![]() ![]() ![]() | Pinligt Wii nr.: 2601 4217 4140 8226; Xbox Gamertag: rafgut | |
| ||
| Andcasso | Overrasker mig ikke. Medierne har før snakket om, at de ikke ligefrem var "grønne." Det er for Dårligt Nintendo. Stram så for !"@!€% op! | |
| ||
|
| ||
| Sidstebossen | Hver gang sådanne ting kommer frem bløder jeg indvendig. Jeg holder meget af Nintendo, og vil gerne have at de også kommer til at betyde en stor del for mig i fremtiden. Der må de altså tage sig sammen! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Nyhed: NUL POINT. Det er altså ikke meget. Men ja uheldig PR. Derfor! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kæft hvor ringe, specielt når man tænker på at 99% af deres produkter henvender sig til børn, altså planetens fremtid! Vi er alle i samme båd når man snakker miljøet, og Nintendo ligeså... håber de lærer lektien, ellers vil jeg forbande deres WiiU til en yderst ringe salg, så de må lukke og slukke There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret | |
| ||
| Elektrum | ja- det er træls... Men Husk lige at 'intet svar' rangerer til 0 point.... Så hvis "undersøgelsen" ikke har haft fokus fra BigN, så kan det jo være en delforklaring... De evt. Eurogamer.dk.... Der er en mere saglig forklaring, end der beskrives i denne artikel....:0) Tillagt 2012-08-18 20:41: en mere reflektiv fremstilling: http://www.eurogamer.dk/articles/2012-08-17-nintendo-udstillet-so m-umoralsk ;0) | |
| ||
Chefredaktør | Helt korrekt Elektrum, svaret Nintendo gav, tyder dog ikke på, at de ikke er klar over undersøgelsen, som også EG skriver ligner det ansvarsfraskrivelse i svaret de citerer: "[Vi] outsourcer fremstillingen og samlingen af alle Nintendos produkter til vores produktionspartnere, og er derfor ikke direkte involveret i fremskaffelsen af de råmaterialer, der i sidste enden indgår i vores produkter". Men det er korrekt, at vælger man at undlade at svare, får man ingen point. Det tilføjer jeg naturligvis straks i teksten. ((-_-)) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Mythos: Kæft hvor ringe, specielt når man tænker på at 99% af deres produkter henvender sig til børn, altså planetens fremtid! Åååh ja kun børn Men alt alt for ringe af dem Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | via mobil Lol. Det er sgu da vildledende hvis man får 0 point for slet ikke at svare I have fury! :P | |
| ||
Chefredaktør | Citerer Tic-Tac: via mobil Lol. Det er sgu da vildledende hvis man får 0 point for slet ikke at svare Tjae. Hvis de ikke gør det sådan, så kan man jo bare undlade at svare, hvis man har dårlig samvittighed. ((-_-)) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Tic-Tac: via mobil Lol. Det er sgu da vildledende hvis man får 0 point for slet ikke at svare Fuldt ud fortjent, svar og du kan få en ordenlig karakter. Undlader man at svare, skal man selvfølgelig straffes får det. Pinligt at Nintendo ikke tager mere ansvar eller vil gøre deres virksomhed mere transparent. Det kommer dog ikke som den store overraskelse, da Nintendo tit virker gammeldages på dette område. Signatur er overvurderet. | |
| ||
| harnish | Kunne ikke være mere ligeglad. Men kan tilgengæld ikke undgå at more mig over dobbeltmoralen blandt dem der piver på nettet. Altså hvis forbrugerne slog i bordet og boycottede Nintendo indtil de fik styr på deres lort skulle der nok ske noget. Men man vil åbenbart hellere sidde og pive på et internetforum og derefter drible ned og købe det nye Mario spil på udgivelsesdagen... | |
| ||