Den ultimative Diablo 3 tråd 
Antal indlæg: 899mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Jonas Damholt: Du spiller for meget Diablo 3... Yep, min Demon Hunter er lige gået fra 51 til 57 It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
| Thor86 Moderator | Citerer Jonas Damholt: Bonusinfo: Jeg har en rød hjelm. Ingen dye er brugt, den er bare rød Fik den af moderator-Thor - tak for den Fuck stats, den er rød. Og så er det meget lækkert du har fundet Butchers Cleaver, jeg overvejede faktisk købe den i AH. Den går for meget varieret priser, afhængig af stats og DPS. Citerer Dysjong: Men hvis en witch doctor bruger poison dart, hiver han et pusterør frem og skyder fjenden, ikke hans dagger. Hvor ligger logikken Jeg forstår hvad du mener - tror jeg. Når jeg ser en witch doctor og fx en wand til ham, så tænker jeg at wand'ens DPS bliver brugt som yderligere skade i spells. Kan det give mening? Det er hvad jeg tænker er mest logisk, men nu har jeg jo heller ikke prøvet den char. Og så er jeg lvl 37, barbar som Jonas. Vi er alligevel onde sammen når vi folder os ud og sørger for bruge vores skills på de rigtige tidspunkter. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
|
| ||
Thor86 - Hvis hans wand, havde en smule magi i sig f.eks plus til INT, jo så gir det mening, at en witch doctor bruger magien i våbnet til at styrke hans skills. MEN hvis wanden ikke er magisk, så må jeg sige nej. Jeg tror at mit eneste beef med dette spil, er at mekanikken ikke virker logisk i forhold til hvordan det bliver brugt. Skill systemet er sjovt at lege med men det virker illogisk og det er syndt. What?! Babies creeps me out! - Deadpool | ||
| ||
| Thor86 Moderator | Citerer Dysjong: Hvis hans wand, havde en smule magi i sig f.eks plus til INT, jo så gir det mening, at en witch doctor bruger magien i våbnet til at styrke hans skills. MEN hvis wanden ikke er magisk, så må jeg sige nej. Jeg tænkte at, om den har magiske attributter eller ej, så røg den DPS videre til ens skills. Men hvis den ikke gør det, så ved jeg ikke hvordan det hænger sammen. Jeg går heller ikke ud fra det er tit man står og slår med sin wand. Man foretrækker jo være på afstand. Men der må sgu være nogen kloge hoveder herinde som kan give et kvalificeret svar. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Thor86: Jeg tænkte at, om den har magiske attributter eller ej, så røg den DPS videre til ens skills. Men hvis den ikke gør det, så ved jeg ikke hvordan det hænger sammen. så vidt jeg husker fra D2 så var den dmg der stod på f.eks. ens orb eller staff ikke en del af ens magiske DPS, men den talte kun som den dmg du lavede når du fysisk slog på fjenderne med staff'en. er ikke 100 % sikker på dette, men hvis det er rigtigt kan jeg sagtens forestille mig at det fungere på samme måde i d3 Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush" | |
| ||
I D2 talte kun ens våbens skade på skills, hvor våbnet ville blive brugt, ikke på f.eks frozen orb, thundestorm, armageddon eller mange andre skills. For komme med nogle eksempler fra Diablo 2: En paladin der ville bruge smite, skulle have et skjold på for at kunne aktivere den skill, det samme gælder for hans Holy shield. En amazones lightning fury kunne kun blive brugt hvis man havde nogle javelins på, mens lightning strike kunne virke både med javelins og spyd. Det gir jo mening. Det samme gælder for nogle af de skills en assasssin havde, wepon blok krævede at man brugte 2 claws før den ville virke. Dragon talons var baseret på hvor mange skill points man brugte og hvilket type boots man havde på! Igen, jeg synes på nogle punkter virkelig godt om skill systemet i Diablo 3 men det gir blot ingen mening på nogle andre punkter. Eneste lille smule logik der kunne være, er at det hjælper blizzard med at balancere spillet men det ødelægger illusionen på nogle af de skills i spillet, samt at der altid vil være problemer med at balancere spillet (bare se på den hotfix de lige har lavet) What?! Babies creeps me out! - Deadpool | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Er det kun mig der synes det er sjovt op til level 60? Når man har unlocket alt, så var det ligesom det... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | er kun lvl 58 så ingen anelse, men jeg kan ikke forestille mig at jeg synes det sjove ryger på lvl 60 btw er Belial lige røget ned på hell mode, ret så nemt egentligt ! Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Barbaren er hvertfald ikke så sjov at farme med. Nu er min kærlighed faldet på Monk og WD | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Mike JezZ: Barbaren er hvertfald ikke så sjov at farme med. også umiddelbart de 2 classes jeg bedst kan lide, har daogså en monk halvvejs på lvl 59 den næste char regner jeg bestemt med skal være en Witch Doctor Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush" | |
| ||
Mike JezZ - du finder så kun det bedste gear på Inferno | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | via mobil Hvem siger jeg har klaret inferno eller har det bedste gear? Jeg siger blot han er kedelig at farme med | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Mike JezZ: via mobil Jeg tror det er det her han hentyder til Citerer Mike JezZ: Når man har unlocket alt, så var det ligesom det... In other news Så er jeg lvl 60 med min Demon Hunter, kører Butcher på Inf med en barb It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Er lige kommet til sidste act, og har nok klaret 1-2 quest af den nu, så hvor mange er der tilbage? 10 ligesom i de 3 foregående? (Spørger fordi serveren begyndte at lagge af helved til da jeg spillede nu). | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer pazzoa: Er lige kommet til sidste act, og har nok klaret 1-2 quest af den nu, så hvor mange er der tilbage? 10 ligesom i de 3 foregående? Mener der er omkring 5, 4. act er i hvert fald den hurtigste It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer mkushye: Citerer pazzoa: Ok. Så håber jeg at blive færdig med det i aften. Så jeg kan starte på hell senere | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Dysjong: Du misforstår det. Nu forstår jeg dig, men du giver mindre mening Man kan ikke sætte spil op på den måde, og prøve at få noget logik ud af det, der findes jo hverken magi eller dæmoner. <- Ulogisk. Man kan farve et helt item, med noget på størrelse med en "healing potion", som man kan drikke i en enkelt tår, mens man løber, på 0.1 sekunder. <- Ulogisk. Man kan teleportere sig frem og tilbage mellem forskellige steder, byer og lande, ved brug af waypoints. <- Ulogisk. Man kan fremmane en ulv ved hjælp af diciplin og kaste uendeligt mange krukker, som dukker op ud af ingenting. <- Ulogisk. Man løber aldrig tør for pile, man kan bære usandsynligt mange ting, i en taske som ikke kan ses. <- Ulogisk. Listen kunne blive ved Jeg kan godt se hvad du mener, når du sætter det op overfor måden det blev gjort på i D2, men dengang brugte man jo også meget sit normale "slag", her er der jo "Primary Attack", som erstatter brugen af dit våben, og for dit "Primary Attack" og alle dine andre spells skal kunne skade fjenden, er de blevet tildelt en bestemt % af dit våbens skade. Hvis du fjerner den skill kan du rende rundt og slå med dit våben lige så tosset du vil It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nogen der er frisk på at hjælpe imod Diablo? | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer pazzoa: Nogen der er frisk på at hjælpe imod Diablo? Når du bliver ved med at insistere på at spørge, mens jeg er på job, kan jeg desværre ikke It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer mkushye: Citerer pazzoa: Kan sagtens vente til folk har tid. Spoiler:Dør ligesom hele tiden til hans "skygge" | |
| ||
Ja Mike, du sagde der ikke var mere og lave og alt var unlocket | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | via mobil Jeg gjorde mig vidst ikke helt klar. Jeg fandt det kedeligt at være 60 fordi alle abilities er låst op. Dog finder jeg monk og wd sjove | |
| ||
Dantjle![]() ![]() | Synes det nedern at diablo nærmest er den nemmeste boss af dem alle sammen | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | via mobil Alle bosserne er lette. Det er rares der er svære | |
| ||
Dantjle![]() ![]() | Er det meningen med spillet :s? | |
| ||