Hvad drømmer du om at gøre? 
Antal indlæg: 26| Thor86 Moderator | Denne tråd blev jeg inspireret af en grund: Jeg træner en del i mit fitnesscenter, og er ofte med på centerchefens hold samt nogen gange andre. Så jeg har et overfladisk forhold til ham, jeg ved hvem han er, hvad han laver i sin fritid, og omvendt. Så spurgte han mig så i går om jeg var interesseret i at være med på et hold til et halv triathlon, eller et maraton løb i stedet. Deres folk ville stå for hele planlægningen, kostomlægning m.m. Og sørge for vi kan få udstyret, såsom cykler billigt gennem en aftale. Jeg vil da sige jeg overvejer det. Men tanken om hvor meget tid det tager at træne sig op til et halv triatlon (det er 1900m svømning, 90 km cykling og 21.1 km løb) så står jeg nok over. I sidste ende bliver det sgu for meget, specielt hvis jeg skal studere markedsføringsøkonom samt har en kæreste der skal ses + et deltidsarbejde til den tid. Men det trækker meget i mig, for det kunne være møg spændene at gennemføre sådan et. Hvad er det mest ekstreme DU har gjort? Eller hvad drømmer du om at gøre? Har du løbet et maraton, og hvordan var det? Har du cyklet fra København til Skagen? Har du gennemført Diablo på under 5 timer eller nået til lvl 80 i WOW på 2-3 dage? Eller har du spillet PC i en uge i træk - uden at dø? Jeg har ændret overskriften samt lidt af indholdet. Jeg kunne godt tænke mig at høre om folks drømme eller hvad de har oplevet. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | mest ekstreme jeg har gjort. Må næsten være da jeg slog Danmarks rekord i 80 meter løb i 6 klasse Det ihvertfald nok en af de ting som jeg vil betegne som ekstreme som jeg har gjort.... Ved mindre man også begynder og tælle drenge streger med manick_dk på PS3 og TDA Manick on Xboxlive | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Som 2 årig kørte jeg ned af en trappe på en pedaltraktor. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Thor86: Hvad kunne du ellers godt tænke dig at gennemføre? Kunne godt tænke mig at cykle tværs over USA engang i fremtiden, hvis jeg nogensinde får en buddy eller to, som er lige så vild med USA og/eller Cykling som jeg selv. Things, stuff, words... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | At se Jorden fra rummet må være en af mine største drømme. Det må være helt ubeskriveligt og noget som de færreste kommer til at opleve. I hvert fald indenfor de næste mange år. Ellers er der mange, mange steder i verden jeg gerne vil opleve som ikke er typiske rejse destinationer. Ved egentlig ikke, hvad det mest ekstreme jeg har lavet er. The King of Rome is not dead | |
| ||
| Thor86 Moderator | Citerer JacDG: Kunne godt tænke mig at cykle tværs over USA engang i fremtiden, hvis jeg nogensinde får en buddy eller to, som er lige så vild med USA og/eller Cykling som jeg selv. Så heller en triatlon. Citerer Il lupo: Ellers er der mange, mange steder i verden jeg gerne vil opleve som ikke er typiske rejse destinationer. Lad os høre. Citerer oliman22: Som 2 årig kørte jeg ned af en trappe på en pedaltraktor. Jeg tror aldrig du oplever noget vildere. Citerer SuperfreakDK: Det ihvertfald nok en af de ting som jeg vil betegne som ekstreme som jeg har gjort.... Ved mindre man også begynder og tælle drenge streger med Har du så et eller andet du rigtig godt kunne tænke dig at gøre eller se? EDIT::: jeg har ændret lidt i den første tråd, således vi nu kan fortælle om vores drømme eller drømme som folk har oplevet. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Thor86: Lad os høre. Turistferier kan være fint nok, men jeg vil meget gerne oplever steder hvor naturen er forholdsvis urørt og dyrelivet frit og intakt. Galapagos-øerne kunne være en fed oplevelse. Madagascar står højt på listen pga. netop naturen og dyrelivet. Jeg skal uden tvivl også besøge Afrika en dag; siden barnsben har jeg været dybt fascineret af landets natur og dyreliv. Antarktis kunne også være ret spændende at se. Ellers er der mange bygninger i verden, som jeg gerne vil opleve. Vidundere som fremtidige generationer måske kun kommer til at se på billeder. Pyramiden og Sfinksen i Egypten og Chichen Itza i Mexico for bare at nævnte et par stykker. Og hvor ville jeg dog gerne have set Kolossen på Rhodos. Det er ren Uncharted når jeg drømmer: steder, hvor de færreste kommer. Jeg pakker sgu en kuffert en dag og tager på opdagelsesrejse! The King of Rome is not dead | |
| ||
| minisnor Moderator | Jeg kunne godt tænke mig: 1) At få et arbejde indenfor mit felt. Er træt af at gå ledig. 2) At bo og arbejde et par år i udlandet. I første omgang i en af Europa's store hovedstæder som London, Rom, Paris osv. 3) At rejse langt væk. Kina, Japan, Australien eller lign. 4) Road trip på tværs af USA. Bazzinga! | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg drømmer om at få råd til at tage til Venezuela på action tur.. Wrestle med anakondaer, fange krokodiller, bungiejumpe, rapelle osv osv Det er en af mine store drømme Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Den sidste drøm jeg kan huske, handlede om at jeg lavede en komplet english breakfast. Jeg spiste det hele undtagen baked beans, og så vågnede jeg. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg drømmer om at springe i faldskærm, bestige bjerge og cykle rundt i verden. Helst steder med rig natur. Min karriere drøm er dog at blive spilprogrammør. Take a chill pill. | |
| ||
| Thor86 Moderator | Citerer Il lupo: Galapagos-øerne kunne være en fed oplevelse. Madagascar står højt på listen pga. netop naturen og dyrelivet. Jeg skal uden tvivl også besøge Afrika en dag; siden barnsben har jeg været dybt fascineret af landets natur og dyreliv. Antarktis kunne også være ret spændende at se. Uden tvivl en masse gode ideer. Er de så lige realistiske alle sammen, eller tror du der er nogen som bare forbliver i drømmene? Citerer Capperdude: bungiejumpe, rapelle osv osv Lige de ting kan du gøre mange steder, skal det være Venezuela? Og hvorfor lige Venezuela? Citerer minisnor: 2) At bo og arbejde et par år i udlandet. I første omgang i en af Europa's store hovedstæder som London, Rom, Paris osv. Den har jeg også overvejet meget, men ved ikke om det er noget for mig. De første 6-8 måneder, eller det første år, tror jeg er det værste. Derfra går det op af bakke. Men med en kæreste her hjemme og andre ting, gør jeg ikke rigtig tager chancen. Og så fordi jeg måske er lidt af en kylling. Selvom det kunne være fedt at arbejde i et andet land. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg drømmer om en ordentlig regering og at Joachim b. Olsen ligger sig til at dø, fordi han har indset hvor latterlig han er... Men hoveddrømmen er vel at vinde så mange penge, at jeg ikke behøvede at arbejde og derved kunne bruge min frihed på at opfylde mine drømme. ;) There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Thor86: Er de så lige realistiske alle sammen, eller tror du der er nogen som bare forbliver i drømmene? Det er selvfølgelig svært at vurdere på nuværende tidspunkt. Penge spiller selvfølgelig den helt store hovedrolle, men drømme er til for at realiseres. Jeg vil gerne kunne se tilbage på en masse begivenheder i livet, som de færreste kan skrive under på. Jeg er ikke typen som har et 09:00 til 17:00 job og en charterferie til det græske med kone og børn. Lad os koge det ned til, at det er nogle mål jeg har sat mig, som jeg vil gøre alt for at komme til at opleve. The King of Rome is not dead | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Mythos: Jeg drømmer om en ordentlig regering og at Joachim b. Olsen ligger sig til at dø, fordi han har indset hvor latterlig han er... Elsker at der bliver slået hårdt ned på nogen af os herinde, når vi skriver "ondt" om de røde.. Men når man gør det den anden vej, så er det okay Jeg har den samme drøm, bare med 3F.. Samtlige medlemmer og støtter af 3F ville i min perfekte verden ligge sig ned og dø.. Gerne langsomt og smertefuldt.. Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg drømmer om at flytte til italien og arbejde som engelsklærer. Det er godt nok ikke så ekstremt, men det er noget jeg godt kunne tænke mig at prøve Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg drømmer vel egentlig bare om at gøre det godt. Såsom at klare min videregående uddannelse godt, få et godt job, og generelt bare have succes i livet. Jeg kan godt lide at have ambitioner i livet og så gøre alt for at opnå dem. Skabe min egen succes. Say it! Believe it! Achieve it! | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer MKT: Skabe min egen succes. Lyder fornuftigt Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | jeg vil gerne til udlandet og læse eller arbejde ^^ vil gerne til asien og måske også u.s.a eller australien ^^ R.I.P Dio, most awesome man ever | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg vil gerne være Tony Stark/Ironman. eller vinde 100-200 millioner i lotto, så jeg kunne komme ud og opleve en masse ting, se verdenen. It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Det vildeste jeg har gjort er at rejse jorden rundt i 7 en halv måned med det fokus at klatre, herunder sports og traditionelklatre samt bouldering i nogle af de bedste områder. Det tog mig og min ven gennem Thailand (Crazy Horse Buttress + Tonsai Beach) Laos (Vang Vieng Crack) New Zealand (Castle Hill, Froggatt Edge, Wharepapa South, Hulk + mange andre steder inkl. Caving i Waitomo og canoying på Coromandel (70 meter rapel ned i et vandfald og et 18 hop ned i en sø), Mexico (Potrero Chico hvor jeg klatrede min første rigtige multipitch 400 meter på samme rute), Canada (Squamish BC) og England (Peak District). Derudover en masser oplevelser der helt automatisk kommer når man nu rejser med åbent sind til andre verdensdele. Den vildeste nok da vi som de eneste hvide mennesker var med til at indvige et buhdistisk tempel i Laos langt væk fra lands lov og ret. Og selv måtte finde tilbage til vores hotel midt om natten. Selv arbejder pt. på at lave en halv ironman og kan klart anbefale det, da tri er noget af den fedeste form for konditionstræning jeg nogensinde har prøvet. Men det er hårdt at får træningen til at passe med alle de andre ting, så ender det tit med at man ikke får spillet computer eller set fjernsyn og sine venner i en længere periode. Cellardoor | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Capperdude: Folk kan svine mig alt det de vil, min mening er min egen, og kan folk ikke tage det, så er det surt for dem, jeg er ikke herinde for at få venner, men gode debatter Og dejligt der også er andre der kan sige "deres kolde mening" ;) There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer Mythos: Jeg drømmer om en ordentlig regering og at Joachim b. Olsen ligger sig til at dø, fordi han har indset hvor latterlig han er... Joachim er ikke den skarpeste knallert i byen, og ironisk nok er han überliberalist, men tog gerne imod statens penge da han var top idrætsudøver. Citerer Capperdude: Jeg har den samme drøm, bare med 3F.. Samtlige medlemmer og støtter af 3F ville i min perfekte verden ligge sig ned og dø.. Gerne langsomt og smertefuldt.. Nu er sagen lidt sær. Men jeg er ret enig i at 3F kunne klare det her bedre og med mere værdighed. Problemet er jo at Krifa har tildens til at favorisere arbejdsgiverne, da de er en fagforening både for arbejdsgiverne og arbejdetagerne, hvor 3F kun er for arbejdestagerne og derfor altid vil kæmpe den svages kamp. Citerer Mythos: Capperdude: Folk kan svine mig alt det de vil, min mening er min egen, og kan folk ikke tage det, så er det surt for dem, jeg er ikke herinde for at få venner, men gode debatter Og gode debatter får man jo helt klart når man skriver at nogen bør dø, og undlader at komme med gode saglige argumenter for det. Tillagt 2012-07-23 21:56: Og desuden tror jeg at tråden netop med mit indlæg gik off-topic. Cellardoor | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Og Capperdude er bannet, så forvent ikke et svar. Say it! Believe it! Achieve it! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Liguster; jeg ser ikke mit argument som latterligt, vedr. B. Olsen, måske bare ikke detaljeret nok for din "standard", men det at få sådan en klovn ind i politik, som synes flerkoneri bør tillades, samt de ting han vil skære ned på... Og der er mange andre ting... Håber det hjalp dig lidt, i mit argument. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret | |
| ||