Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

alex2life
alex2life
Citerer The_Dude:
Jeg skal til charter 5 om lidt så inden længe skal jeg sige dig om mit også crasher.

Hvis du er i selve base game er der ingen problemer

Men det er i udvidelsen Battle Out of Hell at jeg altid har haft crashes. Er i hvert fald vænnet til at gemme ofte når jeg spiller de baner

The_Dude
The_Dude
Jeg har lige klaret de 5 første baner af Battle out of Hell uden crash. i bane 6 crasher den

Y can't metroid crawl ?
alex2life
alex2life
Citerer The_Dude:
Jeg har lige klaret de 5 første baner af Battle out of Hell uden crash. i bane 6 crasher den

Øv - Men du kom da gennem 5 baner uden problemer!

Kan ikke huske præcist hvordan jeg kom forbi de mange crashes. Enten var det ved at gemme konstant så jeg bare loadede når det var crashet.
Ellers var det med snydekoder så jeg kunne skippe banen :I

The_Dude
The_Dude
Jeg fandt ud af det.
Der er ET bestemt sted i bane 6 hvor man ikke må skyde med sniperen. Den crasher der hver gang man gør det. Det er det eneste der har været overhovedet så tænker du husker det vildere end det er

Y can't metroid crawl ?
alex2life
alex2life
Citerer The_Dude:
Jeg fandt ud af det.
Der er ET bestemt sted i bane 6 hvor man ikke må skyde med sniperen. Den crasher der hver gang man gør det. Det er det eneste der har været overhovedet så tænker du husker det vildere end det er

Måske - Men udover det du nævner, kan jeg også huske en del crashes i Orphanage, altså den første bane

Men damn, må give det et ekstra skud! Vil virkelig gerne få gennemført Battle out of Hell

Carmillah
Moderator
Carmillah
Åh, jeg har taget hul på Skyrim igen igen. Det stopper aldrig med at være godt. Selvom jeg i forvejen havde spillet 200+ timer, så har jeg allerede opdaget en pokkers masse nyt.

- En dude i forklædning..
The_Dude
The_Dude
Citerer alex2life:
Citerer The_Dude:Jeg fandt ud af det.

Måske - Men udover det du nævner, kan jeg også huske en del crashes i Orphanage, altså den første bane

Men damn, må give det et ekstra skud! Vil virkelig gerne få gennemført Battle out of Hell

Fik ingen crash på første bane. Crashede vidst i bane 8.

Hvad sværhedsgrad spillede du på ?

Y can't metroid crawl ?
alex2life
alex2life
Citerer The_Dude:
Hvad sværhedsgrad spillede du på ?

Kan ikke huske hvad det hedder, da de har de der anderledes navne - men normal hvis ikke easy

Synes bare det var sjovt at skyde fjenderne så ville helst ikke have tæv ;P

The_Dude
The_Dude
Citerer alex2life:
Citerer The_Dude:Hvad sværhedsgrad spillede du på ?

Kan ikke huske hvad det hedder, da de har de der anderledes navne - men normal hvis ikke easy

Synes bare det var sjovt at skyde fjenderne så ville helst ikke have tæv ;P

Præcis min tanke :p spiller på daydream som svarer til begyndere :p
Jeg har ikke tarrot kort :p

Men der er åbenbart baner som ikke kan spilles på andet end den sværeste :o

Y can't metroid crawl ?
alex2life
alex2life
Citerer The_Dude:
Jeg har ikke tarrot kort :p

!! Tarot-kortene er ellers en ret fed feature

Og jep - Jeg har overvejet om jeg skulle prøve at se om jeg kunne komme frem til de baner, men mener egentlig at jeg fik tæv allerede i første bane

Magnus Laursen
Magnus Laursen
Chrono Trigger. Virkelig et sødt spil! Ville ønske jeg havde haft det som barn - det havde været en insta-klassiker. Ser frem til at lægge det på hylden dog - men det har været godt, mens tiden var!

Other M.
The_Dude
The_Dude
Citerer alex2life:
Citerer The_Dude:Jeg har ikke tarrot kort :p

!! Tarot-kortene er ellers en ret fed feature

Og jep - Jeg har overvejet om jeg skulle prøve at se om jeg kunne komme frem til de baner, men mener egentlig at jeg fik tæv allerede i første bane

Så spillede du ikke på daydream :p
Som sagt for mig skal det gå nemt og hurtigt. Spiller ikke for at få en udfordring men for at føle mig overlegen

Y can't metroid crawl ?
alex2life
alex2life
Citerer The_Dude:
Som sagt for mig skal det gå nemt og hurtigt. Spiller ikke for at få en udfordring men for at føle mig overlegen

Det er altså også bare virkelig fedt at lalle rundt med de forskellige våben - Holder selv ret meget af start-våbnet. Du kan spinne klingerne rundt som melee, skyde det afsted sådan, skyde det afsted og lave en laserstråle osv - Det er bare så fedt!

Og så stake-gunnen. Elsker når fjenderne går helt ragdoll

The_Dude
The_Dude
Ja den one shotter nærmest også alt
Kan godt lide shotgun hvor man fryser dem med mb2 for efter at skyde dem. Er ekstra effektiv mod dem der ikke One shottes af Stake gun

Y can't metroid crawl ?
The_Dude
The_Dude
Painkiller Overdose er mit næste projekt.
Har lige klaret Chp 1

Y can't metroid crawl ?
Alaniata
Alaniata
Paper Mario Color Splash... Eller det vil sige, jeg spiller ikke for tiden da min arbejdsdag lyder på omkring 16 timer... Men så snart jeg går tilbage til normal tid skal det gøres færdigt...

The_Dude
The_Dude
painkiller ressurrection er mit næste spil. Er så småt igang

Y can't metroid crawl ?
The_Dude
The_Dude
Darkstone på PS1.

Det er et bedre diablo til ps1 end diablo selv er :p

Y can't metroid crawl ?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!