Købe en mobil i udlandet (USA) 
Antal indlæg: 2![]() ![]() ![]() | Jeg har et spørgsmål vedrørende en mobil. Jeg skal til USA, nu her snart, og vil gerne have en ny telefon, men hvis jeg køber en telefon i USA (eller andre steder) uden abbonement, kan jeg så bruge den i Danmark, når jeg kommer tilbage? Eller er den "låst"? Altså regions-låst, som Xbox spil og lignende, eller kan jeg sagtens bruge den i Danmark |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det kommer som sådan an på om der er sim-kort i mobilen. Dog har de i USA et andet system angående hvordan mobiler bliver købt. Du køber nemlig hos udbyderen, hvilket mere eller mindre gør den låst i et stykke tid til udbyderen hvis du tager et af deres abbonoments. De kan desuden gøre at du binder dig hos dem i 24 måneder eller mere. Men ellers kan du eventuelt snakke med dem inde hos forhandlerne, nogle har rimelig godt styr på det. Du burde kunne finde en mobil som virker i DK. Kender nogle som har gjort det, men igen det gælder om at få købt den rigtige. Hope it helps. " A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." - Herm Albright |
| |