Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Log ind medlem
amigo

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
FacebookFacebook
Vælg forum
Søg forum
Tråd:

Nattråden 3

Antal indlæg: 73952
Tupiaz
Citerer Carmillah:
Mmmmhh, for vi ved jo alle sammen godt at I alle styrter ud i butikkerne efter jeres lille 'test'. D'oh

Det kender jeg nu flere der gør, flere af dem som tager ulovlige smagsprøver ejer 400 + cd'er/lp'er. Man kunne også hoppe ned i butikken og prøve hører, det er dog langt mere enkelt og uforpligtende at høre det på nettet. Uforpligtende forstået på den måde at butikken gerne vil have salget pga. service de yder, hvis du høre det hjemme i stuen kan du slappe af og bestemmer selv hvor du køber musikken.

Om en ven låner en cd eller jeg sender ham nogle lydfiler ser jeg ikke den store forskel på. Det sidste er blot nemmere end at skulle mødes. Jeg snakker selvfølgelig rent teoretisk, bare sådan at folk ikke tror jeg laver noget kriminelt. Det er dog på ingen måde mere rigtigt end et impulsivt at købe en plade. Jeg kender blot en del personer som ikke gider blive røvrendt nok en gang af et fedt cover.

Heldigvis er visse kunstnere blevet bedre til at lægge hele sange i stedet for samples på deres side nogle endda hele albums. Sjovt nok har jeg købt selv samme albums da de blev genoptrykt, da jeg gerne ville have pladerne.
Signatur er overvurderet.
  • Skrevet 2012-04-28 19:36
Capperdude
Citerer Flesherboy:
http://www.youtube.com/watch?v=Fb6wo_XTuw0&list=HL1335
6342
31&feature=mh_lolz

........Jeg har helt seriøst intet at sige til det her..........

Jeg har kneppet hende 300 gange, cuz imma playa!
Manchester United forever <3
  • Skrevet 2012-04-28 19:37
Flesherboy
^

Men det er sgu sørgeligt at se når hun siger at hun har alt et barn behøver udelukkende fordi at hun har laviner af baby-udstyr. Er du gal jeg håber sgu ikke hun får barn
Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har.
  • Skrevet 2012-04-28 19:39
The Pez Dispenser
Moderator
Citerer Carmillah:
Mmmmhh, for vi ved jo alle sammen godt at I alle styrter ud i butikkerne efter jeres lille 'test'. D'oh.

Jo jo, man støder altid på kommentarer hvor det fremhæves hvordan vedkommende har købt 2 eksemplarer af cd´en da den udkom samt en t-shirt og en billet til samtlige shows.

Håber tendensen kan forandre sig engang, er lidt trist at det altid skal skabe forargelse når en kunstner melder ud at de egentligt gerne ville tjene lidt penge på deres værk.
"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
  • Skrevet 2012-04-28 19:41
Capperdude
Citerer Flesherboy:
Men det er sgu sørgeligt at se når hun siger at hun har alt et barn behøver udelukkende fordi at hun har laviner af baby-udstyr. Er du gal jeg håber sgu ikke hun får barn

Jeg håber heller ikke hun får et barn

Magter ikke 18 år med børnepenge
  • Skrevet 2012-04-28 19:41
oliman22
Citerer Flesherboy:
http://www.youtube.com/watch?v=Fb6wo_XTuw0&list=HL13356342
31&feature=mh_lolz

........Jeg har helt seriøst intet at sige til det her..........

Da pigen begyndte at tale slukkede jeg, det er sinpelthen for tragisk.......
  • Skrevet 2012-04-28 19:43
Flesherboy
Citerer Capperdude:
Jeg håber heller ikke hun får et barn

Magter ikke 18 år med børnepenge

Det allermest sørgelige er jo at hun nok langtfra er den eneste der har den holdning, at de er klar til at blive forældre mens de stadig går i folkeskole. Også i Danmark er der desværre sådanne eksempler...

Tillagt 2012-04-28 19:45:
Citerer oliman22:
Da pigen begyndte at tale slukkede jeg, det er sinpelthen for tragisk.......

På den ene side tragisk. På den anden side klasse-humor
Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har.
  • Redigeret 2012-04-28 19:45
Capperdude
Citerer Flesherboy:
Det allermest sørgelige er jo at hun nok langtfra er den eneste der har den holdning, at de er klar til at blive forældre mens de stadig går i folkeskole. Også i Danmark er der desværre sådanne eksempler...

De unge mødre
  • Skrevet 2012-04-28 19:45
Flesherboy
Citerer Capperdude:
De unge mødre

Præcissimo!
  • Skrevet 2012-04-28 19:46
Capperdude
Citerer Flesherboy:
Præcissimo!

Jeg æææælsker at se de tunge mødre
  • Skrevet 2012-04-28 19:49
13brevkasse
Nu er jeg her
Jeg bestemmer :-D
  • Skrevet 2012-04-28 19:54
Capperdude
Citerer 13brevkasse:
Nu er jeg her

du har været savnet
  • Skrevet 2012-04-28 19:57
Tupiaz
Citerer Flesherboy:

Det laver man desuden til underholdning, det er det jeg kalder DUM(t).
Signatur er overvurderet.
  • Skrevet 2012-04-28 20:03
13brevkasse
Citerer Capperdude:
Citerer 13brevkasse:
Nu er jeg her

du har været savnet

Ihhh

Jeg har været ude og føjte.

Tillagt 2012-04-28 20:30:
En 42-årig kineser døde i sidste uge efter at være blevet klemt hårdt om sine testikler

kvinden tog hårdt fat om mandens testikler og klemte til, indtil han mistede bevidstheden.

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1750156.ece
Jeg bestemmer :-D
  • Redigeret 2012-04-28 20:30
Math101
Citerer 13brevkasse:
En 42-årig kineser døde i sidste uge efter at være blevet klemt hårdt om sine testikler

kvinden tog hårdt fat om mandens testikler og klemte til, indtil han mistede bevidstheden.

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1750156.ece

Av for satan!
Rock N Roll will never die
  • Skrevet 2012-04-28 20:53
Gorey
Godaften

Andre end mig der er Dragon's Dogma sultne oven på demoen?
  • Skrevet 2012-04-28 22:27
lilleblake
Citerer Carmillah:
Folk er idioter. Ja, det er noget af en udmelding, men jeg har virkelig intet til overs for dem der helt reelt mener at det er helt i orden lige at 'se det anf' - 'før' de køber.

Mmmmhh, for vi ved jo alle sammen godt at I alle styrter ud i butikkerne efter jeres lille 'test'. D'oh.

Jeg "ser" altid tingene an inden jeg køber dem! Musik hører jeg på youtube inden jeg køber det, hvis jeg køber det? for det ligger jo altsammen på youtube og mig bekendt er det helt lovligt at "se" tingene an der, så slipper jeg også for at gå i forretningen, som hvis jeg nu skulle ha en ny guitar.

<quote author="The Pez Dispenser">Læser lidt kommentarer på en nyhed vedrørende ulovlig kopiering af musik. Det er åbenbart ved at nå det punkt hvor folk der forsvarer køb af musik stilles i et dårligere lys end dem der lige henter en kopi før de køber. Verden er af lave...

Hvis artiklen mener det er kunstnerne der stilles i et dårligere lys, er jeg da helt enig i det er uforskammet. Men klynkeriet må have en ende, der har været masser af hjælp at hente siden napster lukkede ned.
Hvordan kan en industri der når ud til milliarder af mennesker, koste dem penge? Det er vel ikke alle mennesker der stjæler produkterne (kunsten, om i vil).?

Steve Jobs præsenterede Itunes som en af de første rigtige betalte musiktjenester, så er der de danske, Tdc play, Telenors wimp, allesammen tjenester der kommer industrien til gode, så der må da være kommet lidt i kassen, efter fildelingen gjorde sit indtog?

Kunstnerne skal ha penge for deres kunst ingen tvivl om det, men det er da en god ide at følge med tiden.
Et godt eksempel på dette er vel L.O.C som udgiver 00:37:00 musik til fri download i 5 uger med 2 opfølgere lige i røven og en god reklamekampagne, han har da set pengene og en god løsning til at drive pengene ind, en løsning som han er nødt til at bruge når det etablerede selskab ikke vil lege med.
Industrien har været i krise i mange år gad vide hvornår det løser sig? For fil delingen er da kommet for at blive.
Born to game, forced to work...
  • Skrevet 2012-04-28 23:08
Jonas Damholt
GR®
Citerer Gorey:
Godaften

Jeg har slet ikke fået prøvet demoen endnu Sidder og kæmper med en eksamensopgave, men vil bestemt kaste mig over den, så snart tiden er til det

Er det godt? (går jeg ud fra, siden du er sulten efter spillet, men spørger alligevel)
I'll catch you on the flip side
  • Skrevet 2012-04-28 23:08
lilleblake
Dårlig citering, srry...
Born to game, forced to work...
  • Skrevet 2012-04-28 23:10
Carmillah
Moderator
Halvanden time senere, og Journey er nu klaret Jonas.

Meget, meget, meget smukt spil. Virkelig flotte omgivelser, og så kan jeg godt lide at det er så mystisk og hemmelighedsfuldt.

Det gør det kun endnu mere hyggeligt, at støde på andre spillere. En anden spiller fulgte med i den sidste del af spillet, og det gav en helt anden oplevelse.

Jeg skal have spillet det igennem et par gange mere. Der er sikkert masser af spændende små områder derude (gætter jeg på).

-

Lilleblake -

Nu var det pirateri det var henvendt til. Ulovlige downloads, hvad enten det er musik, film eller spil. Bare lige for at prøve.
- En dude i forklædning..
  • Redigeret 2012-04-28 23:17
Gorey
Citerer Jonas Damholt:
Citerer Gorey:
Godaften

Jeg har slet ikke fået prøvet demoen endnu Sidder og kæmper med en eksamensopgave, men vil bestemt kaste mig over den, så snart tiden er til det

Er det godt? (går jeg ud fra, siden du er sulten efter spillet, men spørger alligevel)

Kort svar, ja.

Første gang jeg prøvede demoen var jeg lidt skuffet, men gav mig heller ordentlig tid. Man skal liiige finde ud af hvad der foregår, controls etc. og så synes jeg det begynder at give mening. Demoen er to korte encounters, såmdet handler kun om kamp her. Ingen forberedelse, ingen rejser, bare lige i flæsket. Det er jo også ok, men en del af charmen bliver jo at lave sin character - hvilket man også kan i demoen, men brugte ikke ret lang tid - og så ellers udvikle den med skills og våben osv. og det glæder jeg mig til at se.

Nogen synes det er for arkadeagtigt. Hmm, jeg er ikke helt enig, men det går lidt stærkt, men det tror jeg meget skyldes at man er helt ny og fatter en skid af hvad der foregår

Jeg overvejer meget kraftigt at preorder og det er sfubsjældent jeg køber spil lige når de kommer. Men ok, jeg har også gået og ventet længe. Er i gang med en længere overvejelse der hedder Skyrim vs. Dragons Dogma vs Amalur.
  • Skrevet 2012-04-28 23:28
Jonas Damholt
GR®
Citerer Carmillah:
Halvanden time senere, og Journey er nu klaret Jonas.

Meget, meget, meget smukt spil. Virkelig flotte omgivelser, og så kan jeg godt lide at det er så mystisk og hemmelighedsfuldt.

Det gør det kun endnu mere hyggeligt, at støde på andre spillere. En anden spiller fulgte med i den sidste del af spillet, og det gav en helt anden oplevelse.

Jeg skal have spillet det igennem et par gange mere. Der er sikkert masser af spændende små områder derude (gætter jeg på).

Godt, at du syntes om det Det er så ekstremt stemningsfuldt, uden at man rigtigt kan sige, hvad det er for en stemning, der hersker... Og ja, det at møde andre spillere er dejligt opløftende Jeg har spillet det to gange, og anden gennemspilning adskilte sig meget fra den første, fordi jeg nærmest havde selskab hele vejen igennem Har langt fra set alt, så skal også igennem det flere gange...!
I'll catch you on the flip side
  • Skrevet 2012-04-28 23:29
The Pez Dispenser
Moderator
Citerer lilleblake:
Kunstnerne skal ha penge for deres kunst ingen tvivl om det, men det er da en god ide at følge med tiden.

Naturligvis, men problemet er at mange hellere vil hente noget gratis end de vil benytte de lovlige midler der nu engang er til rådighed. Med tjenester som itunes og spotify er der ikke længere nogen undskyldning. De fleste nye albums ligger til rådighed kort forinden udgivelse nu omdage på tjenester hvor man rent faktisk støtter kunstnerne. Ulovlig fildeling burde sådan set være irrelevant nu om dage, men det er tilsyneladende stadig den foretrukne vej frem. Men det er selvfølgeligt også billigere samtidigt med at man undgår at støtte de onde pladeselskaber og alle folkene der er med til at gøre pladen til en realitet^^. (faldt ud på en lille tangent, ikke rettet mod dig).
"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
  • Skrevet 2012-04-29 00:11
Dysjong
Endelig!! Er blevet ejer af en iPad (ipad ikke sandt Carmillah )
What?! Babies creeps me out! - Deadpool
  • Skrevet 2012-04-29 00:34
Capperdude
Så gik det alligevel galt

Jeg er blevet fanget... Af trophy feber... Fifa 12 Platinum inden alt for længe? Det er ihvertfald målet
  • Skrevet 2012-04-29 00:58
Skriv et indlæg

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Afstemning Hvad synes du om den foreløbige liste af lanceringsspil til PlayStation 4?
  • 16% Fantastisk
  • 36% God
  • 18% Middelmådig
  • 8% Dårlig
  • 22% Shut up, just shut up... You had me at PS4
Resultat
chenjeh: Ethernet fylder 40 årFølg
2013-05-24 17:10
The Syndicate: Let the consol war begin!Følg
2013-05-23 22:41
chenjeh: CoD: Ghost 05/11/13 det ser ud til Xboxen bliver lanceret den dag :|Følg
2013-05-23 21:41
The_Dude: FEDT. Fordi jeg har købt FF XIV Collectors for et par år siden får jeg gratis den nye udgave plus de nye collectors items :DFølg
2013-05-23 19:46
misuma: GR...stik mig flere nyheder om spillet Dying Light. Med det fluks!Følg
2013-05-23 17:23
Bonzaii Sheep: Wow så blev nyhederne lige redesignet og folk har fået talebobler, niice :) #newGRstuffFølg
2013-05-23 16:30
albecarlsen: held og lykke! har selv lige gjort det :/Følg
2013-05-23 16:19
The Syndicate: Skal have mundtlig prøve på Torsdag næste uge... Ønsk mig held lykke plz :-VFølg
2013-05-23 15:43
albecarlsen: nu er nvidia 7## serien der snart 0_oFølg
2013-05-23 12:06
MGS SNAKE: ps4 Følg
2013-05-22 22:23
hjorth: Nidalee Følg
2013-05-22 15:21
The Syndicate: Det er da utroligt hvor TAMT revealet var...Følg
2013-05-22 14:32
Nike: Det vil jeg sige, var noget af en tam X-Box afsløring. Kan på ingen måde se, hvorfor jeg skal vælge den, og ikke PS4.Følg
2013-05-22 12:37
lilleblake: Jeg må hellere komme igang med at grave.Følg
2013-05-22 07:26
albecarlsen: nooooo!! skriftlige prøver matematik 0_oFølg
2013-05-22 07:21
Maageman: Sony event = ingen konsol, lidt spil. MS event = ingen konsol, ingen spil, VHS maskine, der kun virker i USA.Følg
2013-05-22 00:15
The Syndicate: Når det var den reveal. Tilbage til hverdagen :-@Følg
2013-05-21 22:33
Loufbye: Xbox-eventen har noget episk vente-musik o.OFølg
2013-05-21 18:52
chenjeh: 10 minutter tilbage:)Følg
2013-05-21 18:50
DeLuXiOn: et kvarter tlibage 0_o kan i sige lidt om maskinen mens jeg væk Følg
2013-05-21 18:49
BETA +