Den ultimative Diablo 3 tråd 
Antal indlæg: 899![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | der kan droppe legendary på alle lvls. Jeg ved helt i starten ved den første quest boss kan der droppe et legendary våben. Det kunne der hvertfald i betaen Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
| Mester123 | Er der nogen der hved hvornår det kommer ud til ps3 | |
| ||
|
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Det er ikke sikkert, om det kommer ud til ps3 tror jeg... Legendary kan droppe over det hele, så vidt jeg ved. Selvfølgelig er der større chance for at finde dem hvis man dræber en elite eller en boss. Jeg har indtil videre fundet 2 legendariske, men da det også er random genererede stats var ingen af dem specielt gozu It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Har fundet mange gule items. Få af dem jeg faktisk kunne bruge grundet lorte stats. I have always liked to use supersets to train opposing muscle groups because of the tremendous pump you get, which can make you feel you have the body of King Kong | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | synes det er plat der ikke er guest passes i Collectors Edition Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The_Dude: synes det er plat der ikke er guest passes i Collectors Edition Det er der også. Jeg har da 2 stk. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg fik 2 WoW passes xD Men bestilte også fra England så det varier åbenbart Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | via mobil Når man har gennemført spillet på inferno hvad er så ideen ved at spille videre? | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Mike JezZ: via mobil Lave $, få 100% i achievements, gennemfør på inferno med alle classes It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer mkushye: Citerer Mike JezZ:via mobil jep. Meeen bare fordi nogle få har gennemført på Inferno er det jo ikke det samme som at det er nemt at gøre selv Hvad var ideen med at spille Diablo 2 efter man havde gennemført på alle sværheder og nået maks lvl ? Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() | Hjææælp! Jeg elsker det ambiente musikstykke der kører i Hidden Camp i act 2. Og jeg vil høre det, også, når jeg ikke spiller Diablo. Jeg har søgt og søgt på youtube. Nogen der er faldet over soundtracks'ne til spillet?? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kan nogen fortælle mig hvordan stats præcist funger ? Jeg er wizard og der står at intelligence giver mere damage men hvis jeg finder et våben der giver mere dps så står der under advanced stats at den giver mere damage. Hvad er så ideen med at equip intelligence weapons ? MortenHansen soundstracksne er med i Colllectors edition Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
Mike JezZ - Den uendelig form af grinding af loot.. du kan få set items (greens) og så har du 4 andre classes du også kan level op og geare | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The_Dude: Jeg er wizard og der står at intelligence giver mere damage men hvis jeg finder et våben der giver mere dps så står der under advanced stats at den giver mere damage. Hvad er så ideen med at equip intelligence weapons ? Intelligence giver dig ekstra damage, men det gør base damage fra et våben også. Ens damage/dps er weapon damage, main stat, attack speed, crit chance og crit damage lagt sammen. Tidligt i spillet gør det ikke den store forskel, da items som regel kun giver en lille bonus til ens stats. Men senere kan man finde items der giver over 100 til f.eks. intelligence, og så vil det næsten altid være bedre end et der ikke giver en intelligence bonus. Gamertag: The King of K. PSN ID: The_King_of_K. Jeg har 64 spil med alle achievements/trophies. Se min profil med listen. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | jeg har et våben der giver +11 eller er det 15 intelligence men den giver mindre skade end en der har 2 mere i dps. men er ikke helt med endnu hvad der gør hvad haha der fløj lige en myg forbi øret og så greb jeg den Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The_Dude: jeg har et våben der giver +11 eller er det 15 intelligence men den giver mindre skade end en der har 2 mere i dps. med på noget co op engang dude ? Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ja når jeg er over wuss lvl Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hva lvl er du ? Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 16 Er allerede død 3 gange Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The_Dude: 16 er just begyndt og kun klaret act 1 på normal hmm ja okay det er ikke så langt Hvilken Class spiller du ? Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Overvejer at droppe D3, ingen på mit level og jeg dør konstant selv | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | vi kan da godt lave en ny char sammen på et tidspunkt og game sammen oli Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer hjorth: vi kan da godt lave en ny char sammen på et tidspunkt og game sammen oli Det kunne da være fedt, fordi jeg er lige nu i lvl 15, og jeg bliver fuldstændig smadret i solo, fordi så dårlig er jeg nemlig! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer oliman22: Citerer hjorth: så er det da det vi gør :p Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer oliman22: Citerer hjorth:vi kan da godt lave en ny char sammen på et tidspunkt og game sammen oli hvor er du henne af Citerer hjorth: Hvilken Class spiller du ? Wizard Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||