Sidst indkøbte spil? 
Antal indlæg: 3603![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hey, okay her er en lille "leg" Meget simpelt, i skriver bare jeres sidst indkøbte spil. Jeg starter med: Half Life 2: Episode 1 Derfor! | |
| ||
![]() ![]() | Table Tennis This World Is My Gameing Home... | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Mario til nes konverterede til Gameboy advanced. Vær bange, selvom jeg ikke vises online, holder jeg øje :-P | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Fire emblem: path of radiance + pikmin 2 "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
| RoboK | Uno til x360 IT ROCKS! -the future is now- | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Table Tennis tror jeg Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() | Heroes V of might and magic (pc) minds are like parachutes,- they only function when open | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Counter-strike 1.6 (omg lol) Your face, your ass, what's the difference? - Duke Nukem | |
| ||
battlefield:mc til xbox360.. har bare ikke fået det endnu NÆ! | ||
| ||
| Psykocyber Moderator | X3: Reunion, eller Total Overdose blev købt samtidig. | |
| ||
Hitman Blood Money til xbox360 er det sidste spil jeg har købt Så kom der lidt personlige oplysninger op. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() | Half Life 2: Episode 1 Hva ellers? det er jo et must Det er ikke nok at have succes, andre skal fejle samtidig | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | det sidste jeg nok købte er call of duty: Finest Hour, nu har jeg alle spil i serien selvom den ikke er så stor | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | HL 2 Episode 1 og så kommer Oblivion The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Daxter og GTA LBC | |
| ||
Mario Kart ds | ||
| ||
![]() ![]() | F-Zero GX og Tales of Symphonia Og Væk Var Han... One Piece... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | NES Classics: Super Mario Bros. Ligesom Meqrinda | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Final Fantasy IV til GBA I've had many bad days, but I'd never woken up dead before | |
| ||
| 12th Monkey | Rising Forces Online kan ikke anbefales. Hvis Ole ikke er til at finde, så ring efter Jens! | |
| ||
hitman bloody money (ps2) if something´s HARD to do, then it´s NOT worth doing. | ||
| ||
| PorreKaj | tæller det hvis man får dem foræret?,,, så må det være HOMM5, oblivion, C&C generals deluxe -e og C&C first decade,, | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Call of cthulhu til pc slet ikke værst, det køre godt og det er overaskende flot og abnormt stemningsfyldt. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
| The Beatles | GTA: Liberty City Stories til PS2. Xbox 360 Gamertag: Ninja Bent | |
| ||
![]() ![]() | Daxter, hele vejen! | |
| ||