22:27: Zlatan vågner næppe op til rosende ord i aviserne i Sverige. Tillagt 2012-06-15 22:35: Lækkert sparket alligevel! Han har været rigtig god til at bruge sin fysik, men for filan han er langsom til at spille bolden. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECK!!!!!! !!!!!! Manchester United forever <3 | |
| ||
| Thor86 Moderator | Slap af den kamp bølger frem og tilbage! Lækkert sat ind af Wellbeck! Det er sgu nok lige rundens mål der blev scoret der. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Thor86: Slap af den kamp bølger frem og tilbage! Lækkert sat ind af Wellbeck! Det er sgu nok lige rundens mål der blev scoret der. Uden tvivl det fedeste mål Selvfølgelig er det en united mand der får England i front igen Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Thor86: Slap af den kamp bølger frem og tilbage! Lækkert sat ind af Wellbeck! Det er sgu nok lige rundens mål der blev scoret der. Sad bare også at tænkte. Welbeck og Rooney i angrebet... Jesus! Walcott har vist fortjent en fast plads igen. Red Devils <3 | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Så er det i dag Danmark bliver sendt hjem Tyskland vinder, spørgsmålet er bare med hvor meget Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Capperdude: Så er det i dag Danmark bliver sendt hjem Tro nu på det... Nu ikke så objektiv... Red Devils <3 | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Mgarla: Tro nu på det... Nu ikke så objektiv... Om jeg så fandt al min fædrelandskærlighed frem, så ville jeg ikke tro på det Tyskland er for stærke.. Holland tæver også Portugal, så den er lukket uanset hvad.. Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bendter har altså været vild for landsholdet på det seneste. Things, stuff, words... | |
| ||
| Thor86 Moderator | Fantastisk mål! Det er simpelthen så lækkert sat ind. Nu skal vi have forsvaret i omdrejninger. Tillagt 2012-06-17 21:14: Nu skal Holland simpelthen lige stramme ballerne sammen. Tillagt 2012-06-17 21:33: Citerer Capperdude: Om jeg så fandt al min fædrelandskærlighed frem, så ville jeg ikke tro på det Faktisk irritere din indstilling mig kun, fordi den udelukkende er negativ. Du roser aldrig holdet når de så gør det godt og fx scorer. Men når modstanderen scorer så farer du ud. Mærkeligt nok er det omvendt med England, men dem kan du jo også bedre lide end Danmark. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
Tilde Qrt![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hold kæft hvor er det spændende! To vigtige kampe. "She doesn't quite chop his head off. She makes a Pez dispenser out of him." | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Thor86: Faktisk irritere din indstilling mig kun, fordi den udelukkende er negativ. Du roser aldrig holdet når de så gør det godt og fx scorer. Men når modstanderen scorer så farer du ud. Mærkeligt nok er det omvendt med England, men dem kan du jo også bedre lide end Danmark. På ingen måde.. Har før i denne tråd skrevet at det ville være dejligt med et landshold der kunne vinde noget.. Jeg gemmer bare ekstasen til de rent faktisk vinder.. Skal skam nok være den første til at skrive "JEG TOG FEJL, JEG ER EN KLOVN", hvis de vinder noget som helst, men den dag kommer bare ikke Manchester United forever <3 | |
| ||
| Thor86 Moderator | Hvorfor så ekstase når England vinder/scorer? De vinder jo mindre end Danmark ? Der er intet galt i at gemme sin ekstase, jeg fejrer dog hvert mål. For de skal sgu støttes når de gør noget rigtigt. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Thor86: Hvorfor så ekstase når England vinder/scorer? De vinder jo mindre end Danmark ? Fordi jeg holder med England Men ja, det var da et flot mål af Dehli Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nogle, som kan forklare mig, hvorfor Tobias Mikkelsen starter på bænken, og ikke kommer på banen før 10 min før tid? Anyway, lidt skuffet over Danmarks generelle indsats, ja det var en svær pulje, men mange af spillerne virker totalt ude af form, specielt Eriksen. Things, stuff, words... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Øv for et træls mål, nu ser det sort ud :/ både rusland og danmark ude ... æv! Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush" | |
| ||