Forbindelse mellem Ps3 og Pc? 
Antal indlæg: 8Hvordan gør man? (Gider ik' læse en manual hvis jeg kan slippe) Har faktisk forsøgt at ligge film ind på min Ps3 ved hjælp af en memory stick, men ved ikke hvad formater min Ps3 vil æde. Er der eventuelt et program derude som kan konvetere avi, mpg, divx og hvad det ellers er så det kan afspilles på Ps3'en? På forhånd tak | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Tilføj Shady Panda På Din Xbox Live Friendlist - Så Ses Vi Online | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer ShadyPanda: http://www.redkawa.com/videoconverters/ps3video9/Jeg elsker dig, det er lige hva jeg har ledt efter... En stemme til dig her fra. PSN ID Ravenlore | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg har lavet en lille stopmotion-film med EyeCreate programmet, er det egentlig muligt at vise den her på GR? Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? | |
| ||
Programmet ser ud til at virke fint nok, men af en eller anden underlig grund kan min Ps3 ikke se filen på min merory stick | ||
| ||
![]() ![]() | Citerer JacobSchmidt: Programmet ser ud til at virke fint nok, men af en eller anden underlig grund kan min Ps3 ikke se filen på min merory stick Jo den vil, men filen er nok i en mappe. Gå ind hvor de memorystick bliver vist vælg (trekant? og så) information, så viser den mapperne og så kan du finde filen. | |
| ||
Navnetrold du er den bedste!!! | ||
| ||
![]() ![]() ![]() | Vis du har trådløs internet. så brug mediaplayer 11 (standard i vista) tager 10sek og sætte op. | |
| ||