Nattråden 3 
Antal indlæg: 74194![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Math101: Hvor har i egentlig flyttet snakken hen? Megatråds-gruppen Og bare rolig Lee, jeg sidder ikke og siger i tvang os til at flytte, jeg siger vi selv tvang os til det. For det her chatteri er jo utroligt hyggeligt for os, og vi ville nok ikke kunne undvære det på længere sigt. Og når man så tænker på at Nattråden jo er meget mere end bare vores chatteri, så gav vi ikke os selv mange andre valg end at flytte det over til gruppesektionen Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Ak-master: Jeg ville egentligt også have startet med 1'ern, men der er en ulidelige framerate problemer. (stadig Steam version) Hmm... underligt. Man skulle ellers tro at Steam ville fikse sådan nogle ting. Jeg har ellers den originale CD-ROM da jeg købte det i sin tid, og det virker upåklageligt. Men synes egentlig ofte man kan støde på problemer som Steam ikke har fikset. Jeg mener, GOG.com f.eks. fikser jo altid de spil de lægger ud, i hvert fald forsøger, og jeg havde da indtrykket af at Steam gjorde det samme? Lavede en lille opdatering så det kunne køre på nyere styresystemer. Men det er selvfølgelig begrænset hvor meget de kan rode med et gammelt spil. Oplever også hastigheds ændringer konstant i Unreal Tournament (det gamle, 1999), og måtte så finde en anden launcher fra nettet og køre det uden om Steam. Hvad er ideen så med at have det på Steam? | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Svabergast: Man skulle ellers tro at Steam ville fikse sådan nogle ting. Jah, og jeg har også oplevet det med enkelte andre spil. Derfor! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer MKT: Derudover stod hjorth og jeg last og brast for flere måneder siden, fordi vi ville onliners og lukkede klubbe til livs i Nattråden. GR oprettede sågar en nyhed, hvor de skrev om Nattråden i et forsøg på at give tråden mere indhold, men det er så bare ikke lykkes. Det vil jeg skam stadig, men det begrænsede net jeg har her gør at jeg ikke kan deltage i lange diskussioner + jeg intet fysisk tastatur har. Udover det ønsker jeg stadig at hilse på når muligheden for net opstår Og til sidst så er jeg 21 Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush" | |
| ||
| Psykocyber Moderator | Planetside 2 er underlig. Det vil installeres her: C:\Users\Public\Sony Online Entertainment\Installed Games\PlanetSide 2 Beta Hvad er der galt med "Program files" som alle andre så fint kan bruge? | |
| ||
| Carmillah Moderator | Jeg er på vej mod Århus. Er lige steget på toget. Jeg fandt lynhurtigt min plads, og satte mig ned. Kort efter kom en pige på min alder hen og satte sig på pladsen overfor mig. Og så sagde hun hej til mig. Ihh, mere skulle der ikke til for at gøre min morgen super god. Hvor er det venligt og rart. Og så sidder hun selv med en iPad i skødet. Høhø. På mange punkter minder vi faktisk om hinanden, i hvertfald udadtil, og på de ting hun har med sig. Det er lidt sjovt. - En dude i forklædning.. | |
| ||
lyder godt alle sammen Rape me. | ||
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Carmillah: Og så sidder hun selv med en iPad i skødet. Høhø. På mange punkter minder vi faktisk om hinanden, i hvertfald udadtil, og på de ting hun har med sig. Det er lidt sjovt. Jeg har en gang prøvet noget af det samme; Jeg sad i toget på vej til Cinemaxx, hvor der kommer en mand ind og sætter sig overfor. Vi lignede hinanden på en prik - Sort Blazer, sorte bukser, hvid T-shirt, sorte Converse, farvet stribet halstørklæde... Den eneste forskel var, at han var 75 og jeg var 20... Det var vildt underlidt, lidt ligesom at kigge ind i et aldersforøgende spejl It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
| Carmillah Moderator | Citerer mkushye: Jeg har en gang prøvet noget af det samme; Wow, hvor tilfældigt. Jeg tror at jeg ville have svært ved at lade være med at stirre. - En dude i forklædning.. | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Carmillah: Wow, hvor tilfældigt. Jeg tror at jeg ville have svært ved at lade være med at stirre. Det var umuligt at undgå, han sad heldigvis med sin telefon og kiggede ned i den, så jeg havde rig mulighed for bare at sidde og absorbere mit "fremtids spejlbillede" It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg har lånt Assassins Creed Revelations (PS3) på biblioteket, men der var flere fejl i spillet Tillagt 2012-08-11 12:35: Citerer Carmillah: På mange punkter minder vi faktisk om hinanden, i hvertfald udadtil, og på de ting hun har med sig. Er du sikker på at du IKKE sad og kiggede ind i et spejl Jeg bestemmer :-D | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer 13brevkasse: Jeg har lånt Assassins Creed Revelations (PS3) på biblioteket, men der var flere fejl i spillet - Er der OGSÅ samme fejl på Assassins Creed Revelations spil som er købt og IKKE lånt ?? Hvilke fejl snakker du om? Jeg tvivler på at der er fejl på spillet bare fordi det er fra biblioteket. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | F.eks. næsten i starten hvor Yusuf vil lære ham om, hvordan man kaster sin første bombe (kirsebærbombe) - det kan jeg IKKE få højre våbenhjul frem og vælge bombe. Jeg måtte starte spillet forfra tre gange før våbenhjulet virkede. Tyve og de andre grupper man kan leje til at hjælpe sig, det ENESTE jeg kan gøre at: trykke på stop eller følge Der var også to andre fejl i spillet, kommer nok i tanke om dem senere. Jeg bestemmer :-D | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det lyder mystisk, måske er det bare meningen det skal være sådan? Hvornår lærer jeg at Facebook konkurrencer er fup? | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer oliman22: Det lyder mystisk, måske er det bare meningen det skal være sådan? | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg vil lige tillade mig at reklamere for min blog: http://www.gamereactor.dk/blog/mkushye/95151/#comments Jeg havde tænkt mig at skrive det som et indlæg her, men da jeg overvejede det en ekstra gang, virkede det mere som blogmateriale. Og så var det jo den perfekte mulighed for at få skrevet min første blog It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | The Hunger Games. Spillet er i gang! I en nær fremtid, i ruinerne af dét, der en gang var Nordamerika, udvælges hvert år 24 teenagedrenge og -piger til The Hunger Games - et storstilet realityshow med kun én vinder: den sidste overlevende! ********** Er der nogen der har set filmen og er den værd at leje ?? Jeg synes (Når man læser om filmen, at den minder mig om: Battle Royale Jeg bestemmer :-D | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer 13brevkasse: F.eks. næsten i starten hvor Yusuf vil lære ham om, hvordan man kaster sin første bombe (kirsebærbombe) - det kan jeg IKKE få højre våbenhjul frem og vælge bombe. Jeg ikke haft problemer med noget af det. Våbenhjulet har virket fint og med hensyn til lejesoldaterne, så tror jeg du har fat i den lange ende. Tror heller ikke jeg har kunnet låse dem fast på bestemte mål, de har bare angrebet af sig selv, når en kamp brød ud. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Efter at have været fan af Barack Obama på Facebook i et stykke tid, har jeg erfaret én og kun én ting. Ikke engang i Nordkorea vil du opleve så meget propaganda. Armen det er sgu helt sindsygt hvor meget mudderkastning de kære Obama-folk fyrer afsted derinde Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Flesherboy: Ikke engang i Nordkorea vil du opleve så meget propaganda. Armen det er sgu helt sindsygt hvor meget mudderkastning de kære Obama-folk fyrer afsted derinde Det er bare amerikansk politik i en nøddeskal. De to partier er som to børnehavebørn der kæmper om at få den grønne skovl i sandkassen. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Svabergast: Det er bare amerikansk politik i en nøddeskal. De to partier er som to børnehavebørn der kæmper om at få den grønne skovl i sandkassen. Og det er de mennesker, som skal afgøre skæbnen for et af verdens stormagter. Er du vimmer jeg er glad for at være dansker lige nu Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Psykocyber: Planetside 2 er underlig. Det vil installeres her: Det er jo kun en beta | |
| ||
Tilde Qrt![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | "She doesn't quite chop his head off. She makes a Pez dispenser out of him." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det er egentlig utroligt hvad PewdiePie har opnået på så kort tid, lige omkring april så boomede det fuldstændig på hans kanal, jeg har aldrig oplevet nogen stige så hurtigt i subscribers. http://socialblade.com/youtube/user/Pewdiepie | |
| ||