Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Log ind medlem
amigo

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
FacebookFacebook
Vælg forum
Søg forum
Tråd:

Rygter om PS4.

Antal indlæg: 97
Til forsidenTil foregående side (1)Til sidste sideTil næste side (2)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
  4. 04
oliman22
Ja så er de første "Seriøse" rygter om den nye Playstation blevet lækket af en insider fra Sony.

http://kotaku.com/5896996/the-next-playstation-is-called-orbis-sou
rces-say-here-are-the-details

Kort resumé af artiklen.

-Kodenavnet er Orbis
-AMD x64 CPU
-AMD Southern Islands GPU
-3D i Fuld HD (1080p)
-Ikke bagudkompatibel med PS3 spil
-Brugtspil afskaffes ved at når du installerer spillet fra Blue-Ray disk skal spillet forbindes med din SEN account, så disken fremover kun vil indeholde en "Trial" af spillet hvis du sælger den ved f.eks Gamestop, og man bliver så nødt til at købe en opgradering.

Hvad er jeres meninger om rygterne?
  • Skrevet 2012-03-28 22:09
Capperdude
Citerer oliman22:
Brugtspil afskaffes ved at når du installerer spillet fra Blue-Ray disk skal spillet forbindes med din SEN account, så disken fremover kun vil indeholde en "Trial" af spillet hvis du sælger den ved f.eks Gamestop, og man bliver så nødt til at købe en opgradering.

Hvis det er rigtigt, så brækker jeg mig
Manchester United forever <3
  • Skrevet 2012-03-28 22:13
MayorCrapHead
Citerer oliman22:
-Ikke bagudkompatibel med PS3 spil
-Brugtspil afskaffes ved at når du installerer spillet fra Blue-Ray disk skal spillet forbindes med din SEN account, så disken fremover kun vil indeholde en "Trial" af spillet hvis du sælger den ved f.eks Gamestop, og man bliver så nødt til at købe en opgradering.

Håber ikke de 2 ting passer.

Det er noget fis de ikke laver den bagudkompatibel. Så svært kan det sgu heller ikke være. Jeg er ikke interesseret i at have flere konsoller til at stå og fylde bare fordi de ikke vil lave det hele i en.

Og så at de vil lave det med brugte spil. Det vil nok gøre jeg slet ikke køber en. Det jeg kan lide ved konsol frem for Pc, er muligheden for at bytte sine spil. Forsvinder den mulighed, er der ikke noget der tiltaler ved konsollen.
W4nk3r
  • Skrevet 2012-03-28 22:15
oliman22
Jeg er fuldstændig enig det lyder forfærdeligt glemte lige at tilføje at den formodede release date er Holiday 2013, men er ikke sikker på om det er vinter eller sommer
  • Skrevet 2012-03-28 22:17
Capperdude
Citerer MayorCrapHead:
Og så at de vil lave det med brugte spil. Det vil nok gøre jeg slet ikke køber en. Det jeg kan lide ved konsol frem for Pc, er muligheden for at bytte sine spil. Forsvinder den mulighed, er der ikke noget der tiltaler ved konsollen.

Samme her.. Vil IKKE støtte det lort mere nu... Overvejer for tiden at købe en ps2 igen, og KUN købe spil til den... Så jeg kan mindes dengang vi ikke blev kneppet når vi støttede firmaerne
  • Skrevet 2012-03-28 22:17
oliman22
Og hvad blev der af at PS3 skulle have en 10 års livscyklus?
  • Skrevet 2012-03-28 22:18
Capperdude
Citerer oliman22:

Den kan sagtens leve videre, selvom en ps4 skulle komme

Fifa kommer jo stadig til ps2
  • Skrevet 2012-03-28 22:23
The Pez Dispenser
Moderator
Citerer oliman22:
Jeg er fuldstændig enig det lyder forfærdeligt glemte lige at tilføje at den formodede release date er Holiday 2013, men er ikke sikker på om det er vinter eller sommer

Holiday er vinter.

Hvis de afskaffer bagudkompabilitet, så ender vi snart i en situation hvor man er nødt til at eje både Ps2, 3 og 4. Ville være pænt irriterende, sådan set belastende nok at ps2 spil ikke udnerstøttes på 3´eren. Kunne være man skulle få købt en ekstra ps2 snart, før den udgår.
"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
  • Redigeret 2012-03-28 22:25
impaler
Citerer oliman22:

Flown out the window!
Citerer oliman22:

Hvis det er sandt anskaffer jeg mig en PC hurtigst muligt.
Me gusta!
  • Redigeret 2012-03-28 22:32
Cisplatin
Citerer The Pez Dispenser:
Kunne være man skulle få købt en ekstra ps2 snart, før den udgår

Ja, eller have beholdt sin gamle

Men man kan få dem til cirka 900 kroner, men det er nok snart op over, hvis man skal have en

Citerer oliman22:
Ikke bagudkompatibel med PS3 spil

Er det eneste der irriterer mig ved de nævnte ting. Jeg køber alligevel ikke brugte spil
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • Skrevet 2012-03-28 22:30
The_Dude
Så kan man jo købe en Wii u og beholde bagudkompatibilitet :p og garanteret mulighed for brugtsalg tør jeg næsten væde med :p
Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden
  • Redigeret 2012-03-28 22:33
pazzoa
Hvorfor ikke bagudkompatibel?

Oh well, køber nok skidtet alligevel. Men skal nok være vred på den detalje meget længe
  • Skrevet 2012-03-28 22:34
Frugtmix

Vis det så betyder vi får mindre pirateri og billigere spil, så er det fint med mig.
  • Skrevet 2012-03-28 22:46
The_Dude
Hvorfor forhinder det pirater ?
Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden
  • Skrevet 2012-03-28 22:50
MayorCrapHead
Tror ikke det giver billigere spil. De tager sgu alt det de kan for dem.
W4nk3r
  • Skrevet 2012-03-28 22:53
Capperdude
Citerer MayorCrapHead:

De indfører garanteret en ny standard pris på 600-650kr for et nyt spil, da det jo er nyt og high tech

Årh hvor jeg dog er ved at være træt af den drejning spilverdenen tager
  • Skrevet 2012-03-28 23:05
Psykocyber
Moderator
Citerer oliman22:
På samme måde som PS2'en stadig fik nye spil efter PS3'en kom. PS2'en havde også en 10 års cyklus, den kan sagtens overlappe med den næste generation

Jeg vil være en smule overrasket over det er den nyeste 7000 serie der kom i, men det er vel egentlig realistisk nok.

Og det med brugtspilene, ja self. De har længe gerne ville eliminere dem (selvom det sikkert vil bide dem i røven) og når Steam er så successfuld, hvorfor kan de så ikke også? Og hvis Valve kan gøre det må Sony også kunne. Right? .... riiight?
  • Redigeret 2012-03-28 23:36
MayorCrapHead
Citerer Capperdude:
Citerer MayorCrapHead:

De indfører garanteret en ny standard pris på 600-650kr for et nyt spil, da det jo er nyt og high tech

Årh hvor jeg dog er ved at være træt af den drejning spilverdenen tager

Det gør de helt sikkert. De kommer sikkert med en undskyldning om at det er for at gøre det nemmere for os osv. Så nu skal i bare lige gi 650kr for et spil, og forresten udgiver vi alt indhold via DLC så i skal regne med 1000kr ved siden af til det.
Var meget nemmere i gamle dage på ens ps2

Tillagt 2012-03-28 23:39:
Citerer Psykocyber:
Og det med brugtspilene, ja self. De har længe gerne ville eliminere dem (selvom det sikkert vil bide dem i røven) og når Steam er så successfuld, hvorfor kan de så ikke også? Og hvis Valve kan gøre det må Sony også kunne. Right? .... riiight?

Så vil jeg bare fortrække en pc frem for en konsol. Du får bedre grafik, mods osv. Grunden til at vælge en konsol er da det nemme ved bare at smide spillet i, og så når man er færdig, bytte det til noget andet.
W4nk3r
  • Redigeret 2012-03-28 23:39
Psykocyber
Moderator
Det med nemhed kunne du bruge nogen år siden, men ikke mere
Ikke når så mange spil nu til dags kræver installation på PS3'en.

Anyway, så får du vist spillet noget mere på PC næste generation.
  • Skrevet 2012-03-28 23:45
The Pez Dispenser
Moderator
Citerer Psykocyber:

Well, valve kunne begå et bankrøveri og folk ville klappe dem på skulderen mens de jublede højlydt. Hvis både MS og Sony gør det kan de sikkert også slippe afsted med det, der er mange ting der langsomt bliver værre og værre, men det ændrer ikke på de fine salgstal. Formindskede forventninger måske?
"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
  • Skrevet 2012-03-28 23:48
Mike JezZ
via mobil

"Årh hvor jeg dog er ved at være træt af den drejning konsol verdenen tager "

Fix'd
  • Skrevet 2012-03-29 03:09
peru500
Pro Shootstormer
Citerer Capperdude:
Citerer oliman22:
Brugtspil afskaffes ved at når du installerer spillet fra Blue-Ray disk skal spillet forbindes med din SEN account, så disken fremover kun vil indeholde en "Trial" af spillet hvis du sælger den ved f.eks Gamestop, og man bliver så nødt til at købe en opgradering.

Hvis det er rigtigt, så brækker jeg mig

Jeg er klart Playstation fan, men en ting som dette her, ville klart få ud og kigge efter noget nyt. Nogen der ved og Xbox regner med at lave det samme?

Jeg mener, det eneste der kan få dem til at skifte deres pengegriske tankegang, er hvis salget falder markant
!tdnevmo oj råts ted Citat 13brevkasse: Jeg er sku stolt af vores alle sammens peru500
  • Skrevet 2012-03-29 07:09
Capperdude
Citerer Mike JezZ:
via mobil

"Årh hvor jeg dog er ved at være træt af den drejning konsol verdenen tager "

Fix'd

Tjooe, den bitre sandhed er dog bare, at pc verdenen længe har været som konsolverdenen er ved at blive.. Så PC er bare værre

Gud jeg savner de gamle dage, hvor man købte et spil og rent faktisk EJEDE det 100%!

Citerer peru500:
Jeg er klart Playstation fan, men en ting som dette her, ville klart få ud og kigge efter noget nyt. Nogen der ved og Xbox regner med at lave det samme?

Jeg mener, det eneste der kan få dem til at skifte deres pengegriske tankegang, er hvis salget falder markant

Jeg tror desværre at der er masser af folk som finder sig i hvad som helst, bare de kan spille GT6, Uncharted 4, osv..

Generelt er vi som forbrugere desværre blevet vant til at forvente mere og betale mere samtidig.. Det er vores egen skyld vi bliver pisset på, for vi køber jo deres lort til overpriser, selvom de forringer produktet konstant
  • Skrevet 2012-03-29 08:29
oliman22
Citerer peru500:
Xbox regner med at lave det samme?

Jeps det er de samme planer der rygtes om udover at "Durango" kun er download.
  • Skrevet 2012-03-29 09:13
Carmillah
Moderator
Citerer The_Dude:
Så kan man jo købe en Wii u og beholde bagudkompatibilitet :p og garanteret mulighed for brugtsalg tør jeg næsten væde med :p

Kan man da spille sine PS3 spil på en Wii U, siden du vælger at skrive det i denne tråd?
- En dude i forklædning..
  • Skrevet 2012-03-29 09:26
Til forsidenTil foregående side (1)Til sidste sideTil næste side (2)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
  4. 04
Skriv et indlæg

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Afstemning Hvad synes du om den foreløbige liste af lanceringsspil til PlayStation 4?
  • 15% Fantastisk
  • 37% God
  • 16% Middelmådig
  • 9% Dårlig
  • 23% Shut up, just shut up... You had me at PS4
Resultat
Carmillah: Vi vandt! Jeg kan stadig ikke fatte at jeg stod i Malmö Arena for 4 dage siden. Det glemmer jeg aldrig.Følg
2013-05-19 01:30
Eva91: Godt gået Danmark !Følg
2013-05-19 01:12
The Syndicate: Jeg føler mig så udmattet hele tiden.
Damn jeg må stoppe med at spise cornflakes 24:7...Følg
2013-05-19 00:16
Bonzaii Sheep: WOOOO GRAND PRIX xDFølg
2013-05-18 22:23
Maageman: At rejse er at dø.Følg
2013-05-18 22:23
lilleblake: EurovisionFølg
2013-05-18 22:00
Loufbye: Whatever the media, I will love anything that can give me a good, old-fashioned mind-fuck. And, oh boy, do I love Doctor Who.Følg
2013-05-18 20:24
jonasjakobsen71: hey skulle jeg købe heavy rain?? er lidt usikkerFølg
2013-05-18 17:29
hjorth: tilbage hos samsung med galaxy s4, damn den er lækkerFølg
2013-05-18 14:04
The Syndicate: God nat alle sammen
~_~Følg
2013-05-18 00:40
Carmillah: Buzz! stopper aldrig med at være sjovt.Følg
2013-05-18 00:01
hjorth: Animal Farm reference i Lost Følg
2013-05-17 23:05
ostekagemanden: Table Top Racing og Gangstar Rio: City of Saints gratis nu på AppStore. Snyd ikke jer selv for de to til en pris af 0 kr.! Go' aften! :)Følg
2013-05-17 22:54
Bonzaii Sheep: Awesomeneeeess GOG har et ubisoft tilbudsting.. 50% på det hele, uuuh HoM3, MM7, Beyond good and evil og Rayman 1, 2, 3 og FarCry 1, 2.. :DFølg
2013-05-17 18:25
The_Dude: Nå lidt nyt var der da i Directen. nyt Mario&Sonic men også et Sonic Lost World eksklusivt til Wii U et samarbejde melllem Sega og NintendoFølg
2013-05-17 16:20
Fox-Mulder: NOVA 3 er en FED sci fi shooter, som nu er GRATIS på App Store. ;-) Det fylder dog en del, men er hel klart pladsen værd. Så hent det nu ?Følg
2013-05-17 13:48
The Syndicate: Hej guys. Jeg ville gerne samle et hold af pros til en omgang BO2 Weekend playout. Mit psn navn er
tredalen. Send en ven inv hvis i er freshFølg
2013-05-17 13:07
kaboka: Fået fat på Monster Hunter 3 Ultimate til wii u! andre der spiller det? D:Følg
2013-05-17 12:27
The_Dude: oven på den trælse nyhed om ea og wii u kan vi da i det mindste se en wii u ND udgave i dag kl 16 :) nok ikke noget nyt men man kan håbe :)Følg
2013-05-17 11:10
The Syndicate: Desperationen tirrer, du kan ikke holde ud... PLUDSELIG HOPPER DU OP AF DIN STOL OG SUSER UD GENNEM DØREN MENS DU DANSER RUNDT MED DIT TØJ! Følg
2013-05-16 23:02
BETA +