Nå, hva' fik I så i julegave? 
Antal indlæg: 29![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Giordano special iPad Diesel - Only The Brave Bogen Metro 2033 Gaspatron til Sodastream (Inside joke) Jeg sørgede for at sønnike fik Disney Kinect, Mario 3D og Skylander Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Mionix Naos 3200 mus. Mionix mussemåtte. Assassin's Creed Revelations til PS3. En ALIS hue. En flaske hjemmebrygget mjød. Tankens Magt: Vestens Idéhistorie. Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD | |
| ||
|
| ||
| Carmillah Moderator | Et gavekort på 300 kr. til sushi (mmmmmhhhhhh) Et indkøbsnet malet af min niece Et bogmærke lavet af min niece Et gavekort til Matas på 100 kr. 1000 kr. Og så vandt jeg en masse gøgl på arbejdet til vores julefrokost. Diverse elektronik og film. - En dude i forklædning.. | |
| ||
Chefredaktør | ((-_-)) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Philips barbermaskine Medlemsskab til Dit Studie ( Et træningcenter i Viborg) Gavekort til Matas på 550kr Gavekort til H&M på 200kr Lacoste Deodorant 700 kr Rock N Roll will never die | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg fik gaver igår fra min fars familie igår Der fik jeg Goldeneye reloaded LOTR box En plovmand af bedstemor Så fik jeg samtidigt en gave fra min mor og far plus min moster og onkel som var en uber nice kælk tjek mit galleri for billede Idag fik jeg et gavekort på 300 kr til gamestop som jeg regner med at bruge til et psn kort | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | En skjorte. En t-shirt. En stegepande med paletkniv. Mythbusters på DVD. En clockradio. Super gode gaver, jeg håber jeg kommer til at bruge resten af mit liv. Take a chill pill. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Penge - 650 kr i alt. To spil, begge til Xboxen - Elder Scrolls V og Deus Ex Human Revolution. Bogen "Edbryderne" af Robert Low. Alt i alt, en rigtig god portion gaver. Nu skal jeg bare finde ud af, om jeg skal spille Elder Scrolls eller Star Wars - The old republic Xbox Live Gamertag; Chewbacca DK | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Glædelig jul til jer alle. Jeg er yderst taknemlig for alle mine gaver: Printer til min bærbar PC Dyne og pude Ipod shuffle i blå Assassins Creed: Revelations xbox 360 Bad teacher DVD Inception DVD The King of Queens - the entire package En lækker strik trøje fra mærket Lindbergh CPH Cardigan fra Lindbergh Say it! Believe it! Achieve it! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg fik INTET af det jeg ønskede mig fordi, min far var kommet til at printe min ønskeseddel ud fra 2009 og mine forældre havde købt gaver jeg slet IKKE ønskede mig mere. Forældre og teknik PS. Forstår IKKE hvorfor han gemmer mine gamle ønskesedler Jeg bestemmer :-D | |
| ||
Chefredaktør | Citerer 13brevkasse: Jeg fik INTET af det jeg ønskede mig fordi, min far var kommet til at printe min ønskeseddel ud fra 2009 og mine forældre havde købt gaver jeg slet IKKE ønskede mig mere. ((-_-)) | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer 13brevkasse: Jeg fik INTET af det jeg ønskede mig fordi, min far var kommet til at printe min ønskeseddel ud fra 2009 og mine forældre havde købt gaver jeg slet IKKE ønskede mig mere.what har du aldrig talt med dem om dine ønsker? og har de slet ikke spurgt ind til nogle af ønskerne (tøj størrelse, noget teknisk hvis du ønsker spil eller lign, osv)? din stakkel jeg fik: et Lorus ur hugo boss deo/parfume læderpung nogle t shirts, skjorte og et par bukser en stegepande +lidt løst god høst | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer 13brevkasse: Jeg fik INTET af det jeg ønskede mig fordi, min far var kommet til at printe min ønskeseddel ud fra 2009 og mine forældre havde købt gaver jeg slet IKKE ønskede mig mere. Åh gud hvor uheldigt. Dog kan jeg ikke lade være med at grine lidt over det. Rock N Roll will never die | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg holder jul lidt over to omgange, på grund af at jeg er skilsmissebarn. I aften blev det til: The Antlers - Hospice CD Blunt - No Karaoke CD Arkham City (PS3) En t-shirt 3 par sokker 3 par boxershorts En billet til Mick Øgendals "SPAS" i April To nye køkkenknive Lidt cash hist og her Havde på forhånd fået to nye par briller også, men de er først færdige hos optikeren i det nye år. Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 2,4 kg toblerone, en røvfuld Mars og Snickers og Riesen, et par bukser, en fobol og 300 kroner. VILDERE VILDERE | |
| ||
ChickenBone![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Belial: Jeg holder jul lidt over to omgange, på grund af at jeg er skilsmissebarn. I aften blev det til: Og så gider du sidde her og skrive? u mad bro? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det kribler også for at få folien af, men jeg er stadig en del kilometer fra min ps3, og min lillebrors kan jeg ikke helt kapre da han sover(eller, i virkeligheden ser han NFL, men han tror vi tror han sover). Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne | |
| ||
| Thor86 Moderator | Citerer misuma: Giordano special iPad Du har gjort det godt, hvis han ikke ønsker sig andet Hvad er det for noget iPad du har fået? Tur i Ferrari som chauffør Tag Heuer ur Obligatoriske penge Timberland støvler Amy Winehouse dobbelcd fra min onkel. Han gav så en næse trimmer til min far Min familie og kæreste har virkelig tænkt tingene igennem i år, det må jeg sige. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Belial: The Antlers - Hospice CDSure is hipster in here Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Tøj og gavekort til mere tøj. Tøjet er godt, men jeg ønsker mig jo netop tøj, da jeg ikke selv gider købe det, så gavekortene er ikke så gode. he Derfor! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Thor86: Obligatoriske penge Jeg har nu ellers aldrig fået penge som julegave Take a chill pill. | |
| ||
![]() ![]() | Jeg fik sq alt det jeg ønskede mig, også det jeg troede jeg ikke ville få ;) - Sort Northface jakke (kort model) - Battlefield 3 til Xbox360 - Badevægt (så skal jeg ikke låne, har tabt mig over 10 kg siden sept.) - Deo - Et billede af min dejlige kæreste - også vandt jeg mandelgaven Rigtig god jul alle sammen | |
| ||
| Thor86 Moderator | Citerer Suduki: Citerer Thor86: Jeg får altid maks 500 eller gavekort til en tøjbutik af min moster, så det var ment på den måde Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Ak-master: Tøjet er godt, men jeg ønsker mig jo netop tøj, da jeg ikke selv gider købe det, Samme her, havde kun ønsket mig tøjet, da jeg som regel selv køber de spil/film/musik som jeg selv vil have, et godt stykke inden jul, så det var tiltrængt med noget nyt kluns Things, stuff, words... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 3 par bukser 1 bluse 1 par sko 10 par sokker 3 blue ray film og noget småtteri haløj 250 kr. vaffeljern og det var vidst det. Hvis jeg kan holde mine fedtede pølsefingre væk vil jeg kun ønske mig en Wii U til næste jul Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||