UFC 
Antal indlæg: 41![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jon Bones Jones og Shogun Rua er mine klare favoritter! No soy sólo perfecto, soy Madridista también - HALA MADRID - REAL MADRID | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Har ikke den store kendskab til sporten, men så en kamp med Anderson Silva og han virker ret nice! Desuden bruger jeg ham også hele tiden i UFC undisputed demoen på PSN nu | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer pazzoa: Har ikke den store kendskab til sporten, men så en kamp med Anderson Silva og han virker ret nice! Desuden bruger jeg ham også hele tiden i UFC undisputed demoen på PSN nu Heller ikke mig. Har haft de to foregående spil, og set lidt hist og her på youtube. Btw så smadrer jeg Anderson Silva i demoen ;) No soy sólo perfecto, soy Madridista también - HALA MADRID - REAL MADRID | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Er stor fan af UFC. Elsker specielt anderson silva. Han owner de andre for vildt. Hvad synes i om det nye spil der snart kommer. Demoen har jo været oppe i et par dage nu | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer juveforever: Er stor fan af UFC. Elsker specielt anderson silva. Han owner de andre for vildt. Jeg synes demoen er ret fed! Er ikke den store "slåsspil" fanatiker, men det er ret ligetil, og det er fedt at prøve noget andet end bare Tekken og diverse boksespil. Så jeg tror at jeg med tiden skal have fat på det. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg er lidt atypisk tror jeg for jeg bryder mig ikke om at se folk der smadrer hinanden Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The_Dude: Jeg er lidt atypisk tror jeg for jeg bryder mig ikke om at se folk der smadrer hinanden Det er awesome at se folk nakke hinanden for vildt, og så give hånd bag efter! No soy sólo perfecto, soy Madridista también - HALA MADRID - REAL MADRID | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer the salkin: Citerer The_Dude: Så længe folk frivilligt dyrker den form for sport, og er indforstået med reglerne osv. Så kan jeg heller ikke se problemet. Dog virker det da lidt bizart at man råber og hepper på to mennesker der slås. Men sådan har det jo været siden tidernes morgen | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | tjae synes stadig det er noget underligt noget Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer pazzoa: Citerer the salkin: Mennesker er generelt underlige. Vores eneste reelle fjende er os selv og mange sportsgrene er med dybt latterlige - når først man tænker over det. No soy sólo perfecto, soy Madridista también - HALA MADRID - REAL MADRID | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | men ok hellere det her end de steder hvor de får små børn til at slås i et bur. Det er forfærdeligt Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Sker det? No soy sólo perfecto, soy Madridista también - HALA MADRID - REAL MADRID | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ja har set noget klip engang i nyhederne tror jeg. Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hvad er der i vejen med børn der slåsser? Det bygger karakter og mandsmod, bare spørg Stewart Stardust Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Stewart er gud Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The_Dude: Stewart er gud Ja Og han kan til hver en tid tæve Anderson Silva.. Han deler bare ud af guldringen og hans landkrabbe moves Manchester United forever <3 | |
| ||