"gamer" bærbar maks 6.5k 
Antal indlæg: 26![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hey jeg har fået til opg får af min bror at finde en "gamer" bærbar til maks 6.5k . Men er det overhovedet muligt? her er hans bærbar http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/WLX. AK40X.054_(Wupti).html. Den ska kunne spille cod4,css,left4dead,osv Og ik noget med at sige KØB staionær! | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | selv ville jeg overveje den her http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/WBP J:NOR-110137-004_(Wupti1).html ligner en ganske udemærket computer i mine øjne ''Jo mere krudt, jo større brag'' | ||
| |||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Miroll: selv ville jeg overveje den herJa det har du ret i | ||
| |||
| PorreKaj | Gamer bærbar til 6k ? arh Citerer Weaville: KØB staionær! ok så nøjes jeg med at sige "Køb stationær" Hvad staionær så end er? ^^ | ||
| |||
| Psykocyber Moderator | Game på et ATI 3450 er håbløst... Køb en stationær! SELECT * FROM User WHERE Clue > 0: 0 rows returned; "Linux is only free if your time has no value" | ||
| |||
![]() ![]() | Citerer PorreKaj: Gamer bærbar til 6k ? arh de fleste bærbare kan trække source spil. Men hvis din bror skal bruge en gamer computer, er det helt klart billigtst for ham at købe en stationær og smartest af ham. Hvis det SKAL være en bærbar som skal kunne trække alle de nyeste spil, så held og lykke med at finde en ordenlig en til 6,5k For det sagde Sumpbeværfuglen! | ||
| |||
| Wellknown Soldier | hvad skal han spille? hvis han bare skal kunne køre spillene, uden at de er specielt flotte, er det ledt nemmere, men hvis de skal skrues op i grafik, så har han, som andre her på siden siger, et problem. hvis vi snakker stationær er det ikke svært for de penge. kan kan få en meget god en for de penge. men det vil i jo ikke høre på. | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | YES ! Jeg havde ret Men han sagde at man godt ka få en gamer bærbar til 6.5k;ser ud til han tog fejl | ||
| |||
| QAI | Tætteste jeg finde til den pris: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=468031&Specs=tru e 9600M GT og Bluray drev som highlights | ||
| |||
| Psykocyber Moderator | Du finder ikke bærbaren inde på zeptoeksperten til den pris. Samt, et 8800GT er dobbelt så godt som 9650m GT. SELECT * FROM User WHERE Clue > 0: 0 rows returned; "Linux is only free if your time has no value" | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer QAI: Tætteste jeg finde til den pris: Men én gb ram?? Det kan sku da ikke passe... Nothing is going my way right now | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Der er fejl inde på EDB Priser, linket fører til Nox A15, men hvis man klikker på linket inde på EDB Priser så fører den til Nexus A15. Det er jo derfor Tillagt 2008-12-04 21:49: http://www.zeptoeksperten.dk/Shop/Config.aspx?configurationid=8 15¬ebookid=1148 There is no 'Ctrl' button on Chuck Norris's computer keyboard, Chuck Norris is always in control. | ||
| |||
| minisnor Moderator | Citerer Weaville: Og ik noget med at sige KØB staionær! Okay. Så nøjes jeg bare med at sige Se Her! Gæt selv hvorfor den blev gjort sticky. Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen. | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Setzer: Der er fejl inde på EDB Priser, linket fører til Nox A15, men hvis man klikker på linket inde på EDB Priser så fører den til Nexus A15. Jeg ville også have foreslået en Zepto, men den der er i linket har nok en harddisk, der er liiiige langsom nok. Hæv budgettet fra 6,5k til 8k og så begynder vi at snakke bærbar gamer-PC. Når det er sagt, så er NVIDIA® 9650M GT 512MB GDDR3 slet ikke et dårligt grafikkort. at the Skywalkers: Use the fork, Luke! | ||
| |||
| Psykocyber Moderator | Citerer von OberWurst: så er NVIDIA® 9650M GT 512MB GDDR3 slet ikke et dårligt grafikkort.For en bærbar... SELECT * FROM User WHERE Clue > 0: 0 rows returned; "Linux is only free if your time has no value" | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer minisnor: Citerer Weaville Den har jeg læst? | ||
| |||
| minisnor Moderator | Citerer Weaville: Citerer minisnor: Hvorfor postede du så ikke bare dit indlæg i den? Jeg ved jo du godt kan finde ud af det. Nå ja, btw. KØB stationær! Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen. | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer minisnor: Hvorfor postede du så ikke bare dit indlæg i den? Jeg syntes at dette er en bedre ide. Altså at oprette en ny tråd. Så kan "Om bærbare...." tråden bruges til at poste nye, gode og måske billige bærbare, informere om det nyeste og bedste. "Det skravl! Jeg ville få mere ud af at læne mig op ad en måge." - Destati ^__________^ | ||
| |||
| minisnor Moderator | Citerer maageman: Citerer minisnor: Jeg sletter den heller ikke (uden opbakning fra my fellow mods anyway Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen. | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer minisnor: Jeg sletter den heller ikke (uden opbakning fra my fellow mods anyway ), men den tråd jeg linkede til blev jo netop oprettet for at mindske antallet af denne type tråde, og blev gjort sticky så den ikke pludselig forsvandt fra forsiden. Yep. Men det var jo også bare min mening. Jeg syntes, at det ville være lidt uoverskueligt, hvis forskellige brugere, med forskellige behov og forventninger til deres bærbare, postede i samme tråd. Udover det, så vil jeg fra nu af prøve at mindske mit highjack af denne tråd "Det skravl! Jeg ville få mere ud af at læne mig op ad en måge." - Destati ^__________^ | ||
| |||
| minisnor Moderator | Citerer maageman: Citerer minisnor: Måske, men de kunne i det mindste give den en chance. Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen. | ||
| |||
Prøv en MacBook De er godt nok lidt dyre (dels pga. designet) men gode; det er de. I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger. | |||
| |||
| Psykocyber Moderator | Dog skal man op i en Macbook Pro for at man kan få noget man kan game på. Og selv der er det *host*gaming*host, ligesom med alle andre bærbare. En normal Macbook ville jeg ikke røre med en ildtang hvis jeg skulle game på den. SELECT * FROM User WHERE Clue > 0: 0 rows returned; "Linux is only free if your time has no value" | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Lige den lille side-note; kan nogen forklare mig hvorfor den her koster 13 kilo? http://www.zepto.dk/Shop/Config.aspx?configurationid=836¬eb ookid=1173 Nothing is going my way right now | ||
| |||
| Psykocyber Moderator | Det er dyrt, men det der trækker tænder er grafikkortet. WUXGA, 9800M GTX 1GB DDR3 Men WTF?? 1GB Ram!?!? SELECT * FROM User WHERE Clue > 0: 0 rows returned; "Linux is only free if your time has no value" | ||
| |||

Gamereactor since 1998 - Published by Gamez Publishing A/S Strandvejen 72 st. mf, 2900 Hellerup, Denmark