Bærbar Pc 
Antal indlæg: 17| Capidio | Hej alle kloge hoveder (: Efter en masse problemer med min tidligere bærbar, der også er forældet, kigger jeg efter en ny computer! Jeg har surfet lidt på nettet og kigget lidt herinde, men kan ikke rigtig finde noget der opfylder min krav. Ved ikke om jeg stiller for store krav, eller om jeg bare er dårlig til at lede. Jeg vil meget gerne finde en bærbar pc med følgende krav: skærmstørrelse: 12/13" Et nogenlunde grafikkort (Jeg skal ikke rigtig spille spil på, men jeg vil gerne kunne redigere film, billeder og se film på computeren. Jeg har hørt om folk der har købt computere der har problemer med så simple ting som youtube, og aner ikke hvad jeg skal kigge efter. Batteriet må meget gerne holde omkring 8 timer som jeg tror de fleste nye begynder at kunne? Så det skal altså ikke være nogen gamer pc, men blot en pc jeg kan bruge under uddannelse og til lidt sjov på nettet. Prisen må MEGET gerne ligge under 5000 hvis det er muligt! Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe, da jeg virkelig mangler en pc i skolen! Tusind tak på forhånd (: | ||
| |||
| Capidio | Please hjælp | ||
| |||
| |||
| Capidio | Jeg er lige stødt på de her 2 bærbare: http://www.laptop4u.dk/product_info.php?products_id=2804&osCsi d=f1e63b1263a86413812fbf4c39e47303 http://www.laptop4u.dk/product_info.php?products_id=3002&osCsi d=80092ed7cbf41db6170cec36bcd8e124 De opfylder begge skærmkravene, ved dog ikke hvad grafikkortet er værd og hvad det kan? Batteriet holder ikke så lang tid.. Kan se på HP computeren at det holder 3,5 time .. Er der mulighed for at skifte batteriet ud? | ||
| |||
| Psykocyber Moderator | GRafikkortet er intet værd, virkelig intet. Batterilevetiden skal du heller ikke regne med er noget specielt nogen af dem. Af dem ville jeg klart tage HP'en den er hurtigere og HP er bedre kvalitet. SELECT * FROM User WHERE Clue > 0: 0 rows returned; "Linux is only free if your time has no value" | ||
| |||
| Capidio | Okay mange tak! Har du nogle gode steder jeg kan købe billige computere, eller nogle specielle anbefalinger? (: | ||
| |||
| Capidio | http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1504 041_(Wupti2).html Er den her computer dårlig? Jeg kan se der intet dvd drev er, men det kan tilkøbes.. Så håber jeg bare ikke det er for dyrt! | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Den er alt for dyr kontra prisen, og så er det endda Acer There is no 'Ctrl' button on Chuck Norris's computer keyboard, Chuck Norris is always in control. | ||
| |||
| Capidio | Og er Acer dårlig? Jeg kan simpelthen ikke finde nogle 13" computere som opfylder alle mine krav.. Stiller jeg for store krav eller er jeg bare dårlig til at finde computerne? | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Du stiller for store krav, når man tænker på hvad computerne skal kunne, og sammenlignet med hvor små de skal være. There is no 'Ctrl' button on Chuck Norris's computer keyboard, Chuck Norris is always in control. | ||
| |||
| Capidio | Arh det burde da næsten være muligt at finde en til den pris? Jeg købte for 1 år siden en computer på 13" til 5000, og den kunne godt de ting.. Den er bare ret tung og batteriet holder maks 2 timer... Jeg skal jo ikke spille spil. Det eneste spil jeg måske skal spille er manager 10 | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Med den størrelse computer og de kræv du stiller ja så ville jeg vente til der kom nogen nye PCer til Danmark med ion kort i Men har aldrig nogen sinde set en så lille computer som kunne køre nogen spil ordentligt ved mindre man snakker om meget gamle spil manick_dk på PS3 og klubben hedder Dansk club (ansøg!!) TDA Manick on Xboxlive | ||
| |||
| Capidio | Jamen jeg skal jo heller ikke spille spil på den måde. Det eneste spil jeg skal spille på computeren er manager! Ellers så skal jeg kun bruge den til nettet og skolebrug Er det så stadig umuligt? | ||
| |||
![]() ![]() ![]() | Den eneste jeg ville forslår er en af det nye macbook, men det er langt over din budget... Ikke fordi jeg er en mac fanboy, men fordi det holder til din skarp kraver! optil 7 timers batteri tid kraftigt nok til at kunne lidt video og billede redigering Perfekt til bruge under uddannelsen og lidt sjov! Lee, Englishman in Denmark l The Englishman has spoken! l Pre-owned = Legal Piracy - DON'T DO IT! l www.k1llmebill.co.uk | ||
| |||
| Capidio | Jeg har også overvejet en mac, men det er mit budget ikke helt til når jeg også skal ud at købe bil Men er den acer ikke okay egentlig: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1504 041_(Wupti2).html ? Det eneste spil den skal kunne trække er manager, og den bør vel også kunne lave noget video/billede redigering? | ||
| |||
![]() ![]() ![]() | Husk at der er ingen DVD drev i denne... Det er bare en lidt kraftigere netbook end en Intel Atom baserede netbook... Intel Core 2 solo er ikke særligt kræftigt, selv om det er lidt bedre end en atom processor... Grafikerne i denne maskine er heller ikke nogle værd imo, den kan sikkert godt find ud af at spil film og sådan nogle, men redigering er nok helt udlukkede pga. processoren og grafik kortet, især hvis du ville brug Photoshop eller lign. 9 timers batteri tid er fordi den køre ved kun 1.3ghz, og det er nok baserede på indstillingere i LOW POWER. Min netbook kan køre 4 timer i lav power, men skærmen er ubrugeligt, fordi lysstyrkeren er så lavt man kan næsten ikke se noget.. Forvent 6 timers max ved alm. brug... Lee, Englishman in Denmark l The Englishman has spoken! l Pre-owned = Legal Piracy - DON'T DO IT! l www.k1llmebill.co.uk | ||
| |||
| Capidio | Ja ved godt der intet dvd drev er, men har fundet den på en anden side til 5500 Kan det virkelig passe den ikke en gang kan redigere billeder? :o Troede virkelig ikke det krævede så meget... Jeg tænkte nok den ikke ville holde hele 9 timer, men 6 timer er også helt fint for mig! Så behøver jeg næsten ikke oplade i skolen jo Men altså jeg kunne for 1 år siden købe en 13" bærbar til 4700, og den kunne godt spille manager og browser spil! Burde det så ikke være muligt at købe en bærbar i dag, 1 år efter, til samme penge? | ||
| |||
| Capidio | er også faldet over den her: Er den bedre end acer aspire 3810T? http://www.befro.dk/shop/acer-aspire-2930-733g25mn-4672p.html | ||
| |||

Gamereactor since 1998 - Published by Gamez Publishing A/S Strandvejen 72 st. mf, 2900 Hellerup, Denmark