![]() ![]() ![]() ![]() | Tror desværre at pirateri er uundgåeligt. Selv Apples "lukkede" produkter bliver der jo piratkopieret lystigt til. Det eneste jeg lige kan se er løsningen, er alt det vi ikke har lyst til, nemlig at man skal være på nettet når man spiller, med licenstjek osv, som bla Gameloft kører med. Selvom jeg sagtens kan se problemerne i det, så er jeg så tilhænger af et åbent system, selvom jeg ikke mener at Android så er åbent nok, eller rettere det er det jo, men producenterne af telefonerne har det med at låse visse ting. Kunne iøvrigt aldrig finde på at bruge piratkopieret software til Android, udbuddet er voldsomt, og til rimelige priser, og du risikerer malware af den dyre slags, så kan slet ikke se hvorfor. Tillagt 2012-07-29 08:14: Med hensyn til at Apples produkter bare virker, mod de åbne systemers timelange opsætning, der kan jeg kun give ret. Tilgengæld betaler du så også dyrt for lukketheden og den nemme, eller helt manglende opsætning. Så lidt groft sammenfattet Lukkede systemer til den almindelige forbruger, der hader at skulle sætte sig ind i hvordan ting virker, og åbne systemer til nørder og pirater | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer gentox: Lukkede systemer til den almindelige forbruger, der hader at skulle sætte sig ind i hvordan ting virker, og åbne systemer til nørder og pirater Det var vist en rimelig simplificeret analyse af markedet. Signatur er overvurderet. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Tupiaz: Det var vist en rimelig simplificeret analyse af markedet. Du lod forhåbentlig mærke til den smiley jeg satte bagefter, og at jeg startede med Så lidt groft sammenfattet? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | jeg må indrømme at jeg synes at man låser spil til at skulle være online er dårlig vej. Tror det vil udelukke flere mennesker. Signatur er overvurderet. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Tupiaz: jeg må indrømme at jeg synes at man låser spil til at skulle være online er dårlig vej. Tror det vil udelukke flere mennesker. Helt sikkert, men hvad kan de gøre? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer gentox: Helt sikkert, men hvad kan de gøre? Ikke at jeg har svaret på det, men blot fordi der ikke er nogen god ide, betyder det ikke man skal forsøge at løse problemet med en dårlig. Signatur er overvurderet. | |
| ||