Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Joeyvind
Joeyvind
Resident Evil 4

Har gennem ført spillet 6 gange på hhv Gamecube, PS2, PS3 og Wii, men der noget ved kontrollen på PS4 som virker irriterende.

Tilføj mig på din PlayStation; joeyvind
Magnus Laursen
Magnus Laursen
Citerer Joeyvind:
Resident Evil 4

Har gennem ført spillet 6 gange på hhv Gamecube, PS2, PS3 og Wii, men der noget ved kontrollen på PS4 som virker irriterende.

Best game eva. Har du nogensinde spillet PC-uddgaven? Ikke den nye, på Steam. Den der vanvittigt ringe port fra '06?

... Den har jeg gennemspillet et par gange.

Other M.
Joeyvind
Joeyvind
Citerer Magnus Laursen:
Best game eva. Har du nogensinde spillet PC-uddgaven? Ikke den nye, på Steam. Den der vanvittigt ringe port fra '06?

... Den har jeg gennemspillet et par gange.

Enig RE4 er 100% god underholdning, og helt sikkert også et af mine top10 spil.

Ja det har jeg faktisk. Husker den som en håbløs pc port hvor kontrollen var forbløffende ringe. Faktisk så ringe at medier spekulerede i om det var en direkte ps2 port, da menuerne var mistænkeligt "konsol agtige".

Magnus Laursen
Magnus Laursen
Nemlig! Der var ingen understøttelse af musen og alle de der QTE-beskeder var navngivet efter en eller anden obskur controller. Hurtigt, tryk 3 + 5, for ikke at blive knust af den rullende sten!

Det endte med at jeg ændrede hele styringen til at ligge i venstre side af tastaturet. Så ja, jeg har faktisk klaret resident evil 4, med en hånd bundet på ryggen. På efterskolen blev det kendt som 'wanker spillet'... yeah...

Other M.
Lilium11
Lilium11
Resident Evil 4 styrer!

Top overpowered og smaddersej gaming mus og i øvrigt, en dude i en tøs' krop.
Joeyvind
Joeyvind
Citerer Magnus Laursen:
På efterskolen blev det kendt som 'wanker spillet'... yeah...
Haha, jeg ser det for mig.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Jeg er begyndt på Wolfenstein: The Old Blood, efter at have gennemført Sniper Elite III, og er vidst allerede halvvejs igennem spillet. Jeg brugte omkring 3,5 time på at komme til kapitel 4, og kapitel 4 i sig selv har næsten taget mindst ligeså lang tid (spiller på det sværeste niveau, så det er lidt hårdt).

Håber på at kunne komme godt igennem de mange 100+ titler der venter på at blive gennemført i min backlog, så jeg kan komme en smule op på de ønskede 52 titler, selvom jeg godt ved at det er en umulig opgave

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
The_Dude
The_Dude
Disgaea 5
Jeg er herre ringe til den slags spil

Has been heroes
Jeg fatter slet ikke den type spil

Y can't metroid crawl ?
Adoo
Adoo
Skal igang med ICO. Har aldrig spillet det før. Sprang det over dengang fordi jeg synes det så kedeligt ud, både spillet og boks forsiden. Men nu giver jeg det en chance. Har hørt meget godt om det.

Snake?... Snake?!... Snaaaaake!!
CimTrifius
CimTrifius
Jeg er langt om længe gået i gang med Kingdom Hearts "opsamlingen" til PS4 og har i den forbindelse kastet mig over Birth By Sleep - et spil som jeg aldrig fik gennemført på PSP, da jeg gik død i styringen ved en særligt krævende boss. Jeg er ret imponeret over, hvor pæn grafikken er på trods af spillets oprindelse på den lille maskine.

~ "No cloud, no squall shall hinder us."
Aalborg
Aalborg
Jeg er på vej igennem Bloodborne igen.. Jeg tager mig god tid
På siden linien har jeg også gang i Dead Space II, Splatoon 2 og Breath of the wild

"let røven og gør noget"
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Når jeg ikke spiller Diablo III season så spiller jeg Far Cry 3 som jeg er igang med at gennemføre på Xbox 360

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Joeyvind
Joeyvind
Genspiller Uncharted 4.

Blev aldrig helt forelsket i A Thieves End på samme måde som se forrige spil, hvilket nok skyltes at jeg var 1 måned om at gennemføre spillet og ikke havde tiden.

alex2life
alex2life
Stardew Valley har stjålet mit liv

Havde regnet med at blive fanget men damn - Det giver mig civ-vibes med "Bare et træk mere" - har hele tiden lyst til lige at ordne en dag mere, og så en mere osv

Og så er det bare virkelig hyggeligt

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!