Hvad får dig til at græde? 
Antal indlæg: 117![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Xalio: 33 indlæg og ingen har svaret Grave of the Fireflies endnu? GR, I skuffer mig. Oh yeah... Har personligt grædt til den 3 gange. Min storesøster har grædt til den utallige gange, og havde en klassekammerat der tudbrølede over den. Virkeligt en sørgelig film, samt en øjenåbner på mange måder. "Her er jeg. Men ikke lige nu. Ikke om lidt. Men når du..." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Dantjle: Sig mig er alle mænd blev til kvinder, det er næsten for meget at se på det her Ej nu holder du fandme, så det du siger er at man er en rigtig mand hvis man er fuldstændig følelseskold, og ikke kan tillade sig at være ked af det over noget, det er da det dummeste jeg længe har hørt | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Xalio: 33 indlæg og ingen har svaret Grave of the Fireflies endnu? GR, I skuffer mig. Dude, det er en virkelig smuk film... Citerer 13brevkasse: "Altså dennyaaa Du får mig til at rødme" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer LukeFiin: Jeg har haft ondt i min vestre testikel en uge nu.. Den er hævet og det som om den bliver klemt af to fingre.. Jeg har ikke min højre mere, så problemet kan heldigvis kun opstå 1 ud af 2 mulige steder "Her er jeg. Men ikke lige nu. Ikke om lidt. Men når du..." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Twilight.. Og ikke fordi den er god.. "There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Stant: Twilight.. Og ikke fordi den er god.. "Her er jeg. Men ikke lige nu. Ikke om lidt. Men når du..." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Glemte måske: pga. den er et bevis på det sørgelige udvikling hvor det er film som dem der får så store fanskarer.. "There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." | |
| ||
| LukeFiin | Citerer GamerOfDK: Citerer LukeFiin: Det jeg ked af at høre.. Og her tuder jeg over et lille klamydia problem.. UPS! - too much information LukeFiin baby | |
| ||
Dantjle![]() ![]() | Citerer oliman22: Citerer Dantjle Så jeg er følelseskold fordi jeg ikke tuder til film og sange? Som jeg har skrevet kan jeg godt blive rørt, men at miste en tårer over det, nej. Der flere grader af at være ked af det, man kan sagtens være ked af det uden at græde. Du ligger ord i munden på mig, så det vidst ikke mig der er dum | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Kneb da en enkelt tåre gennem slutningen til Where the wild things are, det kom lidt bag på mig, men de må vel have gjort noget rigtigt. Grave of the fireflies gav mig også en klump i halsen (særligt da man opdager at de bolcher søsteren bruger til at lave saftevand i virkeligheden er sten... damn), tror dog ikke der på noget tidspunkt var tårer inolveret da jeg så den. Men for pokker det er en trist film samme gælder i øvrigt elefantmanden. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Dantjle: Du ligger ord i munden på mig, så det vidst ikke mig der er dum Touché | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Capperdude: Slutningen på Braveheart Selvom den jo egentlig ender godt, så ja. Say it! Believe it! Achieve it! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg fik tåre i øjnene da jeg sluttede MGS4. Så mange år og så fik historien sin ende; det gjorde da indtryk Kan ikke huske, hvornår jeg sidst græd ... The King of Rome is not dead | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg kan faktisk nærmest ikke græde af negative ting, men jeg græder meget nemt glædestårer. Og det er meget nemt for mig. "Her er jeg. Men ikke lige nu. Ikke om lidt. Men når du..." | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer MKT: Selvom den jo egentlig ender godt, så ja. Jojo, men så lige inden slutning'slutningen Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg græder som regel når jeg cykler og der er forholdsvis kold vind. Det får det til piske med tårer fra mine øjne. Men jeg kører også temmelig stærkt. Når jeg bliver søvnig kan jeg også godt fælde et par tårer. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Sejborg: Når jeg bliver søvnig kan jeg også godt fælde et par tårer. Hvornår plejer du at gå i seng? Tja, når jeg begynder at græde. The King of Rome is not dead | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | jeg er for mandig til at græde Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The_Dude: jeg er for mandig til at græde Du græd da jeg nakkede din smugler i Old Republic. The King of Rome is not dead | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Da det blev kendt at Linie 3 bliver gendannet græd jeg som pisket "and for some reason... there's a Chimp knocking about" | |
| ||
![]() ![]() ![]() | En der sparker mig det ømme sted imellem benene :I. Av Av Motorsav er den bedste måde at spare ammunition. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Il lupo: Citerer The_Dude:jeg er for mandig til at græde Ja over at du var 40 lvls over mig og det alligevel tog dig 15 timer at nakke mig Tillagt 2012-01-18 13:55: Citerer Aalborg: Da det blev kendt at Linie 3 bliver gendannet græd jeg som pisket Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Aalborg: Da det blev kendt at Linie 3 bliver gendannet græd jeg som pisket Haha. Say it! Believe it! Achieve it! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | dyr der lider (endda mere end hvis det er børn, hvad sker der for det | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Citerer Aalborg: Da det blev kendt at Linie 3 bliver gendannet græd jeg som pisket I know the feeling, for mit vedkommende skete det dog da Finn Nørbygaard lovede os et comeback. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||