Hvor hurtigt skriver du? 
Antal indlæg: 164![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | i er alle nørder Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
| Carmillah Moderator | Citerer The_Dude: i er alle nørder Er du overrasket? Tillagt 2008-11-20 11:07: Citerer Fox-Mulder: 100 tegn på 1 minut og 0 fejl i første forsøg! ..men hvor mange ord? - En dude i forklædning.. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Carmillah: Citerer The_Dude: egentlig ikke Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer The_Dude: i er alle nørder Det hedder også: GEEK's FTW There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't | |
| ||
| Thor86 Moderator | Citerer Tuca: Omg Thor, du er jo sygeligt hurtig Jeg er faktisk hurtig i forhold til resten af jer Men har selv lært mig blindskrift, og bruger ikke fingrene de rigtige steder tror jeg. Er jeg næsten sikker på. Desuden synes jeg opgaven snyder lidt, når der kommer et enkelt bogstav ad gangen. Som fx S & A der har en tendens til dukke op. Tillagt 2008-11-20 11:57: Jeg tænkte jeg lige ville prøve igen: Du fik 482 points, så du har opnået position 3 af 2714 på rangordenen Du skriver 623 tegn i minuttet Du har 137 korrekte ord og du har 0 forkerte ord Nummer 3.. YA! Men vil være nummer et! Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
| Carmillah Moderator | Citerer Thor86: Men har selv lært mig blindskrift, og bruger ikke fingrene de rigtige steder tror jeg. Er jeg næsten sikker på. Samme her. Jeg kigger aldrig på tastaturet, men jeg ved også at jeg ikke bruger fingrene rigtig. Jeg prøvede nemlig sådan en side hvor de viser hvor man skal placere sine fingre, og det kunne jeg simpelthen slet ikke finde ud af. Så gik det ekstra langsomt. - En dude i forklædning.. | |
| ||
| Thor86 Moderator | Citerer Carmillah: Samme her. Jeg kigger aldrig på tastaturet, men jeg ved også at jeg ikke bruger fingrene rigtig. Jeg prøvede nemlig sådan en side hvor de viser hvor man skal placere sine fingre, og det kunne jeg simpelthen slet ikke finde ud af. Så gik det ekstra langsomt. Men det ser ikke ud til at skader mig specielt meget hehe Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
hanmik![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | prøv lige igen Thor86.. og scroll ned når du er færdig.. her er en Boks hvor der står hvor mange ord du skriver i minuttet...! vil bare gerne se dit tal..! Tillagt 2008-11-20 14:11: btw.. skriver kun 49 ord i minuttet selv.. I took an IQ test, the results were negative. | |
| ||
| Thor86 Moderator | hanmik - > jeg prøver lige her snart så. Men ellers så står det der også. Du skriver 623 tegn i minuttet Du har 137 korrekte ord og du har 0 forkerte ord Det er absolut også mit bedste - indtil videre. Tillagt 2008-11-20 14:37: Der blev jeg kun nummer 3 på listen. Tillagt 2008-11-20 14:39: men hvis folk gav mig en sammenhængende sætning, og skulle se hvor hurtigt jeg kunne, så er jeg næsten sikker på jeg kunne skrive hurtigere end det der. Tillagt 2008-11-20 14:44: FUCKER LORT! Du fik 468 points, så du har opnået position 6 af 3013 på rangordenen Du skriver 605 tegn i minuttet Du har 129 korrekte ord og du har 0 forkerte ord Jeg mister alt for meget tid på når den skifter til ny side af ord. Det er skidt, det er der jeg skal forbedre mig. Tillagt 2008-11-20 14:48: Deres fucking ord snyder mig, når jeg skal skrive. Så står der "lille mig lille" så gør jeg noget forkert. Måden at nå første pladsen er INGEN fejl at have.. Tillagt 2008-11-20 14:50: Jeg skal smutte nu, har fri fra arbejde om lidt. Jeg er på den igen senere eller imorgen.. Jeg må sgu kunne få den første plads. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
| Carmillah Moderator | Citerer Thor86: Jeg skal smutte nu, har fri fra arbejde om lidt. Jeg er på den igen senere eller imorgen.. Jeg må sgu kunne få den første plads. Haha, hvor er det fedt at det virkelig får konkurrencemennesket frem i dig - En dude i forklædning.. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Prøvede lige, at gøre mig virkeligt umage med, at skrive forkert. Du fik 0 points, så du har opnået position 3316 af 3316 på rangordenen Du skriver 834 tegn i minuttet Du har 1 korrekte ord og du har 294 forkerte ord Til sidst kunne jeg ikke en gang skrive mere og der stod bare undefined undefined undefined. I've had many bad days, but I'd never woken up dead before | |
| ||
Ghostman![]() ![]() | Er det bare mig, eller synes I andre også at sværhedsgraden varierer? Den ene dag var mit bedste 67, den næste var det 78 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 40 I will be back for more gaming | |
| ||
| Qewer | 1 forsøg: noget med 55 2 forsøg: noget med 65 3 forsøg 70 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg bliver langsommere for hver gang jeg tager den Eat Nutella! - TNKz | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | 43 ord i minuttet PSN/XBL : Thekimme | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | 65 ord. Det minder mig om guitar hero Du skal ikke kaste med sten, hvis du er kristen. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Du fik 165 points, så du har opnået position 2747 af 4478 på rangordenen Du skriver 238 tegn i minuttet Du har 48 korrekte ord og du har 3 forkerte ord 48 ord pr. minut kan ikke blind skrift endu, men er så småt begyndt at ku kikke væk når jeg skriver. PSN: Lil-Wolf | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Du fik 162 points, så du har opnået position 2895 af 4631 på rangordenen Du skriver 210 tegn i minuttet Du har 39 korrekte ord og du har 0 forkerte ord | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 245 235 forkerte Gamertag: Juon SRF | |
| ||
| Thor86 Moderator | Indtil viderer er jeg den hurtigste på GR Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 70 korrekte. Derfor! | |
| ||
![]() ![]() | 52 korrekte | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 62 indt6il videre "Strong reasons make strong actions" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Skriver 59 pr. minut. Men, jeg fik fejl fordi jeg skrev "Danmark" med stort D | |
| ||