Hvilket spil gennemførte du sidst? 
Antal indlæg: 2334![]() ![]() ![]() | Citerer Capperdude: Citerer nicolaischwartz: Har du aldrig spillet Heavy Rain? Journey - Game of the Decade | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer nicolaischwartz: Har du aldrig spillet Heavy Rain? Nopes Er jeg heldig, så bliver der både råd til Portal 2 og Heavy rain imorgen Men heavy rain er på listen Manchester United forever <3 | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() | Portal 2 er også et fremragende spil, så det kan du roligt gøre! Journey - Game of the Decade | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Har lige besøgt en ven i en uges tid, her fik vi gennemført : Tron : Evolution Ok Spil. Lidt for meget Trail & Error, men ellers fint nok. Dead Nation Godt spil, hvor CO-OP er rigtig sjovt. Little Big Planet Synes ikke det var dårligt. Det var nok bare ikke lige noget for mig. Som et spil jeg fik gratis er det ok, men havde jeg brugt mange penge på det, ville jeg nok være lidt utilfreds. I am Jack´s Colon. I get Cancer, I kill Jack! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Så fik jeg også gennemført heavy rain, ligesom mr schwartz ^^ Insert funny commert on own risc. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Green Lantern: Rise of the Manhunters OK Spil. Havde dog lidt dumme kamera vinkler til tider. Men et fint spil. I am Jack´s Colon. I get Cancer, I kill Jack! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Rango Faktisk et ret godt spil, efter min mening. I am Jack´s Colon. I get Cancer, I kill Jack! | |
| ||
Destroy All Humans | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Mafia 2 som er et udmærket spil ifølge mig "While considering your options, remember this and remember it well: Choice without consequences is no choice at all." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Saw II: Flesh and Blood - Lorte Spil! I am Jack´s Colon. I get Cancer, I kill Jack! | |
| ||
Cisplatin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Far cry 2 - Med lidt tålmodighed present er det faktisk okay A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS | |
| ||
Gælder en sæson med sin 'Virtuelle PRO' i FIFA? | ||
| ||
Miroll![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Final fantasy xiii Awesome spil Where are the sleepless nights i used to live for? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Assassin's creed 2: Fantastisk spil, som fangede mig hele vejen! | |
| ||
![]() ![]() | Army of Two: 40th Day. Hvilket lækkert spil! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | NathanDrake, skal også lige fået taget mig sammen til at gennemfører det Gennemførte selv Infamous som ond igår! Det bliver sq meget af det samme, men stadig et okay fedt spil Insert funny commert on own risc. | |
| ||
![]() ![]() | @DerbyStar - det er et super fedt spil! | |
| ||
Har lige klaret F.E.A.R. 2 Project Origin Okay spil men helt klart ikke lige så godt som det første F.E.A.R. :I | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Sidste jeg gennemførte må nok have været Fallout 3! Det bedste spil jeg nogensinde har spillet Wub wub wub! | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer jepsig: Sidste jeg gennemførte må nok have været Fallout 3! Det bedste spil jeg nogensinde har spillet (Og denne gangs gennemspilning var nummer 3) 3 gange?! Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Uncharted 2 for 4. gang Insert funny commert on own risc. | |
| ||
![]() ![]() | Citerer DerbyStar: så nu mangler jeg bare at gennemføre det på crushing for at få plat!! Har selv gennemført Uncharted på crushing og fået platinum i det - Når man har spillet, spillet på hard så har man selvfølgelig vendet sig til at spille det på en svær sværhedgrad, så det var ikke nogen vitterlig hård udfordring, at komme igennem på crushing. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Capperdude: 3 gange?! er det ikke pænt langt? Jo men det er det værd Wub wub wub! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | har lige gennemført witcher 2 en smule tam slutning for at være ærlig. men ellers fedt spil. tror dog ikke jeg vil komme til at spille det igennem igen | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer NathanDrake95: Citerer DerbyStar: Jeg synes det var hårdt nok på hard Insert funny commert on own risc. | |
| ||