Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Log ind medlem
amigo

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
FacebookFacebook
Vælg forum
Søg forum
Tråd:

Den ultimative Diablo 3 tråd

Antal indlæg: 899
Mike JezZ
via mobil

Ja rares dropper bedre. Så man ikk bare rusher til bossen
  • Skrevet 2012-05-26 18:56
Dantjle
Okay fair nok :p Synes satme også rares kan være virkelig grumme
  • Skrevet 2012-05-26 20:42
Mike JezZ
via mobil

De er pisse irriterende
  • Skrevet 2012-05-26 22:04
Dysjong
Mkushye -

Jeg citiere lige mig selv.
"I D2 talte kun ens våbens skade på skills, hvor våbnet ville blive brugt, ikke på f.eks frozen orb, thundestorm, armageddon eller mange andre skills.

For komme med nogle eksempler fra Diablo 2:

En paladin der ville bruge smite, skulle have et skjold på for at kunne aktivere den skill, det samme gælder for hans Holy shield.
En amazones lightning fury kunne kun blive brugt hvis man havde nogle javelins på, mens lightning strike kunne virke både med javelins og spyd. Det gir jo mening.
Det samme gælder for nogle af de skills en assasssin havde, wepon blok krævede at man brugte 2 claws før den ville virke. Dragon talons var baseret på hvor mange skill points man brugte og hvilket type boots man havde på!

Igen, jeg synes på nogle punkter virkelig godt om skill systemet i Diablo 3 men det gir blot ingen mening på nogle andre punkter. Eneste lille smule logik der kunne være, er at det hjælper blizzard med at balancere spillet men det ødelægger illusionen på nogle af de skills i spillet, samt at der altid vil være problemer med at balancere spillet (bare se på den hotfix de lige har lavet)"

Hvis jeg vælger at equip en monk med en staff, burde han så ikke bruge våbnet til at udføre angrebet? Monken skifter bare over til hans næver hvis han bruger fist of thunder men alligevel får den selvsamme skill plus i dens skade på grund af min staffs wepon damage? Igen, kig på Diablo 2, assassins martial art tree, de har en skill der hedder fists of fire, der kan blive aktiveret med alle slags våben mens claws of thunder og blades of ice kræver claw wepons.

Måske forkert at samligne de to spil, da det er to forskellige hold men de kunne måske lære noget fra de gamle spil af.
What?! Babies creeps me out! - Deadpool
  • Skrevet 2012-05-27 07:20
Splinter da
Er der en eller flere der har lyst til at spille enten iaften eller imorgen forniddag.? Er på act 1 hell. Er på quest hvor man skal finde sværdet. ?. Er bb. Kunne godt tænke et godt mix hvis flere end 2. regner med at det bliver omkring kl23. Ca. Skrv hvis du/i har lyst. Forsat god dag.

Tillagt 2012-05-27 15:19:
Finder sjældent noget sådan rigtig godt. Og tit hvis gør. Så mister jeg 2-3k health og. Vinder måle 2 dmg.. uhhh.. så trist..

Tillagt 2012-05-27 15:21:
Måske"
I have always liked to use supersets to train opposing muscle groups because of the tremendous pump you get, which can make you feel you have the body of King Kong
  • Redigeret 2012-05-27 15:21
Dantjle
http://www.youtube.com/watch?v=u8CBbeSAjVo

Efter jeg så denne video må jeg sige at jeg har mistet noget håb for diablo 3.. At blive one shottet gør ikke spillet sjovt og udfordrende, det gør det bare virkelig nedern.
  • Skrevet 2012-05-27 21:13
GamerOfDK
Har virkeligt problemer med Izual på Hell
"Her er jeg. Men ikke lige nu. Ikke om lidt. Men når du..."
  • Skrevet 2012-05-27 21:24
Splinter da
har problemer med spider queen. på hell
I have always liked to use supersets to train opposing muscle groups because of the tremendous pump you get, which can make you feel you have the body of King Kong
  • Skrevet 2012-05-27 22:52
Dusso
Citerer Dantjle:
http://www.youtube.com/watch?v=u8CBbeSAjVo

Efter jeg så denne video må jeg sige at jeg har mistet noget håb for diablo 3.. At blive one shottet gør ikke spillet sjovt og udfordrende, det gør det bare virkelig nedern.

Jeg kunne ikke være mere enig. Synes det er pinligt at spillet er "klar når det er klar" og så er der dette kæmpe fail næsten fra starten af Hell, hvor næsten alt kan one shot dig.
Det har jo ikke noget med sværhedsgrad at gøre.
Really? Really?! REALLY?!
  • Skrevet 2012-05-28 02:13
Splinter da
er næsten blevet one shot fra en normal mob.. :-/

jeg kunne godt tænke mig at det gear der faldt på hell var bedre en det man finder på Nm . mange af de items jeg finder på hell (efter flere tastatursmadrende fight, får nakket en subboss) så er det crap items)
  • Skrevet 2012-05-28 08:22
Thor86
Moderator
Drop eaten er meeeeget mærkelig, omend den er mærkbart bedre på NM (som jeg er nået til) end på normal.

Til gengæld, så finder jeg det nødvendigt at gå på AH for få gear der matcher act II på NM. Men der er sgu rift om de gode ting, og pt er min barbar ikke stærk nok til det område jeg er nået til. Til gengæld er det tidligere område lidt for let så det er lidt irriterende. Så jeg prøver købe ind nogenlunde regelmæssigt i AH, ellers har jeg simpelthen det dårligste gear overhovedet.

Men hvis jeg blev oneshottet på den måde, ville jeg klart miste lysten til spillet. Hvad er ideen med det? Den slags er bare ikke fedt.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • Skrevet 2012-05-28 08:58
Mike JezZ
via mobil

Jeg synes os blizzard har haft det lidt for let her. Det er jo ikk fedt at mobsne er så svære. Eller, gir så meget skade. Det er udelukkende pga der kommer liv i ah
  • Skrevet 2012-05-28 09:41
Dantjle
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4211014950

ET link hvor de diskutere inferno. Mange er vidst enige.

Synes også Blizzard har nævnt at Inferno er ikke for alle, okay fedt nok skal vi andre så bare rende rundt i Hell. Lyder også nedern
  • Redigeret 2012-05-28 10:22
mkushye
Hvis i synes i får klø på NM skal i ikke glæde jer til inferno.

Med det sagt, så er der andre måder at overleve på, skift rundt på dit build, få noget mere vit/armor/res/dodge/block (brug skjold) på dine ting. Det kan tit betale sig at ofre noget skade til fordel for noget "survivability", da skaden ikke gør meget forskel (kun tidsmæssigt).
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • Redigeret 2012-05-28 12:17
The_Dude
Blizzard havde ikke inferno med i staren. Den kom først meget sent som en ekstra bonus. Inferno har aldrig været a Wall on the park. Det var lavet til de aller mest hardcore lille kerne af spillere og var vidst beregnet til 4 mand. De fleste normale ville ikke engang kunne klare hell
Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden
  • Skrevet 2012-05-28 12:56
Splinter da
jo jo the_dude. men jeg tror godt de fleste ville nikke genkende til at de gerne ville ha fedt armor og wepons.. men hvis det kun er 10 ud af 100000 mennesker der kan det, enten fordi de er chuck norris eller andet OP human. så er det jo som om at ikke alle får mulighed for at få det fulde ud af spillet. jeg ville da ikke rende rundt som dantjle siger på hell forever fordi det gear man får er crap i forhold til lvl og så videre. jeg er allerede begyndt at kede mig i spillet fordi man Grinder og grinder og..når ja grinder lidt mere og for hvad.. gray sword eller en klam gem.. forget it blizzard..
  • Skrevet 2012-05-28 13:03
The_Dude
Folk der er sindsyg gode til wow brokker sig over at alle pludselig kan få det gode gear selvom de ikke spiller lige så meget (læs bliver lige så gode) men så snart de ikke selv kan være med i toppen i Diablo så er verden af lave og for ringe af Blizzard :p
  • Redigeret 2012-05-28 13:13
mkushye
Splinter - du kan jo sagtens få det bedste gear, selvom du ikke spiller på Inf.
AH har Inferno kvalitets gear til ingen penge (200-500k), som er ganske fornuftigt at bruge på Inferno.

Ja, man skal jo grinde en del penge for at komme derop af, men folk på Inferno grinder jo også... Ingen går fra Hell til Inferno og kommer igennem act 2, uden at havde fået lækkert gear af sine venner, eller at havde brugt timevis på farming...

Tillader mig lige at indskyde lidt reklame for GRs Diablo III gruppe:

http://www.gamereactor.dk/grupper/4191/
  • Redigeret 2012-05-28 13:35
Bapetastic
Så svær er act 1 inferno heller ikke. Lige i øjeblikket grinder jeg act 1, da jeg ikke kan klare act 2 alene. Dog er det ret irriterende med nogle af de der elite mobs. Dem der har udødelighed er nok det mest åndsvage jeg længe har set. Man kan ikke gøre noget og man bliver nødt til at løbe væk.

Man får også ret gode ting af bosserne, men det kræver at man har 5x stacks af neph buff. Så er man garanteret som minimum 1-2 gule ting og 4-5 blå ting af bosser.
PSN: Messikrkic
  • Skrevet 2012-05-28 13:42
mkushye
Måden de nåede frem til sværhedsgraden på Inferno var, da deres testere (gode spillere) sagde de begyndte at få det svært - så fordobler vi sværhedsgraden og kalder det Inferno, tænkte Blizzard
  • Skrevet 2012-05-28 13:48
Mike JezZ
via mobil

Er da latterligt man skal farme et område der ikke dropper 60 gear udelukkende for at få g nok. I d2 var der ikke en væg ligesom her.

Pvp bliver så ubalanceret...
  • Skrevet 2012-05-28 14:00
mkushye
Citerer Mike JezZ:
via mobil

Er da latterligt man skal farme et område der ikke dropper 60 gear udelukkende for at få g nok. I d2 var der ikke en væg ligesom her.

Pvp bliver så ubalanceret...

Der var da masser af væg i D2... Jeg kan huske at sorc stort set ikke kunne solo'e noget som helst i Hell... Og amazone ikke var ligefrem god til det heller.
  • Skrevet 2012-05-28 14:05
Dantjle
Håber de fixer det så man ikke skal rende rundt på Hell og blive one shottet, fordi det giver jo ingen mening i mit hoved.

Hvis de havde tænkt sig at Inferno kun er til en lille gruppe af mennesker, jamen så stopper spillet jo for de fleste når de har gennemført det på hell, da der nok ikke dropper specielt godt gear i på hell. Så går folk jo virkelig hurtigt død i det
  • Redigeret 2012-05-28 15:53
The_Dude
Jeg kom lige til at droppe min Staff of Herding da den er hvid xD Kom jeg til at tænke på efter jeg havde skiftet quest lol. godt den kun er lavet på normal xD
  • Redigeret 2012-05-28 17:21
Mike JezZ
Hm, tror jeg stopper med Diablo. Ser ingen grund til at fortsætte mere Har gennemført det på Hell, og det går langsomt med guldene og man er nødt til at have guld for progress(AH).

Jeg føler mig lidt som en asiater
  • Skrevet 2012-05-28 18:28
Skriv et indlæg

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Afstemning Hvad synes du om den foreløbige liste af lanceringsspil til PlayStation 4?
  • 16% Fantastisk
  • 36% God
  • 17% Middelmådig
  • 9% Dårlig
  • 22% Shut up, just shut up... You had me at PS4
Resultat
MGS SNAKE: ps4 Følg
2013-05-22 22:23
hjorth: Nidalee Følg
2013-05-22 15:21
The Syndicate: Det er da utroligt hvor TAMT revealet var...Følg
2013-05-22 14:32
Nike: Det vil jeg sige, var noget af en tam X-Box afsløring. Kan på ingen måde se, hvorfor jeg skal vælge den, og ikke PS4.Følg
2013-05-22 12:37
lilleblake: Jeg må hellere komme igang med at grave.Følg
2013-05-22 07:26
albecarlsen: nooooo!! skriftlige prøver matematik 0_oFølg
2013-05-22 07:21
Maageman: Sony event = ingen konsol, lidt spil. MS event = ingen konsol, ingen spil, VHS maskine, der kun virker i USA.Følg
2013-05-22 00:15
The Syndicate: Når det var den reveal. Tilbage til hverdagen :-@Følg
2013-05-21 22:33
Loufbye: Xbox-eventen har noget episk vente-musik o.OFølg
2013-05-21 18:52
chenjeh: 10 minutter tilbage:)Følg
2013-05-21 18:50
DeLuXiOn: et kvarter tlibage 0_o kan i sige lidt om maskinen mens jeg væk Følg
2013-05-21 18:49
jalokin: Så har jeg læseferie :)Følg
2013-05-21 17:47
The Syndicate: EN TIME TILBAGE!
Stay frosty gentelmen.Følg
2013-05-21 16:12
chenjeh: Nedtællingen er begynt, så må vi vente til det er snart aftensevent:)Følg
2013-05-21 13:00
Loufbye: Glæder mig til Xbox-eventen i aften. Håber på en afsløring af Alan Wake 2 som release-title. Please Remedy, bare et tease.Følg
2013-05-21 12:33
Kenneth Gant: Faxe kondi Megaparty http://www.youtube.com/watch?v=h7-lKzgkNJEFølg
2013-05-21 10:16
Carmillah: Er godt øm efter dagens træning. Aldrig har jeg været så svedig og rød i hovedet, men jeg har heller aldrig brugt en vægtstang før. Pyyyh!Følg
2013-05-20 23:17
kaboka: Lige været på Mash og spists en fantastisk bøf :DFølg
2013-05-20 21:45
lilleblake: En Mandag der for en gangs skyld var fantastisk. Sov godt GRFølg
2013-05-20 21:41
Emil_Nissen: Splinter Cell Co-op http://www.gamereactor.eu/grtv/?id=109711 Hell yeah!Følg
2013-05-20 19:50
BETA +