Nattråden 3 
Antal indlæg: 73946![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Berte Berte: Men min mening har ikke ændret sig! Og jeg husker alt! ALT! Er det en udfordring? Citerer Maageman: Er på randen af sindssyge, så hjælp mig GR! http://www.youtube.com/watch?v=wZZ7oFKsKzY | |
| ||
| Maageman Moderator | Det hjælper ikke! Try harder Citerer 13brevkasse: "Man kan da ikke andet end at elske Maageman"; "Du må altid gerne blande dig - elsker at høre dine kloge ord" | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer oliman22: Er det en udfordring? Altså.... Jeg husker..... næsten .... alt KOM AN!!! Tillagt 2012-07-17 21:54: Oli... Hvad pokker er det her!?!??! "Dig og Powerpuff pigerne i et badekar yummy yummy <3<3" Nej vent... Jeg vil ikke engang vide det Tillagt 2012-07-17 21:56: Citerer Maageman: Det hjælper ikke! Try harder S'go! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Okay Berte hvad skrev du i nattråden på det her tidspunkt? 2012-05-05 20:10 Citerer Berte Berte: "Dig og Powerpuff pigerne i et badekar yummy yummy <3<3" Det kan jeg ikke huske, men det har sikkert noget med Flesher at gøre. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | "Og Cis, helt ærligt så da jeg så den første gang spyttede jeg min æble juice ud af forskrækkelse, så jeg blev nødt til at gøre min computer ren bagefter Det kan godt være at jeg bliver nød til at sige undskyld så.... Undskyld. Jeg tror i er kærester. Du vil bare ikke indrømme det Hmmm.... Jeg gætter; Brunt langt hår, mørkegrønne øjne og... Gamer?" NÅ!! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Du har siddet og læst alle posts igennem ikke? | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer oliman22: Du har siddet og læst alle posts igennem ikke? Nej da.... Okay. Det var løgn. DET VAR ALT SAMMEN LØGN! Undskyld Ha! Okay, det vidst I nok også godt. Lol. Nej, jeg husker skam på mange ting, men mest de ting jeg ikke kan bruge til noget... Venindens CPR-nummer Farens fætters mobilnummer Det tal, Ole Matematik lærer sagde for halvandet år siden Alle i klassens fødselsdag... Du ved, de der særheder der gør os mennesker totalt åndssvage... | |
| ||
Det tal var 13 ikke ??? Rape me. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Berte Berte: Nej, jeg husker skam på mange ting, men mest de ting jeg ikke kan bruge til noget... Har det fuldstændig på samme måde, jeg kan også huske et menneskes ansigt selvom jeg kun har set det en gang, og hvis jeg så ser personen igen om nogen år kan jeg genkende personen, men det gælder kun hvis det er en jeg har lagt mærke til før. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The Pez Dispenser: Også bliver man ovenikøbet også mere skeptisk over den nye Total Recall (hvis man ikke allerede var enormt skeptisk efter den elendige trailer). Jeg glæder mig til at se en trailer, men har en rigtigt grum mistanke om at det bliver en meget mørkt og grå film. Det er trods alt trenden lige for tiden, måske også derfor jeg finder de farverige 80er action/sci-fi og horror film så tiltalende. Nu var Robocop ikke en lys film rimelig blodlig og voldelig som jeg ser det. Citerer oliman22: Hvad har Bilka egentlig med Tyrkiet at gøre? Du misser det vigtige som her er Ishøj, dårlig joke. Citerer The Pez Dispenser: Eller kan måske godt se det alligevel, den sidste tid har jeg forsøgt at opdrive alskens obskure horror og sci-fi film på dvd, både fordi jeg rigtigt gerne vil se dem (da jeg efterhånden har set alt det kendte) men også fordi der er noget spændende over at skaffe noget ukendt som måske viser sig at være et mesterværk. Er blandt andet underligt tiltrukket af tanken om at købe The Devils, netop fordi Universal hårdnakket nægter at genudgive den i sin helhed. Det er en del af det, dertil kommer at når spillet kan fokusere på en niche gruppe så kan det også blive mere målrettet end når man skal ramme flere millioner. Signatur er overvurderet. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer SLISKA: Det tal var 13 ikke ??? Nej, 19 ;) | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Citerer Tupiaz: Nu var Robocop ikke en lys film rimelig blodlig og voldelig som jeg ser det. Men heller ikke dyster, den har en meget 80eret tone og masser af humor osv. Bare tag temaet: http://www.youtube.com/watch?v=D7rjLQuW2nQ Hvor jeg måske mere forestiller mig den nye som noget der får en tone mere i stil med Batman Arkham Asylum (hvis det giver så meget mening!). Citerer Tupiaz: Det er en del af det, dertil kommer at når spillet kan fokusere på en niche gruppe så kan det også blive mere målrettet end når man skal ramme flere millioner. Selvfølgeligt også rigtigt, jeg tænkte mere den anden vej. Du laver noget du har lyst til at lave, hvorefter det pludseligt bliver populært. I det tilfælde syntes jeg ikke kvaliteten forringes synderligt, men er enig i at det ikke er det fedeste når man begynder at bredde ud for at ramme en større målgruppe. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Har I egentligt hørt om den der film "Scourge" fra 2008. Noget med en parasit der hærger en hel by? Den lyder lidt vandet og traileren ser heller ikke sådan "WOOOW"-agtig ud, men jeg tror egentlig godt, at jeg kunne tænke mig at se den alligevel... | |
| ||
Citerer Berte Berte: Citerer SLISKA ØV jeg har hørt om den men har ikke set trailer men titlen lyder fed Rape me. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() | Trailer, here you go ^^ http://www.youtube.com/watch?v=ry2LMR-RoCs Tillagt 2012-07-17 22:41: Tror godt de kunne have gjort det en smule bedre, med et budget på 1,5 mio, for den ser reeet amatør agtig ud. Men hvem ved, det kan jo være, at den er god... | |
| ||
ja efter at have set the trailer så set det faktisk ud til at være noget lort Rape me. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer SLISKA: ja efter at have set the trailer så set det faktisk ud til at være noget lort Ja, virkelig. Men gad nu alligevel godt at se der, hvor ham der får slået kæben af ^^ Det så ret fedt ud | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The Pez Dispenser: Men heller ikke dyster, den har en meget 80eret tone og masser af humor osv. Bare tag temaet: http://www.youtube.com/watch?v=D7rjLQuW2nQ Det gør det skam. Jeg vil dog stadig mene at Robocop er en rimelig grov satrie/komedie. Apropro Batman så har folk det med at glemme de gamle Batmanfilm. Jack Nicholson som Jokeren er faktisk bedre end Heath Leadger . There I said it. Signatur er overvurderet. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hejsa GR! Så er jeg tilbage fra ferie! Rock N Roll will never die | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Citerer Tupiaz: Apropro Batman så har folk det med at glemme de gamle Batmanfilm. Jack Nicholson som Jokeren er faktisk bedre end Heath Leadger . There I said it. Jeg er enig, begge Burton film er også bedre end Nolans film, there i said it! Syntes også at Michael Keaton var en bedre Batman end Christian Bale, han virkede imo mere menneskelig end mr stone face. "What do you want?" "... My face on the one dollar bill!" classic! Citerer Tupiaz: Det gør det skam. Jeg vil dog stadig mene at Robocop er en rimelig grov satrie/komedie. Det er det bestemt også, en af de fede ting ved Verhovens stil. Tror mere jeg tænker på tonen, når jeg siger at den ikke er SÅ mørk. Den indeholder masser af saftig kritik osv, men det hele er stadig relativt lyst i tonen. Noget man har glemt i nyere tid, det er faktisk muligt at være moden og seriøs uden at man nødvendigvis behøves at bruge beskidte filtre og mørke farver. Får helt lyst til at gense robocop! og Batman Returns, den har jeg ikke set i evigheder. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Så fik jeg da også lige spist en skål med masser af frugt i. Citerer Math101: Hejsa GR! Velkommen tilbage! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer Math101: Hejsa GR! Yo Math! Missed us? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer oliman22: Så fik jeg da også lige spist en skål med masser af frugt i. Mums. Det er sgu tit meget bedre end alt det slik man kan købe. Citerer oliman22: Velkommen tilbage! Og tak Rock N Roll will never die | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer oliman22: Så fik jeg da også lige spist en skål med masser af frugt i. For pokker Oli... Jeg tror altid at du er "en fremmed". Altså, en ikke-Oli. | |
| ||