Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

Gamer/Vr pc

Tux
Hej Alle

Jeg er på udkig efter en gamer/Vr pc til ca. 13000kr og den skal helst være så lille som mulig.

Jeg har kigget lidt rundt på nettet og fundet frem til Asus ROG G20 og vil høre om der er nogle der kan fortælle hvad for en af disse modeller der er bedst og om der er nogle der har erfaring med denne type pc?

https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/stationaere-computere/asus-rog-g20cb-nr100t-stationaer-gamer/p-496094/

https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/stationaere-computere/asus-rog-g20ci-nr005t-dt/p-505355/

https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/stationaere-computere/asus-rog-g20ci-nr005t-dt/p-505355/

Hvis der er andre ideer til en lille gamer pc er jeg meget lydhør da min viden ikke er så stor inde for området :0)

På forhånd tak

Lilium11
Lilium11
Er det meningen at der skal være en tredje model eller kom du bare til at paste linket to gange?

Jeg vil i hvertfald anbefale den anden model til 12k, den har en hurtigere CPU i sig og også en SSD som hvis du installerer dine spil på den tillader noget hurtigere loadetider. Har ikke nogen erfaring med computere i denne formfaktor desværre, ville nok foretrække en større model selv men nu ved jeg ikke om du regner med at rejse meget med den eller om det bare er plads mangel

Top overpowered og smaddersej gaming mus og i øvrigt, en dude i en tøs' krop.
Lilium11
Lilium11
Ok, spring den model over. Grafikkortet er fint, men det er en generation ældre end det som du finder i de andre modeller og betydeligt langsommere. Jeg vil sige at den til 12.000 umiddelbart er det bedste bud her

Tux
Hej Lilium11

Mange tak for din feedback.

Det var også mit gæt uden den store viden på området, det undrede mig bare at de 2 andre kostede mere end den...?

Men mange tak for hjælpen

Lilium11
Lilium11
Det er jo et godt spørgsmål, jeg har ikke kigget hele listen af specs igennem (har kun kigget på de vigtigste ting) så måske det er gamle modeller der af den ene eller anden grund ikke er sat ned i pris, eller også er der fordyrende komponenter i blandt.

Jeg ville i hvertfald vælge den til 12.000 hvis det var mig, håber du bliver glad for den hvis du vælger at købe den

Tux
Den er hermed bestilt og kan se at prisen efterfølgende er ændret til 15000kr så det var åbenbart en super tilbudspris

Lilium11
Lilium11
God fornøjelse!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!