Ny computer formentlig 
Antal indlæg: 14![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hej jeg er i den situation at jeg har en bærbar med pixelfejl på skærmen, da det oftes resulter i en ombytning af produktet (Har forsikring) vil jeg spørge hvilken bærbar jeg skal vælge. Behøver ikke den vilde gamer bærbar har min stationær PC til det, men den må gerne kunne klare lidt De er meget ens den eneste rigtige forskel er HDD og grafikkort Hvad angår HDD da har jeg i forvejen en liggende på 500GB med 7200RPM så den vil ryge i alligevel Det eneste kræv jeg rigtig har til bærbaren er den kan spille D3, Dungeon defenders og eventuelt Skyrim og det jeg kender til grafikkort burde de kunne det, ihvertfald med tanke på at den gamle bærbar kunne Specs: i5-2450 8GB DDR3 Nvidia geforce optimus GT 630M 2GB Den anden AMD Radeon 7670M 2GB manick_dk på PS3 og TDA Manick on Xboxlive | |
| ||
| xzbit | Hvad med denne Bærbar PC fra MEDION Intel® Core™ i7-3610QM-processor, Original Windows® 7 Home Premium, NVIDIA® GeForce® GT650M-grafikkort med 2.048 MB RAM, 750 GB harddisk, 8 GB RAM, USB 3.0, Bluetooth 4.0, Dolby Home Theater® v4, mat 15,6" Full HD-skærm | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Find en bærbar med 3.gen processor 3xxx fra intel, ingen grund til at få en ny bærbar med gammelt hardware. Glem alt om medion, det holder ikke. Hvad er max prisen? If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kan kun vælge en fra Fona af da jeg har haft købt min bærbar der så kan ikke få pengene tilbage kan kun opgrader købet ellers havde jeg også fået en bygget i stedet manick_dk på PS3 og TDA Manick on Xboxlive | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Og det er så acer bærbar ? .. ærveligt If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Var det jeg havde kig på først... men faldt lige for en ny HP der nede Kom til at gå lidt over budget... tog en i7 processer i stedet med en GT630 dog... der står på nettet den dog er lidt dårligere end 7670 som jeg gik efter men ikke meget Men elsker simpel hen bare i7 processeren så kunne bare ikke lade være hehe også designet på computeren Men i skal have tak for hjælpen manick_dk på PS3 og TDA Manick on Xboxlive | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hvordan kan du elske i7 processoren Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The_Dude: hvordan kan du elske i7 processoren xD Jo nu skal du se Ej men mon ikke folk forstår hvad jeg mener manick_dk på PS3 og TDA Manick on Xboxlive | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Men hvad kan den som en i5 ikke kan som du har behov for :p ? Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | jamen for det første har den 4 kerner i stedet for 2 jo, og især når man eventuelt køre Minecraft server kan en 4 kernet hjælpe, havde lidt problemer med i3eren var det godt nok på min gammel at den ikke altid var kraftig nok til både at køre server samtidig med jeg selv spillede manick_dk på PS3 og TDA Manick on Xboxlive | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Troede da alle i5 var 4 kerner Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nope... ikke til bærbar, den stod ihvertfald til Dual core i Fona og det var 3 generation manick_dk på PS3 og TDA Manick on Xboxlive | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ingen i5 er quad-core i bærbar. De er alle dual-core.. der er også nogle i7 som kun er duel-core If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | mente også kun jeg har set i5 med quad som almindelig manick_dk på PS3 og TDA Manick on Xboxlive | |
| ||