Hvilken Fladskærm skal jeg vælge? 
Antal indlæg: 5Til min konfirmation ønsker jeg mig en fladskærm og har kigget på denne her http://www.sony.dk/product/tv-102-40-lcd/kdl-40nx720 er den god eller skal jeg gå efter en anden fladskærm? Jeg kan rigtig godt lide designet på denne her Den skal være mindst 40 tommer, have 3D og helst være et sony da jeg kan styre min PS3 med fjernbetjeningen. Prisen skal ligge på mellem 4000-7000 kr. Vil mest komme til at bruge det til at spille PS3 på men også til noget TV. På forhånd tak for jeres råd | ||
| ||
Er der ikke nogen der kan fortælle mig om det er en god skærm at spille på??? | ||
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Mon ikke den er fin nok. Du kunne jo evt finde en Sony forhandler og forhøre dig om du kan få demostreret skærmen med en PS3 tilsluttet * A reputation takes a lifetime to build and seconds to destroy* | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Har selv det fjernsyn og det er helt fantastisk If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? | |
| ||
Citerer Hyuuga: Har selv det fjernsyn og det er helt fantastisk .. har dog ikek prøvet 3D delen. Men helt klart et fedt fjernsyn! Tak for info | ||
| ||