Hjælp til at køb af en ekstern harddisk 
Antal indlæg: 5Hej alle sammen Jeg håber i er i stand til at hjælpe mig, jeg overvejede nemlig at købe en ekstern harddisk, men der er bare nogle ting jeg er lidt i tvivl om. Jeg vil fortrække at den fik strøm gennem USB stikkene (ved ikke lige hvad man kalder det) så jeg ikke behøver at have harddisken sluttet til en stikkontakt. Men ved bare ikke lige hvordan man kan se det når man kigger på den forskellige harddiske, jeg har i ihvertfald ikke kunne se noget information om det i nogle af dem jeg har set på. Og kan man på nogen måde se om den skal bruge 1 eller 2 usb indgange? Håber i kan hjælpe mig DennisChrDk | ||
| ||
| LukeFiin | Jeg har en ekstern med strøm gennem usb'en Den hedder Verbatim, Portable hard drive på 500gb.. Tillagt 2011-10-31 22:57: Tror bare du skal kigge om der står usb 2.0 LukeFiin baby | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() | Du skal bare have en 2,5" 2.0 usb ekstern og så alt efter hvor stor den skal være Tillagt 2011-10-31 23:16: Fandt bar noget hurtigt. http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4005270080 Det sådan noget du vil finde og lede efter (ikke nødvendigvis udseendet ) Xbox live & PS3 tag - Njoost | |
| ||
Okay mange tak, for hjælpen Nej udseendet i måske ikke lige mig ;) DennisChrDk | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Ville fraråde en på strøm gennem usb'en da jeg selv har erfaringer med de, oftest er langsomemre end dem der får strøm fra en adapter. Men det kommer jo selvfølelig an på hvad man skal bruge dem til. Anyways harddiske er ved at stige i pris på grund af oversvømmelserne i thailand ): Hvad min yndlings disney princesse er? Arnold schwartsnegger :D | |
| ||