Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Log ind medlem
amigo

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
FacebookFacebook
Vælg forum
Søg forum
Tråd:

Hooligans går amok efter ishockey kamp

Antal indlæg: 65
Til forsidenTil foregående side (1)Til sidste sideTil næste side (2)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
dbbuu
http://www.youtube.com/watch?v=DmHYSD7k9gY&feature=channe
l_video_title

Bliver virkelig forarget når jeg ser sådan noget, og tror ikke jeg ville kunne lade være med at gribe ind, hvis jeg så folk smadre ting på den måde!
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • Skrevet 2011-06-18 13:26
misuma
...og alligevel skal jeg ofte forklare mit pessimistiske syn på mennesket.
Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
  • Skrevet 2011-06-18 13:41
Jonas Damholt
GR®
Er ret vild med de der tøser, som tæver løs på dem, som vil vælte bilen i slutningen af videoen...

Men ja, nogle gange kan det undre én, at så mange mennesker går med på sådan en destruktiv adfærd - mennesket er i sandhed et flokdyr...
I'll catch you on the flip side
  • Skrevet 2011-06-18 13:47
Capperdude
De hooligans, er ihvertfald ikke miljøaktivister, med alt den sorte røg deres ildebrande forårsager i starten af videoen

Tja, det er sørgeligt.. Intet kan tænde folks dårlige opførsel, som Sport og religion

Og hvad sker der lige for den mangel på respekt de "mennesker" har?

Vi er pigefornærmede fordi vores hold har tabt, så derfor smadrer vi folks biler og fyrer fyrværkeri efter folk.. damn, verden er i sandhed på kurs mod dommedag

Der ville ikke gå nogen einsteins tabt, hvis man smed en bombe i den mægde af tosser
Manchester United forever <3
  • Redigeret 2011-06-19 18:27
Weaville
Ej nu må i holde kæft med jeres snæversynhed,
Har i aldrig nogensinde lade jer rive med til et eller andet helt væk?
Det er dumt uden tvivl, Men ligefrem at ønske dem døde er mindst ligeså dumt og meningsløst IMO
Pigerne skulle heller ikke have forsvaret deres bil, de får jo alligevel erstatning.
  • Skrevet 2011-06-19 18:42
Capperdude
Citerer Weaville:
Det er dumt uden tvivl, Men ligefrem at ønske dem døde er mindst ligeså dumt og meningsløst IMO
Pigerne skulle heller ikke have forsvaret deres bil, de får jo alligevel erstatning.

Seriously?

Hvis nogen gjorde sådan ved min bmw, så havde jeg slået dem ihjel.. Ignorante røvhuller..
Er helt til grin at sport kan få en helt derud, hvor man smadrer andre folks ting..

I mine øjne er de nogle dumme egoistiske tabere, som ikke har noget at fylde deres intetsigende møgliv med! Lidt på linje med de hackere der synes det er pisse sjaaaaw at lukke PSN og andre ting ned, så de kan genere så mange folk som muligt med deres pisse irriterende, asociale og ødelæggende adfærd..
Fy for fanden.. Hvis de havde hjernekapacitet til at tænke sig om, så ville de vide at ligemeget hvor meget de smadrer, så vandt deres hold bare ikke den dag..

S Ø R G E L I G T ! ! !

Håber de er blevet fundet, og stillet til ansvar for deres latterlige måde at være på
  • Skrevet 2011-06-19 18:51
puje
Citerer Weaville:

Erstatning? Af hvem? Det er da ikke sikkert de har en forsikring der dækker det...
Nothing is going my way right now
  • Skrevet 2011-06-19 19:20
GTY
Hvorfor tager de egentlig ikke bare hjem og smadrer deres egen lejlighed/hus til ukendelighed, istedet for andre folks ejendomme. giver ingen mening.
I will be back for more gaming
  • Skrevet 2011-06-19 19:39
Flesherboy
Citerer GTY:
Hvorfor tager de egentlig ikke bare hjem og smadrer deres egen lejlighed/hus til ukendelighed, istedet for andre folks ejendomme. giver ingen mening.

Jamen det er da fordi at så ville deres lejlighed jo blive smadret, og så skulle de jo rydde op efter sig selv. Puha, sådan noget kan vi ikke have, så hellere smide noget antændt fyrværkeri ind gennem naboens brevsprække
Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har.
  • Skrevet 2011-06-19 19:53
TommyGunX
Citerer Capperdude:
I mine øjne er de nogle dumme egoistiske tabere, som ikke har noget at fylde deres intetsigende møgliv med! Lidt på linje med de hackere der synes det er pisse sjaaaaw at lukke PSN og andre ting ned, så de kan genere så mange folk som muligt med deres pisse irriterende, asociale og ødelæggende adfærd..

+1

Dette må være årets pressefoto, fra samme "begivenhed"

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/06/18/185348.htm
  • Skrevet 2011-06-19 20:01
DerbyStar
I mine øjne er de nogle dumme egoistiske tabere, som ikke har noget at fylde deres intetsigende møgliv med!

Hvordan kan det være intetsigende, men så alligevel et møgliv...? Så fortæller det vel noget om deres liv??

Men ja ja.... Sådan er folk bare nu til dags.. Hvis hooliganismen forværres endnu mere, så går det jo helt galt
Insert funny commert on own risc.
  • Skrevet 2011-06-19 20:16
Weaville
Citerer puje:
Citerer Weaville:

Erstatning? Af hvem? Det er da ikke sikkert de har en forsikring der dækker det...
Hvis de har råd til en dyr 5serie så har de vel osse råd til en forsikring?
Utroligt som i generalisere, og lover bål og brænde, I ville jo alligevel ikke gøre en skid hvis i stod der. Osse komisk som du Chapperdude lover du vil dræbe dem, Ja det flot men så er du jo 10gange værre end dem. Det er jo bare en sølle ting er det virkelig værd at dræbe for? Òg hvis du seriøst mener det, Så er jeg af den holdning at du burde mentalundersøges
  • Redigeret 2011-06-19 21:35
Capperdude
Citerer Weaville:
Citerer puje:Citerer Weaville:

Erstatning? Af hvem? Det er da ikke sikkert de har en forsikring der dækker det... Hvis de har råd til en dyr 5serie så har de vel osse råd til en forsikring?
Utroligt som i generalisere, og lover bål og brænde, I ville jo alligevel ikke gøre en skid hvis i stod der. Osse komisk som du Chapperdude lover du vil dræbe dem, Ja det flot men så er du jo 10gange værre end dem. Det er jo bare en sølle ting er det virkelig værd at dræbe for? Òg hvis du seriøst mener det, Så er jeg af den holdning at du burde mentalundersøges

Tror du deres forsikring bliver billigere af at de nu skal have udbetalt en større sum til en ny bil?

Og bare fordi man har en forsikring, behøver sådan en flok jubelidioter da ikke at skabe sig som indavl af en anden verden?!
Og hvis det er helt okay at smadre ting der er forsikret, så lever vi godt nok i en trist verden..

Nu var min kommentar om at slå dem ihjel, mere billedligt talt
Og jeg er af den holdning, at folk der rører mine ting, enten ved at stjæle dem, eller smadre dem, har indvilget i at jeg må tæve dem hvis jeg ser det

Og hvis du synes jeg skal mental undersøges, fordi jeg ikke synes folk skal røre mine ting, uden at få hvad de fortjener, så er det også okay
Din holdning har du ret til at have

Tillagt 2011-06-19 21:44:
At du "forsvarer" deres hjernedøde opførsel, synes jeg også kunne retfærdiggøre en mental undersøgelse af din person
  • Redigeret 2011-06-19 21:44
hjorth
Citerer Capperdude:
At du "forsvarer" deres hjernedøde opførsel, synes jeg også kunne retfærdiggøre en mental undersøgelse af din person

+1

Jeg synes godt nok også at det er fuldstændig hjernedødt det de har gang i. Det er da på ingen måde folk herinde der overreagerer
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush"
  • Redigeret 2011-06-19 21:48
Suduki
Jeg støtter op om hooligans.

Så kan det være vores politi på et tidspunkt på bruger stun-guns. Man ligger som man har redt.

At de ødelægger andres ejendom, det er respektløs.

At de sætter andres liv i fare ved at påsætte ild og fyrer fyrværkeri af burde straffes med knippel.
Take a chill pill.
  • Redigeret 2011-06-19 23:42
Capperdude
Citerer Suduki:
Jeg støtter op om hooligans.

Så kan det være vores politi på et tidspunkt på bruger stun-guns. Man ligger som man har redt.

At de ødelægger andres ejendom, det er respektløs.

At de sætter andres liv i fare ved at påsætte ild og fyrer fyrværkeri af burde straffes med knippel.

Hell yeah!

Jeg ville elske at se hvis das polizei ville sætte hårdhændet ind over for afsporede tosser, der kun tager til sport, for at finde en undskyldning for at skabe sig som en evnesvag brik.. Stun guns for the win!

Jeg så "the longest yard" den anden dag, og der havde fængselsbetjentene sådan nogle granater med gummikugler i.. BRUG SÅDAN NOGLE OVER FOR HOOLIGANS!!
  • Skrevet 2011-06-19 23:52
Weaville
Citerer Capperdude:
Citerer Weaville:

Erstatning? Af hvem? Det er da ikke sikkert de har en forsikring der dækker det... Hvis de har råd til en dyr 5serie så har de vel osse råd til en forsikring?

Tror du deres forsikring bliver billigere af at de nu skal have udbetalt en større sum til en ny bil?

Og bare fordi man har en forsikring, behøver sådan en flok jubelidioter da ikke at skabe sig som indavl af en anden verden?!
Og hvis det er helt okay at smadre ting der er forsikret, så lever vi godt nok i en trist verden..

Og jeg er af den holdning, at folk der rører mine ting, enten ved at stjæle dem, eller smadre dem, har indvilget i at jeg må tæve dem hvis jeg ser det

Og hvis du synes jeg skal mental undersøges, fordi jeg ikke synes folk skal røre mine ting, uden at få hvad de fortjener, så er det også okay

1-Jeg aner intet om bilforsikringer og hvordan de fungere ovre i USA gør du? 2- I min verden står man ved det man skriver, og hvis man skriver man fx dræbe en så skal man osse mene det 100%(min holdning) 3-Det er da fint du har sådan en hjernedød holdning at fordi de smadre din "simple" ting, så har du åbenbart ret til at smadre dem, Så er du jo stadig ikke et hak bedre end dem. 4-Hvor pokker forsvarer jeg dem? Du er da velkommen til at pointe det ud, for jeg kan ihvertfald ikke se det

Nåja med hensyn til dit lille unødvendige sørgelig angreb(Men hvad fanden hvad kan man forvente af en sølle manchester fan ) Så kan jeg fortælle dig at jeg faktisk er blevet erklæret 100% normal omend nogen gange med psykotiske træk
  • Skrevet 2011-06-20 00:31
Suduki
Citerer Weaville:
3-Det er da fint du har sådan en hjernedød holdning at fordi de smadre din "simple" ting, så har du åbenbart ret til at smadre dem, Så er du jo stadig ikke et hak bedre end dem.

Det er ikke værdien bag de ting, men princippet at folk vil smadre dine ting "for sjov".
Hvis jeg tog din computer og bankede den med en forhammer, bare for at grine, så ville du nok heller ikke have det så rart.
Take a chill pill.
  • Skrevet 2011-06-20 00:51
Capperdude
Citerer Weaville:
Citerer Capperdude:Citerer Weaville:

At du "forsvarer" deres hjernedøde opførsel, synes jeg også kunne retfærdiggøre en mental undersøgelse af din person 1-Jeg aner intet om bilforsikringer og hvordan de fungere ovre i USA gør du? 2- I min verden står man ved det man skriver, og hvis man skriver man fx dræbe en så skal man osse mene det 100%(min holdning) 3-Det er da fint du har sådan en hjernedød holdning at fordi de smadre din "simple" ting, så har du åbenbart ret til at smadre dem, Så er du jo stadig ikke et hak bedre end dem. 4-Hvor pokker forsvarer jeg dem? Du er da velkommen til at pointe det ud, for jeg kan ihvertfald ikke se det

Nåja med hensyn til dit lille unødvendige sørgelig angreb(Men hvad fanden hvad kan man forvente af en sølle manchester fan ) Så kan jeg fortælle dig at jeg faktisk er blevet erklæret 100% normal omend nogen gange med psykotiske træk

Jeg tror på retten til at beskytte sig selv og sin ejendom til hver en tid. Så smadrer folk min bmw, smadrer jeg deres ansigt, især når de bare gør det fordi de ikke har noget at give sig til..

Jeg går også ind for døds straf.

Jeg går også ind for at pisser folk på mig eller min ejendom, så holder jeg mig ikke tilbage over for dem.

Så er jeg måske nok idiot, men det kan jeg godt leve med

Du forsvarer dem jo i og med du siger at det bare er en bil, og det er jo derfor folk har en forsikring.. Så det er faktisk mere i det at du ikke siger det er forkert det de gør, at du forsvarer det de gør

Hvad du er blevet erklæret eller ikke er blevet erklæret, skal jeg ikke gøre mig klog på
Og at jeg er Manchester Fan, hjælper da slet ikke dit argument? Jeg er nemlig FAN! ikke hooligan..

Forskellen :

FAN = En der elsker holdet, og sporten.
HOOLIGAN = Idiot der bruger sporten som undskyldning for hjernedød opførsel.

Og det er i min verden sindssyg opførsel, som IKKE under nogen omstændigheder skal forsvares, men slåes hårdt ned på, da det er ødelæggende for både sporten, og alle folk omkring de psykotiske idioter

Tillagt 2011-06-20 01:19:
Citerer Suduki:
Citerer Weaville:3-Det er da fint du har sådan en hjernedød holdning at fordi de smadre din "simple" ting, så har du åbenbart ret til at smadre dem, Så er du jo stadig ikke et hak bedre end dem.

Det er ikke værdien bag de ting, men princippet at folk vil smadre dine ting "for sjov".
Hvis jeg tog din computer og bankede den med en forhammer, bare for at grine, så ville du nok heller ikke have det så rart.

+ 10000!!!
  • Redigeret 2011-06-20 01:20
Chateque
Citerer mig selv: "Fuck jeg er nice"
  • Skrevet 2011-06-20 02:06
Capperdude
Citerer Chateque:
http://www.youtube.com/watch?v=WLfEWXGEqbQ&amp;oref=http
%3A%
2F%2Fwww.youtube.com%2Fresults%3Fsearch_query%3Dvancouv
er%2Briot%2B2011%26aq%3Df&amp;has_verified=1

den video er helt forfærdelig. Jeg advarer mod stærke billeder. specielt ved 3:06

Jeg væmmes ved tanken om at mennesker til tider opfører sig værre end dyr.. tja, verden styrer mod dommedag, med alle verdens tosser ved roret
  • Skrevet 2011-06-20 02:14
Twii
Citerer Capperdude:
Jeg går også ind for døds straf.

Undskyld, men hvordan er du meget bedre end disse voldelige gorillaer?
Tell me something - Do you ever feel a strange sadness as night falls?
  • Skrevet 2011-06-20 03:18
Capperdude
Citerer Twii:
Citerer Capperdude:Jeg går også ind for døds straf.

Er det et helt seriøst spørgsmål?

Der er i min verden forskel på at aflive en psykopat der slår nogen ihjel, og så på at ødelægge folks ting fordi man keder sig..
  • Skrevet 2011-06-20 03:26
ChuckHJ
Citerer Capperdude:
Citerer Twii:Citerer Capperdude:Jeg går også ind for døds straf.

Er det et helt seriøst spørgsmål?

Der er i min verden forskel på at aflive en psykopat der slår nogen ihjel, og så på at ødelægge folks ting fordi man keder sig..

Så det du siger er man må ikke slå ihjel, med mindre du finder deres opførelse uacceptabel, så må man pludseligt godt?

Hvis der skulle være dødsstraf for at slå ihjel, så skulle alle der var med til at dømme den person til døden jo selv dræbes, da de selv lige har dræbt et andet menneske.

"An eye for an eye and the world would go blind"

Så det du siger er at, det er værre at stjæle din bil end at dræbe din onkel?
(Jeg siger ikke din onkel er psykopat, men et menneske er et menneske, mentale problemer eller ej)
  • Redigeret 2011-06-20 06:00
hjorth
Citerer Weaville:
Nåja med hensyn til dit lille unødvendige sørgelig angreb
Når man læser højere op i debatten vil man finde følgende, før capperdude nævner noget med mentalundersøgelser:

Citerer Weaville:
Òg hvis du seriøst mener det, Så er jeg af den holdning at du burde mentalundersøges

Så det er faktisk dig selv der starter et unødvendigt angreb som capperdude bare svarer tilbage på ;)
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush"
  • Skrevet 2011-06-20 12:57
Til forsidenTil foregående side (1)Til sidste sideTil næste side (2)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
Skriv et indlæg

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Afstemning Hvad synes du om den foreløbige liste af lanceringsspil til PlayStation 4?
  • 16% Fantastisk
  • 36% God
  • 17% Middelmådig
  • 9% Dårlig
  • 22% Shut up, just shut up... You had me at PS4
Resultat
MGS SNAKE: ps4 Følg
2013-05-22 22:23
hjorth: Nidalee Følg
2013-05-22 15:21
The Syndicate: Det er da utroligt hvor TAMT revealet var...Følg
2013-05-22 14:32
Nike: Det vil jeg sige, var noget af en tam X-Box afsløring. Kan på ingen måde se, hvorfor jeg skal vælge den, og ikke PS4.Følg
2013-05-22 12:37
lilleblake: Jeg må hellere komme igang med at grave.Følg
2013-05-22 07:26
albecarlsen: nooooo!! skriftlige prøver matematik 0_oFølg
2013-05-22 07:21
Maageman: Sony event = ingen konsol, lidt spil. MS event = ingen konsol, ingen spil, VHS maskine, der kun virker i USA.Følg
2013-05-22 00:15
The Syndicate: Når det var den reveal. Tilbage til hverdagen :-@Følg
2013-05-21 22:33
Loufbye: Xbox-eventen har noget episk vente-musik o.OFølg
2013-05-21 18:52
chenjeh: 10 minutter tilbage:)Følg
2013-05-21 18:50
DeLuXiOn: et kvarter tlibage 0_o kan i sige lidt om maskinen mens jeg væk Følg
2013-05-21 18:49
jalokin: Så har jeg læseferie :)Følg
2013-05-21 17:47
The Syndicate: EN TIME TILBAGE!
Stay frosty gentelmen.Følg
2013-05-21 16:12
chenjeh: Nedtællingen er begynt, så må vi vente til det er snart aftensevent:)Følg
2013-05-21 13:00
Loufbye: Glæder mig til Xbox-eventen i aften. Håber på en afsløring af Alan Wake 2 som release-title. Please Remedy, bare et tease.Følg
2013-05-21 12:33
Kenneth Gant: Faxe kondi Megaparty http://www.youtube.com/watch?v=h7-lKzgkNJEFølg
2013-05-21 10:16
Carmillah: Er godt øm efter dagens træning. Aldrig har jeg været så svedig og rød i hovedet, men jeg har heller aldrig brugt en vægtstang før. Pyyyh!Følg
2013-05-20 23:17
kaboka: Lige været på Mash og spists en fantastisk bøf :DFølg
2013-05-20 21:45
lilleblake: En Mandag der for en gangs skyld var fantastisk. Sov godt GRFølg
2013-05-20 21:41
Emil_Nissen: Splinter Cell Co-op http://www.gamereactor.eu/grtv/?id=109711 Hell yeah!Følg
2013-05-20 19:50
BETA +