Hjælp til fiber i nyt hus 
Antal indlæg: 1![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hejsa Kæresten og jeg er lige flyttet i et nybygget hus hvor vi er lejet ind. Derfor har vi så ikke 100% råderet over hvad vil vil gøre med installeringen Fiber er gjort klar til huset og bliver skudt ind ude i gangen hvor der så i et skab er hvor fiber boksen skal sættes op ifølge udlejeren. Han sagde godt nok han ikke var 100% klar over hvordan det hang sammen og jeg er heller ikke helt sikker. Men skal den boks sidde det sted hvor fiberen kommer hen eller kan det trækkes ud fra andre steder i huset? Spørger fordi i alle rum ved siden af et stik kontakt sidder der en flad plastikplade hvor der inde bag ved er gjort klar til fibernet som han siger er TV signal. Kan det virkelig passe at der ikke er mulighed for at smide et kabel i så der kan komme internet ud af den ? Hvis i forstår ? Måske blander jeg to ting sammen i mit spørgsmål. Ellers er alternativet at vi begge få et trådløst netkort i vores stationære og så sætter routeren ude i skabet. Det er gips vægge så det er nok begrænset hvor meget tab der er i forbindelse ? Og kan det passe at der virkelig går 4-6 uger for levering? Det er i 7130 vi bor nu. Håber i kan hjælpe, hvis ikke med det første så med netkort spørgsmålet på forhånd tak Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden |
|