Er det en liste over solgte spil eller spillede spil? Fordi er det solgte spil, synes jeg det er underligt at Black Ops ligger på listen, imens Warfare 3 ikke gør. Og endnu mere overraskende synes jeg det er at Arkham City ligger så højt til trods for at det er lidt mere end et par dage gammel ;) | ||
| ||
![]() ![]() | Godt at se Sleeping dogs som nummer 1. virkelig godt spil som fortjener at ligge der. Ville være synd hvis ikke det lå i toppen. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Emma Stone lægger stemme til, er nok grund, im in love <3 | |
| ||
Hvor er Darksiders 2? Eller nåede det ikke at udkomme? | ||
| ||
Cisplatin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Tjah Jeg har allerede selv fem af spillene og bestilt to af de andre. Så jeg er næsten med på beatet Citerer 2nd genesis: Er det en liste over solgte spil eller spillede spil? Mon ikke det er en salgshitliste? Det tror jeg da Glæder mig meget til jeg får Sleeping dogs. Det ser godt ud. Håber bare mit grafikkort kan trække det. Giantbombs kunne ikke. Så det tegner ikke godt A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS | |
| ||
| Xalie | Spillet er mega fedt.. Fik det i fredags og gennemførte det i går | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg må siges en ting, jeg er meget overrasket over Square Enix her på det seneste, de har kommet ud med nogle rigtige gode spil, nye titler osv. Jeg håber bestemt de kan køre den samme gode stil, med dere Final Fantasy serie, er begyndt at være mere optimistisk efterhånden ^^ Eller, håber da :p Kunne se ud til, de japanske spil udvikler, er ved at komme på bene igen, til trods kriser og spil firmaer lukker ned. I'm in a cardboard box.... Who I'm I? | |
| ||
| Drov | Fantastisk god grafik, gameplayet er lækkert og så er der ingen form for fps drops! | |
| ||
| Xalie | Spillet er fedt, dog lidt skuffet over, at du f.eks ikke kan ringe til de forskellige damer du dater i spillet, når du er færdig med storyen | |
| ||
| alfneo | #Xalie Giver dig fuldstændig ret, og evt også at så snart du ringer, tager de den med det samme, Square enix kunne godt have finpudset andre små ting også | |
| ||
| messiwilly | Citerer Drov: Fantastisk god grafik, gameplayet er lækkert og så er der ingen form for fps drops! Spillet er vildt fedt, men grafisk synes jeg det utroligt at man så langt henne i konsollernes udvikling stadig kan se spil på det her niveau, flot er det sgu ikk!! | |
| ||