Nattråden 3 
Antal indlæg: 73906![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Sorry, folkens, jeg crappede lige op da jeg skulle slette en enkelt post, og fik slettet hele nattråden istedet. Mange gange undskyld. Jeg føler mig, mildest talt, rimelig dum lige nu. Her er en ny nattråd. Jeg går lige ud og banker hovedet ind i min toiletkumme en 40 gange. Der er kun en ting at sige: http://pictures.mastermarf.com/blog/2010/101129-tactical-facepal m.jpg Jeg har skrevet til Gant for at høre om man kan bringe dem tilbage, men indtil videre er det her den nye Nattråd. Til de uindviede: Nattråden er GR's "chat" hvor brugere kan snakke om alt og intet. Den første Nattråd blev lavet af zer0, og har siden været GR's uden tvivl mest aktive tråd. OBS! Regler for nattråden, skal læses: Alt for lange citeringer redigeres og/eller indlægget fjernes. Spam indlæg vil blive slettet uden yderligere advarsel. Gentagen spamming i nattråden vil føre til en henvisning, senere en advarsel hvis førstnævnte ikke respekteres. Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dagens grin. Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Shut up Magnus... Men du har ret. Dumtdumtdumt. Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | nooooooooo ikke igen you'r gonna pay for what you've done, muhahaha Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all | |
| ||
GR® | Haha, hvor sindssygt Jeg forudser et oprør af dimensioner fra brugernes side... I'll catch you on the flip side | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg har intet at sige... Citerer mig selv: "Fuck jeg er nice" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg har allerede barrikaderet døre og vinduer, da jeg kan høre høtyvene blive slebet. Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne | |
| ||
GR® | Jeg er selv ved at tænde en fakkel, så du kan roligt være nervøs... I'll catch you on the flip side | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Belial: Sorry, folkens, jeg crappede lige op da jeg skulle slette en enkelt post, og fik slettet hele nattråden istedet. Mange gange undskyld. Jeg føler mig, mildest talt, rimelig dum lige nu. Her er en ny nattråd. Få den så frem igen om du så må hente hjælp hos Lee eller Gud Få den så tilbage NUUUUU Jeg bestemmer :-D | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Skal jeg skrive du levede et sundt liv i din mindestale? Altså efter du har fået flået din moderator status fra dig, og dør af et hjertanfald | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bravo Belial, bravo -Insert original and witty signature here- | |
| ||
| Psykocyber Moderator | God dammit Belial. Næste gang øv dig på en lille tråd i stedet. Tillagt 2011-01-25 20:41: Citerer Belial: . Jeg føler mig, mildest talt, rimelig dum lige nu.Yeah... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Good thing you hired that guy Citerer mig selv: "Fuck jeg er nice" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nico, du er seriøst en tard. ^^ Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Anyhows, endelig kom jeg ind i RIFT beta. efter fucking 1time og 40min ventetid -Insert original and witty signature here- | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg vil nu dedikere denne smukke og ikke mindst awesome sang til Belial; http://www.youtube.com/watch?v=3j4t185wl-0 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Shit happens, get over it... To the world you maybe just be one person, but to one person you may be the world. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | FFFFFFFFFFFFFUUUUUUU- Øv Also: zomg first page All messed up and slightly twisted. Citerer 13brevkasse: "Firebrazer, elsker din humor"; "Det er jo det jeg siger - Firebrazer ER klog!" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nåååå ja | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det' bare en tråd...no biggy Belial. Dagens ret var en succes...en koloabnorm forlorren hare, mums. Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer misuma: Det' bare en tråd...no biggy Belial. Jeg læste koalaorm... All messed up and slightly twisted. Citerer 13brevkasse: "Firebrazer, elsker din humor"; "Det er jo det jeg siger - Firebrazer ER klog!" | |
| ||
GR® | Citerer misuma: Det' bare en tråd...no biggy Belial. Jeg elsker simpelthen forloren hare - især tilberedt af min kære mormor... Dertil laver hun en sovs, som virkelig klæber til kartoflerne - mums!!! I'll catch you on the flip side | |
| ||
Tsunami![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Masterj: Jeg elsker simpelthen forloren hare - især tilberedt af min kære mormor... Dertil laver hun en sovs, som virkelig klæber til kartoflerne - mums!!! Den slags er EPISK!! Altså, sovsen skal jo ned og slumre om den forlorne fætter...og så skal den IMO være så tyk at man kan vifte med den. Altså sovsen!! BELIAL Du skylder en kvajebajer | |
| ||
| Maageman Moderator | RIP Nattråden 2. Du var alt for ung Så igen.... Citerer 13brevkasse: "Man kan da ikke andet end at elske Maageman"; "Du må altid gerne blande dig - elsker at høre dine kloge ord" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Tsunami: BELIAL Jeg bestemmer :-D | |
| ||