Kan dette være en Zombie? 
Antal indlæg: 18http://www.palmbeachpost.com/news/crime/miami-police-shoot-kill -naked-man-who-was-2377343.html De siger at han/den blev skudt 3 gange men bare spiste videre det tog cirka 13 skud for at dræbe ham/den. Hvad tror i der er risiko for at der kan være zombier? Gameren-DK den danske PS3 og XBOX 360 gamer! | ||
| ||
![]() ![]() | Jeg viste det!!! Godt jeg har kælder fuld med Gun's og dåse tun! Retro spil er the shit! | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kan også bare være at han var psykisk syg og/eller var i en form for blodrus. Der findes jo også mennesker der lider af en sygdom så de ikke kan føle smerte. Take a chill pill. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nu er jeg jo ekspert på de levende døde og jeg vurderer risikoen for 200% ca.. Såå get ready and hoard some toiletpaper, the living dead will rise to power Light a man a fire and he'll be warm for the day.. Light a man ON fire and he'll be warm for the rest of his life | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Heldigvis har vi lært noget fra film efterhånden. Er skud i hovedet og farvel og tak Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
Cisplatin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ham som blev bidt er ikke selv blevet inficeret og så ved man at angriberen ikke var en zombie Et fjols, ja Men ikke en zombie. USA kan bare det der med af fostre bimlende psykopater i hobetal, det flot A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Cisplatin: USA kan bare det der med af fostre bimlende psykopater i hobetal, det flot Tror det har noget med deres rehabilitering af kriminelle, eller mangel på samme, at gøre. Take a chill pill. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Efter dette topic, har jeg opsagt mit job, og har ingen forventninger om at gå udendørs medmindre jeg skal afhente et spil på posthuset selvfølgelig!!!!!! Det er jo 100% en zombie!! There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Zombies findes ikke... Kun i større indkøbscentre i weekenden... og i gå gader i storbyer "and for some reason... there's a Chimp knocking about" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Aalborg: Zombies findes ikke... Kun i større indkøbscentre i weekenden... og i gå gader i storbyer Og diverse uddannelsesinstitutioner. Take a chill pill. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | You crack me up! Say it! Believe it! Achieve it! | |
| ||
![]() ![]() | http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1780906.ece Den ophidsede Charles Baker bed således angiveligt et stort stykke kød af Jeffrey Blakes arm, tyggede og slugte det. Alligevel lykkedes det for Jeffrey Blake at fastholde den vanvittige 26-årige mand, indtil politiet kom. Men det voldelige optrin stoppede dog ikke der. Retro spil er the shit! | |
| ||
| Thor86 Moderator | Der har faktisk været 2-3 flere tilfælde som EB har skrevet om. Det lader til der er et stof som hedder Badesalt, der virkelig er grumt ved folk. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | læste lidt op på det da jeg hørte om det første tilfælde. Det skulle være Badesalt som vist er en dårlig form for LSD eller noget i den dur. Har også hørt folk snakke om at det skulle være PCP. Det skulle føre til at ens kropstempratur stiger voldsomt og det er derfor de smider tøjet. Det skulle også påvirke ens nervesystem så man ikke kan føle smerte og den slags. Det skulle dog så vidt jeg ved være folk med mentale problemer, der ender ud i sådan en blodrus og begyder at omnomnomme andre folk. Hvad min yndlings disney princesse er? Arnold schwartsnegger :D | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | http://jyllands-posten.dk/international/asien/article4740848.ece Endnu én! Det begynder at blive lidt uhyggeligt. | |
| ||
| Thor86 Moderator | Citerer JØP: http://jyllands-posten.dk/international/asien/article4740848.ece Det er ligesom en dårlig film. Der er en psykopat på køleren, og man vælger løbe ud af bilen. Hun skulle forhelvede havde kørt frem og hakket bremsen godt i, så han faldt af. Hvad regner hun seriøst med der sker, når hun forlader bilen? Jeg læste så endvidere, at ham der spiste hele den hjemløses ansigt, ikke skulle havde været påvirket af det badesalt som er/var i omløb. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Altså folkens.. Jeg er sgu begyndt at blive ret bange lige nu Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har. | |
| ||
![]() ![]() | Shit vi må hellere skyde alle de grimme Diablo 3 rocks forever!!! | |
| ||