Roskilde Festival 2009 
Antal indlæg: 91![]() ![]() ![]() | Hvis jeg skulle afsted ville jeg helt klart høre White Lies! PSN: Schmonkey - !€ Metal Gear Solid €! Bedste spilserie ever made | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Noget helt andet er: Skal GR folket sige hej til hinanden? Altså, Kebab og jeg er i lejr sammen, og ved jeg skal mødes med the_fugl(det er faktisk derforjeg tager til Roskilde. Så vigtig er han for mig) Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() | jeg tager også til Roskilde for at møde Nico (<3), det er nemlig det eneste tidspunkt han betræder sjællandsk jord. O o | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Dukker også op, så hvis i ser Holger rende rundt så kom lige og sig hej. Bands har jeg ingen anelse om, da jeg gør det for at se en bunke venner og drikke mig fuld. Og selvfølgelig rende rundt og vise 'feriebilleder' hvis jeg får skaffet en Find Holger bog. Men det' en slange! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Simon, du skal ikke tro at fordi du er klædt ud som Holger, så slipper du for at komme på guidet tour rundt blandt Roskildes musiktilbud. Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer Belial: Simon, du skal ikke tro at fordi du er klædt ud som Holger, så slipper du for at komme på guidet tour rundt blandt Roskildes musiktilbud. ... Pis Men det' en slange! | |
| ||
![]() ![]() | Jeg skal med på festivalen. Glæder mig mest til Pet Shop Boys, Coldplay, Faith No More, Nine Inch Nails, Kanye West, Trentemøller, Michael Simpson, Yeah Yeah Yeahs, Madness, Röyksopp og Malk De Koijn. 's gonna be awesome... Going sane. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg kommer som sædvanlig, og hvis der er nogen der skal have deres lejr spulet godt til skal de bare sige til. Through the roof & underground | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | jeg ville gerne se slipknot, men de hvis ogs de eneste, gider sgu ikk betale 1800 for det... R.I.P Dio, most awesome man ever | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Sturmgeist: Jeg kommer som sædvanlig, og hvis der er nogen der skal have deres lejr spulet godt til skal de bare sige til. Sturm! Vi skal drikke! Citerer Ayreon dude: jeg ville gerne se slipknot, men de hvis ogs de eneste, gider sgu ikk betale 1800 for det... Ahva? Jeg tror programmet i år er noget nær det fedeste længe... Om ikke andet er der masser af ting du burde udvide dine horrisonter med, hvis du ikke kender det... Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | det kan sgu godt være... men 1800 er stadig mange penge, for noget jeg ikk ved om jeg kan li R.I.P Dio, most awesome man ever | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Belial: Sturm! Vi skal drikke! Hvis du bor i øst, er jeg frisk. Through the roof & underground | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg er tit indlagt på øst, gælder det? Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | måske. Through the roof & underground | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Pga. at billetsalget ikke har været særlig fantastisk, er der i år endagsbilletter til alle dage i stedet for blot søndag som det plejer. De koster 750. Tillagt 2009-06-25 18:00: Citerer dæmon: Jeg skal med på festivalen. Glæder mig mest til Pet Shop Boys, Coldplay, Faith No More, Nine Inch Nails, Kanye West, Trentemøller, Michael Simpson, Yeah Yeah Yeahs, Madness, Röyksopp og Malk De Koijn. Malk De Koijn og Mikael Simpson spiller desværre samtidig på to forskellige scener :/ O o | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Herm... 61782207 Jeg ved det er lidt en risk at skrive den sådan helt offentligt... Men så er jeg nøglemand hvis GR folket skal mødes... Alle der muligvis har en interesse, send mig en SMS hurtigtst muligt med navn + brugernavn, så kan det være vi lige kan arrangere at ses et par timer Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne | |
| ||
linkenski![]() ![]() | Hvis Tool kom ville jeg sq gerne derhen "It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are." -Teh_Masterer | |
| ||
![]() ![]() ![]() | uha uha uha tager toget meget snart nu! "... I thought "ironic" meant entirely made of iron" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg tager toget imorgen. Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | i skal ikke snyde jer selv for OLIVER JONES... det er sublimt, de er danske, spillede i fælledparken sidste måned.. fantastisk.. "He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man" | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer Belial: Jeg tager toget imorgen. Har du folk til at slå lejren op ? Jeg tager det her fra hobro 20.55 "... I thought "ironic" meant entirely made of iron" | |
| ||
Miroll![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | I må i hvert fald have en djævelsk god tur GR folken Where are the sleepless nights i used to live for? | |
| ||
Har overvejet at tage derind om torsdagen, for Trentemøller på Orange scenen må fandme være en vild oplevelse. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Nemesis-: Citerer Belial: Nah, det er lidt problematisk... VI har to der er derovre, og som prøver at holde pladsen fri... Men vi kan tidligst komme derover i aften.. Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Nogen der har nogle gode historier fra festivalen? O o | |
| ||