Sidst indkøbte spil? 
Antal indlæg: 3603![]() ![]() ![]() ![]() | Okami og Final Fantasy XII Snake?... Snake?!... Snaaaaake!! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Kan ikk huske det.. PSN - Camo-Jack | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() | nhl 2k6. og iaften køber jeg nok muligvis call of duty 2 | |
| ||
![]() ![]() | Også har købte Okami og Final Fantasy XII LIVE LONG AND PROSPER PSN navn er q2trek490 | |
| ||
![]() ![]() ![]() | GTA vice city, ok spil. Gamertag: raw racing. ansøg :D | |
| ||
Dead Rising, Metroid Prime 2: Echoes og Mario Party 5. (Købte dem på samme tid). "Shall we shag now, or shall we shag later?" | ||
| ||
![]() ![]() ![]() | Final Fantasy XII Say hello to my Playstation 2!!! | |
| ||
![]() ![]() | lost planet NO SIGNATURE | |
| ||
| TheJapp | SUPREME COMMANDER!!!! Aaaalt for fed.. Timer af spass </CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL> | |
| ||
only one star![]() ![]() | det var canis canem edit.... købte det lige før jul og har kun klaret omtrent 15% fordi jeg ikke måtte låne min lillebrors ps2 mere | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Battlefield 2142: Northern Strike Men har faktisk købt "mange" spil for nylig; SiN Episodes X3: Reunion Det er meget hvis man sammeligner med hvor meget jeg plejer at købe i spil Your face, your ass, what's the difference? - Duke Nukem | |
| ||
Pokémon - Ruby Version Købte spillet ca. 3 uger siden. nået ellers langt, men måtte starter helt forfra igen. Spillede det ca. 60 timer, og kom til at vælge forkert pokémon til at level up.. When you grown old, you probably begin to know how your friends feel about you | ||
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | pandemonium "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | GTA: San Andreas.. Desværre virker min com ikke så kan ikke spille det Og får STALKER gode anmeldelser ryger det ind på kontoen The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Full spectrum warrior til xbox... et rigtig fedt spil | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kan ikke lige huske... Tror det er Halo 2 og crackdown samt dead rising.. Rock N Roll will never die | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Mario & luigi partners in time, Mario kart, Elite beat agents, Guild Wars, Wario Ware touched og Actionloop Kan indeholde spor af nødder | |
| ||
![]() ![]() | så nu er cod 2 købt mega nice | |
| ||
![]() ![]() ![]() | gow eller f.e.a.r. en af dem http://www.youtube.com/profile/Souldk86 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Star wars episode one: pit droids Men kan ikke rigtig få det til at virke I've had many bad days, but I'd never woken up dead before | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det var VCS... MGS: PO var mit sidste spil, men det var en julegave, så det indkøbte jeg vidst ikke rigtig... Min sidste 4 spil har været til PSP RE4 var det sidste spil jeg købte til en stationær... You humans are all racist! | |
| ||
![]() ![]() | De sidste spil jeg købte var: Medieval II, DMOMM og Hulk til min søn. Medieval II er nok det bedste spil jeg har brugt penge på. Ka' du SÅ forstå det Marianne! (Giv mig min sko tilbage røv!) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Crackdown "He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gears of War: Collector's Edition og Sonic and The Secret Rings, samt Excite Truck Xbox Live/PSN Gamertag: KillerToad12 | Wii Friendcode: 8969-7925-1908-1605 | |
| ||
Final Fantasy XII Games don't make people violent... lag does. | ||
| ||