Nattråden 3 
Antal indlæg: 73960Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer 13brevkasse: den siger pizza Så go for it Medmindre du er overvægtig og gerne vil passe på vægten Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Så go jeg for it Jeg bestemmer :-D | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer 13brevkasse: den siger pizza og den ufornuftig siger? Signatur er overvurderet. | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer 13brevkasse: Så go jeg for it Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Capperdude: Citerer 13brevkasse:den siger pizza hvis man er overvægtig vil man vel ikke passe på sin vægt men derimod slanke sig Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
lilleblake![]() ![]() ![]() | Hvis ikke man har vægten, kan man ik veje sig! Born to game, forced to work... | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Troede seriøst ALDRIG at jeg kunne spille et spooky spil. Det er afkræftet. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer AsukasTwin: Troede seriøst ALDRIG at jeg kunne spille et spooky spil. Det er afkræftet. Har du spillet Amnesia? Tillagt 2012-04-28 01:15: Nå jeg går i seng nu godnat. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Nix. Investerer ikke i Amnesia før jeg er HELT hærdet. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg skal heller ikke ha' det før jeg kan klare Ravenholm i HL2 uden at dø af skræk hele tiden Tillagt 2012-04-28 09:35: Jeg tror vidst at vi alle sammen kan blive enige om at måske skulle rydde op k i dag ¤t=5bc9d712.jpg | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer oliman22: Jeg tror vidst at vi alle sammen kan blive enige om at måske skulle rydde op i dag. Ja, kan mærke jeg ikke får ro til at gå i seng, hvis ikke det sker. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg har fået denne mail i dag - Min fornuft siger jeg skal slette den. Klik på følgende URL for at aktivere programmet. Dette skal ske inden for de næste 3 dage. >>>VBV 3-D<<< Vi har for nylig fastslået, at forskellige computere på din Verified by Visa-konto, kodeord og flere fejl var til stede før forbindelsen. Vi har nu brug for dig til at bekræfte dine kontooplysninger Verified by Visa. dette ikke er afsluttet inden for 48 timer, ville vi være tvunget til at indstille din konto på ubestemt tid, da det kan bruges til svigagtige formål. Tak for din forståelse på denne måde. For at bekræfte din online-konto:. --------------------------------------------- © VBV NETS 2012. Alle Rechte vorbehalten. --------------------------------------------- Jeg bestemmer :-D | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hvis en email bærer præg af at være oversat med Google Translate, er det 100% sikkert et scam Desuden ville Visa aldrig sende sådan noget vås ud. Er din email-adresse overhovedet tilknyttet dit kort eller din bankkonto på nogen måde? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer 13brevkasse: dette ikke er afsluttet inden for 48 timer, Citerer 13brevkasse: ville Citerer 13brevkasse: det Citerer 13brevkasse: svigagtige Citerer 13brevkasse: Alle Rechte vorbehalten. Synes ligesom, at det er nok til at bevise, at den email er scam. Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid. - Albert Einstein | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | HHHHHHHHNNNNNNNNNNNGGGGGGG! Legacy of Kain: Soul Reaver er nu på GOG.com! Til kun 6$. Det skal dælme købes! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | FFFFUUU GW2 beta Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer pumaen: Synes ligesom, at det er nok til at bevise, at den email er scam. Nu synes jeg du er svinagtig. Signatur er overvurderet. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Så blev man lige bannet fra en server i BF3, med begrundelsen at jeg hackede eller cheatede... At tænke at jeg måske bare havde fundet mig et godt spot kunne jo ikke tænkes, vel? Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har. | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Flesherboy: At tænke at jeg måske bare havde fundet mig et godt spot kunne jo ikke tænkes, vel? No way.. er man bedre end andre, så snyder man Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Forstår dem nu egentligt godt. På bare 4 minutter dræbte jeg over 30 spillere uden jeg døde. True story Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har. | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Læser lidt kommentarer på en nyhed vedrørende ulovlig kopiering af musik. Det er åbenbart ved at nå det punkt hvor folk der forsvarer køb af musik stilles i et dårligere lys end dem der lige henter en kopi før de køber. Verden er af lave... Det er åbenbart kun liveshows der har en reel værdi i manges øjne. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
| Carmillah Moderator | Folk er idioter. Ja, det er noget af en udmelding, men jeg har virkelig intet til overs for dem der helt reelt mener at det er helt i orden lige at 'se det anf' - 'før' de køber. Mmmmhh, for vi ved jo alle sammen godt at I alle styrter ud i butikkerne efter jeres lille 'test'. D'oh. - En dude i forklædning.. | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Carmillah: Folk er idioter. Yeah Citerer Carmillah: Mmmmhh, for vi ved jo alle sammen godt at I alle styrter ud i butikkerne efter jeres lille 'test'. D'oh. Jeg ved da at min dame synes godt om at man kan høre en snas af hvert nummer på Itunes, inden man køber.. Hun køber da alle dem hun synes der er gode Såååå.. Det var vist en generalisering Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | http://www.youtube.com/watch?v=Fb6wo_XTuw0&list=HL13356342 31&feature=mh_lolz ........Jeg har helt seriøst intet at sige til det her.......... Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har. | |
| ||