bærbar til htx 
Antal indlæg: 8![]() ![]() ![]() | hey folkens jeg skal have mig en bærbar computer til htx næste år, ville hører hvad i kunne anbefale. jeg søger en computer jeg også kan bruge til LAN, så den må meget gerne kunne bruges til spil og studiebrug (være god og hurtig at skrive på, samt selvfølgelig have word/powerpoint/excel.) Jeg er kun interesseret i at købe en bærbar i øjeblikket fordi det ekstremt besværligt at cykle frem og tilbage med stationær, skærm osv. men hvis ikke det kan svare sig at købe en pc nu kontra vente til næste år så vil jeg selvfølgelig ikke gøre det. vil det kunne svare sig at købe en nu eller vente til næste år? jeg vil helst ikke op i de 10k dyre computere, men kan det lade så gøre for 6000-7000 kr? Har selv kigget på denne: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/6075 09/Acer-Aspire-5755G-i7.html tak på forhånd! GAMERTAG: ThunderFire55 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hvilke spil? Og i princippet kan det altid betale sig at vente, kommer bare an på hvor længe du vil vente. Take a chill pill. | |
| ||
|
| ||
GR® | Det kan sagtens lade sig gøre, med to forbehold: 1: som suduki påpeger, vant til absolut sidste sekund... priserne falder med tiden og er konstant ustabile + du får mere for pengene. 2: vent vent vent. der er mange fede ting der stadigt ikke er standard, eks SSD diske. 3: En bærbar vil yde godt, og kan spilles på under de omstændigheder den kan arbejde, den mindre skærm giver bedre muligheder for god grafik, men forvent ikke at den yder lige så godt hvis du hiver billedet ud og bruger en 24" skærm i stedet. 4: Gå specifikt efter en computer med massere af ram, min 8 GB, og et dedikeret grafikkort, også med mest mulige ram. 5: Når tiden sig nærmer, dvs. en måned inden start, så kan du jo prøve at finde et par stykker og smide linksne i en tråd herinde, så er jeg sikker på at der er nogle der kan finde den helt rigtige maskine til dig. 6: husk mus og musemåtte, det er pokkers svært at spille FPS/RTS med en touchpad There is no replacement for displacement | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Vil også give de andre ret vent så længe som muligt. hvis du vil have det bedste af det bedste til skole start Men hvad angår SSD disk så vil jeg sige en 7200RPM disk er rigeligt fint. Selve grafikkort og CPU er vigtigere end om det er en almindelig HDD eller SSD. Dog ja SSD vil bestemt ikke være dårligt når det er sagt manick_dk på PS3 og TDA Manick on Xboxlive | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer SuperfreakDK: Men hvad angår SSD disk så vil jeg sige en 7200RPM disk er rigeligt fint. Når du siger SSD, mener du så HDD? For en SSD har, så vidt jeg ved, ikke nogen RPM, da der ikke er nogen disk at dreje rundt. Take a chill pill. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jep mener HDD der manick_dk på PS3 og TDA Manick on Xboxlive | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Suduki: Citerer SuperfreakDK: Han mangler bare sådan en her -> ; semikolon "Men hvad angår SSD disk; så vil jeg sige en 7200RPM disk er rigeligt fint." Han mener HDD, men skriver det ikke Tillagt 2012-08-07 20:58: Havde glemt at opdatere inden jeg svarede, sorry It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | okay tror jeg venter.. ;) GAMERTAG: ThunderFire55 | |
| ||