| Thor86 Moderator | Well, 1'eren var usandsynlig ekstrem elendig dårlig. Jeg så den kun færdig fordi jeg var nået over halvvejs i den. Jeg har lidt svært ved vurdere hvordan den her er i forhold til 1'eren ud fra anmeldelsen. Men 1'eren var så dårlig at jeg 110% ikke skal se 2'eren. Jeg giver dig en udfordring: Torturer dig selv og se 1'eren, og kom med en sammenligning. Jeg kan ikke svare på om han er decideret overdrevet i 1'eren, men skuespillet af alle er simpelthen bare så ringe, jeg blev sur over sidde og se den. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
GR® | For at efterprøve min anmeldelses intergritet kan jeg kun sige: Challenge accepted. (: | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg har det på samme måde som Thor86. Den første er så dårlig, at jeg ikke vil se efterfølgeren. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Gider ikke se den første, men er fristet til at se denne, mest pga dette klip: http://www.youtube.com/watch?v=E35cHbgEir8 "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Så 1'eren, tænkte: "Det er grelt, men Cage redder den". Så 2'eren for 3 dage siden.. Kunne ikke fortælle dig plottet om så mit afhang af det.. Så hurtigt var den film glemt.. Ikke engang Cage havde en chance for at redde det.. Og er ellers temmelig glad for både Crank og Gamer, men her er det gået helt galt.. "There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." | |
| ||
| Thor86 Moderator | Aaaarrrgghhh Stant.. Cage redder 1'eren ? 1'eren kan ikke reddes. Den film burde smides væk og instruktøren skulle kildes under tæerne til han ikke kan mere. Og Pez, hvis du nu ser den, så synes jeg helt sikkert du skal lave en anmeldelse. Faktisk tror jeg du vil synes rigtig godt om filmen. Muhahaha!! Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
GR® | Okay, nu har jeg set etteren. Den er saftsuseme mig elendig, men den ændrer ikke min mening om Spirit of Vengeance (SoV). Etterens store problem er hvor alvorligt den tager konceptet. Den prøver faktisk at have en morale og et budskab. Det kaster SoV væk og vil bare have det fedt og det er der den sejrer. Jeg kan godt lide når film har en god historie og der faktisk ligger intellekt bag, hvis det ikke kan lade sig gøre vil jeg i det mindste være blevet godt underholdt. Det er især på det område den første film fejler fuldstændig, den har hverken det ene eller det andet at byde på. Faktisk oplevede jeg det samme efter at have set Wrath of the Titans, efterfølgeren til 2010s Clash of the Titans. Wrath er en langt bedre film end den første, fordi den tager konceptet fra etteren og går amok med det. (Den har endda en animeret intro der opsummerer den første films begivenheder, ligesom SoV). | |
| ||
| Thor86 Moderator | Hmm jeg tror dog ikke jeg ser 2'eren alligevel, selvom det lyder til den har fundet sin "niché", hvilket er ikke tage sig selv for seriøst. Og så er jeg imponeret over du tog udfordringen op. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||